Marketinges és vezetői kommunikációs képzések a Corvinuson

Hírek

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete két új szakirányú továbbképzést indít.

A tudás azt jelenti, hogy felismerjük, mit nem tudunk, milyen újabb ismeretekre, készségekre van szükségünk. Egy gyakorlati tudással rendelkező szakember ugyanazt a szakkönyvet másképp olvassa, a gyakorlati irányelveket egy meglévő rendszerbe tudja illeszteni. Ezért tartja fontosnak a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete (BCE MMI), hogy a vállalati gyakorlati élet képviselői számára nyújtson közvetlen felhasználható ismereteket, melyek a mindennapi sikeres piaci működés megvalósítását könnyíthetik meg két területen: a márkák tervezésében és menedzselésében, a tudatos vállalatvezetői kommunikáció megvalósításában.

Termék- és márkamenedzser

A termék- és márkamenedzser szakirányú továbbképzés célja, hogy a termék- vagy márkamenedzserként dolgozók szakmai felkészültségét megalapozza és erősítse. Elsősorban a középvállalatok, szolgáltatások terén dolgozókat szólítja meg, ahol termékmenedzseri rendszert akarnak kialakítani vagy fejleszteni. A képzést elvégzők többek között olyan tudást szereznek meg, amely alkalmassá teszi őket a marketingterv összeállítására; a márkakommunikációhoz kapcsolódó kampányok tervezésére, a márkaérték piackutatási módszerekkel való mérésére, a márkaépítést támogató marketing eszközrendszer összehangolására, márkastratégiák kialakítására, a márkastratégiák pénzügyi tervezésére. A képzés résztvevői a szolgáltatások menedzsmentjének speciális kérdéseit is megismerik.

Vállalatvezetői kommunikáció

A vállalatvezetői kommunikáció szakirányú továbbképzés célja a mindennapi vezetésben és menedzsmentben döntő szerepű kommunikáció legmodernebb eszközeinek és technikáinak áttekintése, elsajátítása és továbbfejlesztése, gyakorlati és önismereti szinten is. A képzés résztvevői a vezetői előnyt jelentő kommunikációs képességek birtokosai; a digitális világ professzionális tolmácsaivá válnak, legyen szó stakeholder-kommunikációról, döntéselőkészítésről vagy marketingmenedzsmentről. A képzés érinti az online és offline, élő és rögzített, személyközi és személytelen kommunikáció területeit. A képzés során olyan új helyzetekben is kipróbálhatják magukat a résztvevők, mint panelbeszélgetések, kommunikációs és technikai coaching.

A képzések februárban indulnak, azokra január 22-éig lehet jelentkezni.

SOCIAL MEDIA