Főoldal / Márkák

Újdonságokkal és jótékonysággal indítja a nyarat a NUBU

Jóga-inspirálta kényelmes kollekcióval, egyedi, funkcionális maszkokkal és Tihannyal közös együttműködéssel nyitotta meg a nyári szezont a népszerű hazai divatmárka, a NUBU. Biztonsággal és tudatossággal a főszerepben buzdítja belföldi, felelősségteljes utazásra követőit a márka. A világban kialakult helyzetnek köszönhetően a belföldi nyaralások szezonjának ígérkezik az idei nyár. A hétvégi tihanyi szezonnyitó sajtóreggelin kiderült, hogy a balatoni […]

Tovább olvasom

A Toyota 20,4 milliárd eurós profittal zárta az üzleti évet

A világ legzöldebb, leginnovatívabb és egyben legnyereségesebb autógyártójaként ismert Toyota közzétette a 2019 áprilisától 2020 márciusáig tartó japán üzleti év eredményeit: a kutatási és fejlesztési költségeit 5,9%-al növelő autógyártó ismét elképesztő, 20,4 milliárd eurós profittal zárt, ami ugyan abszolút értékben 1%-al elmarad az előző évtől, bevételarányos működési nyeresége azonban az egy évvel korábbi 6,2%-ról 6,9%-ra […]

Tovább olvasom

Tavaszi megújulás, folytatódik a minőségi expanzió a dm-nél

Több üzletben is megújult külsővel várja a dm a vásárlókat. A tavaszra tervezett boltnyitások egy részét már a járványhelyzet is érintette, erre tekintettel az üzletlánc természetesen visszafogottan kommunikált a nyitások kapcsán.  Mégis bíznak benne, hogy a vásárlók számára az üzletek meglátogatása hamarosan ismét önfeledt tevékenység lehet. A dm minőségi expanziós politikája Budapesten és vidéki városokban […]

Tovább olvasom

Három új Reckitt Benckiser kampányon dolgozik a Positive Adamsky

A Positive Adamsky-t kérte fel a Reckitt Benckiser a vállalat három új kampányának megvalósítására. A hazánkban számos ismert brandet forgalmazó világcég most először működik együtt a magyar ügynökségi csoporttal, akik a megbízás keretében többek között a Vanish és az újonnan bevezetett Lovela Baby folyékony mosószer kommunikációs kampányain is dolgozhatnak a következő időszakban.    Elsőként a […]

Tovább olvasom

Elindult a Facebook Shops: az új funkció a kisvállalkozásokat segíti az online értékesítésben

Már a Facebook indulásának első éveiben is sokan használták a közösségi oldalt apróhirdetésre: a felhasználók egyszerűen feltöltötték mondjuk egy kerékpár fotóját, a képaláírásban pedig feltüntették, hogy a jármű eladó.  Később, a Marketplace funkció megjelenésével már külön felület szolgált az adásvételre, és egyre több márka használja az Instagramban rejlő lehetőségeket is. Végső soron azonban az emberek […]

Tovább olvasom

Coca-Colás munkavállalók és céges flotta segíti a Magyar Vöröskeresztet a logisztikában

Tizenhétezer szelet csoki, tízezer tojás, rengeteg pelenka, konzervek és étolaj – csak néhány példa azok közül az adományok közül, melyeket az elmúlt héten már Coca-Colás autókkal a vállalat területi képviselői szállítottak szerte az országban. 2020. május elejétől a Coca-Cola palackozóüzeme emberi erőforrásokkal is segíti a Magyar Vöröskereszt munkáját, hiszen a karitatív szervezetnek óriási szüksége van […]

Tovább olvasom

Az egészségügyi dolgozók előtt tiszteleg a Nők Lapja szerkesztősége

A munkásosztályt, a parasztságot vagy éppen az értelmiséget megtestesítő, névtelen asszonyok, hölgyek, lányok után a Nők Lapja címlapjainak főszereplői a legnagyobb világsztárok és hazai kedvenc hírességek, színészek, énekesek, sportolók, közéleti személyiségek a kilencvenes évektől napjainkig. A magazin legújabb lapszámán azonban Nagy Zsuzsi ápoló mosolyog az olvasókra, történetén keresztül az egészségügyi dolgozók kemény mindennapjaiba enged betekintést. […]

Tovább olvasom

Kanyó Roland: “Májustól, a helyzet normalizálását követően már újra növekedéssel tervezünk”

A Márkamonitor Koronavírus Krónika címmel kisinterjú-sorozatot indított. A legkülönbözőbb szektorokban dolgozó kollégákat kérdezzük arról, hogyan érintette a cégét és az iparágát a pandémia, és ő maga milyen tanulságokat vont le az elmúlt hetek mindent felforgató eseményeiből. Pillanatképek a koronavírus-járvány idejéből.  Mai beszélgetőpartnerünk Kanyó Roland, a dm  marketing és PR menedzsere.   A járvány komolyra fordulása […]

Tovább olvasom

A Numil FFP2 maszkokkal segíti a szociális otthonokat és számos kórházi osztályt

Különleges vállalással segíti az egészségügyi dolgozók munkáját a Danone egyik magyarországi alvállalata, a Numil Kft. A speciális gyógyászati célra szánt élelmiszerek magyarországi forgalmazója bízik abban, hogy a rendszeres termékadományok mellett a 10 millió forint értékű, FFP2 maszkokkal is segítheti a szociális otthonok dolgozóinak munkáját és az intézmények lakóinak védelmét. A maszkokat 100-nál több szociális otthonnak […]

Tovább olvasom

Két közlekedési problémára fejlesztett abroncsot a Bridgestone

Vidéken már megteltek az abroncsszervizek a koronavírus miatt elrendelt korlátozások feloldását követően, de Budapesten is egyre nehezebb időpontot kapni abroncscserére. Ezekben a hetekben 3 millió autós cseréli le téli abroncsait a jobban tapadó gumikeverékből készült nyári gumikra, közülük pedig több százezer autós új nyári abroncsot is vásárol járművére. Számukra, a két legfontosabb közlekedésbiztonsági problémára nyújt […]

Tovább olvasom