Főoldal / Márkák

Dreher: történelmi sörös plakátok újragondolva

Hazai grafikusok, képzőművészek és hobbialkotók gondolták újra a 165 éves Dreher Sörgyárak art deco, valamint konstruktivista-modernista plakátjait. A több mint 300 beérkezett pályamű közül a szakmai zsűri most tette közzé a kedvenceit és jelentette be a nyertest. A legjobb poszterekből álló válogatást a szeptember 20-án kezdődő Dreher 165 Napokon nézhetik meg először az érdeklődők. A […]

Tovább olvasom

Rendezvénysorozattal építi munkáltatói márkáját a BP

A budapesti és szegedi irodával is rendelkező SSC vállalat mára közel 2500 munkavállalót foglalkoztat hazánkban. A jubileumi, 10. évfordulójuk alkalmából egy 10 eseményből álló rendezvénysorozatot indítottak. Az idei rendezvényekkel a céljuk az elmúlt, sikeres 10 év megünneplése, valamint a globális energiavállalat munkáltatóként kínált lehetőségeinek és képviselt értékeinek bemutatása, megélése Magyarországon, úgymint lehetőség a „személyes fejlődésre”, […]

Tovább olvasom

A GreenGo, az ökobranding dilemmái és a Lánchíd súlyának másfélszerese

Alig több mint két éve jelentek meg Budapest utcáin a GreenGo elektromos bérautói. Michaletzky Bálint ügyvezető igazgatóval a megosztásra épülő gazdaságról, a car sharing terjedéséről, élhető városról, valamint az üzlet és a misszió egymás mellé kerüléséről beszélgettünk. Azt is megtudtuk, hogy a modern ökobrandek hogyan kerülhetnek be a mainstreambe, és a Lánchíd súlyának a másfélszerese […]

Tovább olvasom

Az olcsó kisautóktól a menő focicsapatokig

Ördög Ibolyával, a Hyundai hazai forgalmazójának marketing- és kommunikációs vezetőjével a dél-koreai márka felemelkedésének titkai mellett a jelen kommunikációs trendjeiről és a jövő mobilitásáról egyaránt beszélgettünk.   Hol tart most a dél-koreai autóipar elismertségben és értékesítésben a világon? A dél-koreai márkák esetében a Hyundai–Kia-konszernről beszélhetünk, hiszen ugyanaz a gyökerük, bár Európában teljesen külön kezelik a […]

Tovább olvasom

A Kiosk nyerte a Rexona-tendert

2020 első negyedévében új kommunikációs platformot vezet be a Rexona. A márka eddig még sosem jelentkezett teljes mértékben hazai fejlesztésű, átfogó kampánnyal, ez most megváltozik. A több éven át használandó kreatív platform fejlesztésére tendert írt ki az Unilever csapata, amelyen 5 magyar reklámügynökség vett részt. A megbízást végül a Kiosk nyerte el, így újabb Unilever […]

Tovább olvasom

Új kalandokra hívta Hide the Pain Haroldot a Coca-Cola

Milyen arcot vág a világszerte népszerű mémek főszereplője, a kényszeredett-fájdalmas mosolyáról ismert Hide the Pain Harold egy szélcsatornában vagy éppen egy jógagyakorlat közben? A Coca-Cola Magyarország legújabb videóiból kiderül! A márka egyik kampányának hazai reklámarca ugyanis nem más, mint Arató András nyugdíjazott villamosmérnök, azaz Hide the Pain Harold személyesen. Arató András nyugdíjazott villamosmérnök 2011-ben robbant […]

Tovább olvasom

Vadonatúj globális kisautó padlólemezt mutatott be a Toyota

A Toyota a kisautóknál is meghonosítja az új generációs globális padlólemez (TNGA – Toyota New Global Architecture) koncepciót a vadonatúj GA-B padlólemez bemutatásával. A vadonatúj, a magabiztos és természetes vezetési élmény nyújtására tervezett padlólemez intelligens térkihasználása révén nagyfokú szabadságot ad a dizájnereknek és a korábbinál tágasabb utasterek kialakítását teszi lehetővé. A moduláris rendszer számos járműmérethez […]

Tovább olvasom

PR News Platinum PR Awards döntős a Lounge Communication kampánya

A Lounge Communication Magyarország rejtett kincsei elnevezésű kampánya már több nemzetközi szakmai elismerést magáénak tudhat: a legutóbbi European Excellence Awardson, Sabre Awardson, valamint az IPRA Golden World Awards for Excellence-en (GWA) is shortlistre került. Most a PR News Platinum PR Awards integrált kommunikációs megoldások kategória döntőseinek egyike lett a pályázat. A három hónapon átívelő, számos […]

Tovább olvasom

Elstartolt a Marie Claire Go Green! kihívása

A Marie Claire Go Green! kihívása arra buzdítja az olvasókat, hogy négy hét alatt négyféle területen vigyenek ökotudatos változásokat az életükbe. A magazin szeptemberi számának ökomellékletéhez kapcsolódva a részletes tippek és tartalmak a marieclaire.hu/gogreen oldalon érhetők el, a kihíváshoz hazai sztárok és influencerek is csatlakoztak. Szeptember 1. és 30. között a Marie Claire szeptemberi számának […]

Tovább olvasom

Robottaxit fejleszt a Toyota és a Pony.ai

A kínai  Guangzhouban szolgáltatásait már tesztelő, és arra nemrég Kaliforniában is engedélyt kapott Pony.ai és a Toyota együttműködnek az autonóm autók és a technológiára épülő robottaxi szolgáltatások fejlesztése területén. A Pony.ai és a Lexus prémium márkát is jegyző, a robotika, a mesterséges intelligencia és az autonóm autózás fejlesztésének területén vezető szereplőnek számító Toyota egy önvezetési […]

Tovább olvasom