Főoldal / Márkák

A dm megőrizte piacvezető pozícióját: több mint 8 százalékos forgalmi emelkedést értek el

2019-ban a dm forgalma átlépte a 112 milliárd forintot, ezzel több mint nyolc százalékos forgalmi növekedést ért el a tavalyi év azonos időszakához képest. A számokban mérhető eredményeken túl a vállalat munkáját számos díjjal ismerték el, és a fenntarthatóság is a fókusztémák közé került az idei évben. Sajtótájékoztatón összegezte a cégvezetés az elmúlt évet. A […]

Tovább olvasom

Az RTL Klub vitte a 45. hetet

A kereskedelmileg fontos célcsoportban a 45. héten az RTL Klub műsorait választotta a nézők elsöprő többsége. A csatorna heti átlagos főműsoridős eredménye több mint duplája riválisának. A 18-49-es korcsoportban, főműsoridőben az RTL Klub átlagban 19,9%-os közönségarányt ért el, míg a legfőbb konkurens eredménye 9,6%. Az  RTL Magyarország 8 csatornája a 45. héten, a kereskedelmileg fontos […]

Tovább olvasom

Húsz éves a thyssenkrupp autóipari területe Magyarországon  

Húsz évvel ezelőtt, 1999 novemberében fogott a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) valamint a thyssenkrupp közös fejlesztésbe, amely során a német vállalat felkérésére az egyetem három doktorandusza egy hónap alatt állította össze egy elektromechanikus kormányszervó-rendszer működőképes modelljét.  Eschenben, a thyssenkrupp központjában decemberben egy parkolóban mutatták be a rendszert, és ezt követően már hivatalos formában […]

Tovább olvasom

Ismét számos innovációs díjat ítéltek az LG-nek a CES bírái

A 2020. évi CES alkalmából újra számos innovációs díjjal ismerte el az LG Electronics úttörő technológiai és formatervezési újításait az amerikai Szórakoztatóelektronikai Szövetség (Consumer Technology Association), így az LG OLED TV technológiája például ezúttal is kiérdemelte a legjobb innovációnak járó kitüntetést. Ezzel immár 8. egymást követő évben nyerik el az LG OLED televíziói, háztartási készülékei […]

Tovább olvasom

DJ Edo Denova az OMV és az MTV legújabb kampányának arca

Edo Denova a jogi tanulmányai mellett 2011-ben kezdett el zenélni, majd pár hónapra rá már meg is nyerte az első tehetségkutató versenyét, amely ismertséget hozott számára. A felkérések száma azóta is folyamatosan növekszik: a zenésznek ma már országszerte heti 2-3 fellépése van, de lehetőség szerint minél többet vállal – az is előfordult, hogy 14 koncertje […]

Tovább olvasom

Már itthon is kapható a Honor 20 Pro izlandi jégvirág színben

A Honor 20 Pro okostelefon dinamikus-holografikus dizájnja a mai naptól már izlandi jégvirág színben is elérhető, amit a Jökulsárlón gleccserlagúna ihletett. A hátlap színezése a jéghegyek naplementében megcsillanó csúcsát idézi, ami a különleges technológiának köszönhetően világoskéktől egészen a világos rózsaszínig többféle színben tündököl, attól függően, hogy milyen szögben éri a fény. Az üveghátlap ugyanis kétlépcsős […]

Tovább olvasom

Fiatal tehetségeket karol fel a Lavazza

A Lavazza, amely a négy Grand Slam tenisztorna hivatalos partnere, most fiatal tenisz tehetségeket karol fel.  A 2019. november 5-9. között Milánóban megrendezésre kerülő Next Gen ATP Finals 2019 támogatásával igyekszik megnyitni a kapukat a Z generáció felé is. “Örülünk annak, hogy a 2011-ben kezdődő teniszhez fűződő kapcsolatunkat tovább erősíthetjük azzal, hogy a fiatalabb közönség […]

Tovább olvasom

Izgalmas videók megállás nélkül a Samsung csúcskészülékein

A magyar YouTube legnépszerűbb csatornái is korlátlanul elérhetők a Samsung legújabb csúcskészülékein. A Galaxy Note10 okostelefonhoz és a Galaxy Tab S6 tablethez is 4 hónapos YouTube Prémium előfizetés jár ajándékba. A hazai YouTube csatornák nézettsége ma már sok esetben komoly versenytársa a kereskedelmi televízióknak. A YouTube legtöbb feliratkozóval rendelkező csatornái rendkívül sokféle tartalmat szolgáltatnak a […]

Tovább olvasom

Több mint 1,8 milliárd forintból újult meg négy SPAR szupermarket

Egy budapesti és három vidéki áruházát modernizálta a SPAR. A kívül-belül megszépült üzleteket idén októberben vehette birtokába a vevőközönség. Az újjávarázsolt szupermarketek korszerű vásárlói élményt kínálnak. „A megújuló áruházainkban a termékkínálatot úgy bővítjük, hogy abban az egyre keresettebb kényelmi áruk és a speciális fogyasztói igényeknek megfelelő termékek is helyet kapjanak. Az idén októberben átadott, összességében […]

Tovább olvasom

A CLAAS Hungária Kft. gyárszimulációs versenyében kereste a legjobb dolgozókat

A CLAAS Hungária Kft. Jász-Nagykun-Szolnok megye egyik legnagyobb vállalataként belső versenyt indított munkavállalói számára, hogy megtalálja a legjobbakat. A megmérettetés során minden csapat egy-egy gyárat irányíthatott a szimulációs felületen, és megtapasztalhatta, hogy bizonyos döntések, hogyan befolyásolták a termelést, illetve a gyár sikerességét. A győztes kollektíva pedig magáénak tudhatja „A legsikeresebb gyár” címet. Az első helyezett […]

Tovább olvasom