A logó mellett a szlogen is változik a logisztikai vállalkozásnál.
Frissült a TNT megjelenése, abben a Design Bridge dizájnügynökség a logisztikai cég partnere. A vállalkozás új szlogent is kapott: The People First. Az új megjelenést fokozatosan vezetik be a piacra, a következő három évben várhatóak további lépések.
A bevezető kampány nyolc európai piacon fut jelenleg. A kommunikáció tévében, rádióban, közterületen és print felületeken fut, ezt DM-kommunikáció egészíti ki. A TNT ügynökségi partnere a holland Etcetera/DDB.
A TNT az új pozicionálás alapján szeretné magát az ágazat kihívójaként láttatni. A versenyelőnyt az emberközpontúságban látják, ehhez kapcsolódóan a kampány keretében húsz piacon lehet tesztelni a szolgáltatást – írja a Wuv.de.
A hírt a Médianéző nemzetközi sajtófigyelő szolgáltatásának köszönhetjük.