Április 11-én megtartottuk az idei Márkaépítés konferenciát. A „vörös fonalat” idén az innováció jelentette. A délutáni program képei következnek.
Fontos az érzelmi intelligencia a márkák számára? Megéri erőforrásokat és büdzsét tenni a márka EQ építése mögé, vagy inkább jöjjön a hard sales? Miként lehet a márka kommunikációját úgy alakítani, hogy többlet értéket jelentsen a fogyasztók számára? Bacsa Gábor, a Carat Hungary ügyvezetője.
A TGI legfrissebb eredményei alapján megnéztük, a magyarok mennyire nyitottak az innovációkra az FMCG területén, mennyiben befolyásolja az érzékelt innovativitás a vásárlási döntéseiket és milyen kommunikációs csatornákat érdemes használni a hatékony üzenethez. Falus Tamás, a Kantar-Hoffmann ügyvezetője.
Miért fontos, hogy startupként már a legelején felmérjük a cégünk szellemi termékeit, és levédessük márkanevünket, találmányunkat, vagy akár a termékünk formáját, megjelenését? Dr. Kalmár Lilla és Dr. Kováts Borbála ügyvédek, Komor Hennel Attorneys.
Miként lehet forradalmasítani a kerámia falazóblokkok tervezését, milyen digitális megoldásokkal lehet vonzóbbá tenni a márkát a szakemberek számára, és milyen kihívásokkal találja magát szembe az ember, ha házkonfigurátort akar alkotni? Nagy Zsolt István marketingvezető, Wienerberger zRt.
Az előadás röviden ismertette a BiotechUSA 360 fokos innovációs stratégiáját, valamint az adaptációs képességüket leginkább befolyásoló tényezőket a termékfejlesztéssel, gyártással és minőségirányítással kezdve, az omni-channel kereskedelmi és márkaépítési folyamatokon át a társadalmi felelősségvállalásig, humánerőforrás-menedzsmentig jutva. Dr. Pintér Dániel Gergő PR-stratéga és kríziskommunikációs szakértő, BiotechUSA.
Globális választási évet írunk, a föld összlakosságának több mint fele, 4.2 milliárd ember járulhat az urnákhoz idén. A politikai marketing mindig is a leginnovatívabb területek közé tartozott a meggyőzéstechnikában, negatív kampányban, lejáratásban. Böhm Kornél kríziskommunikációs szakértő.
Pár előzetes információ az OpenAI titokzatos Sora videogeneráló megoldásával – már amit tudni, vagy sejteni lehet róla. Bánki Attila ügyvezető, Vermis.
Hogyan fejlesszünk márkastratégiát memetikai alapokon? Milyen struktúrában gondolkodik a célcsoportunk a márkánkról? Mi terjedt el róla – és mi terjeszthető el? Brandt Zoltán ügyvezető partner, Darwin’s Marketing Evolution.
Hogyan hat egymásra a munkáltatói márka és a kereskedelmi márka? Mit tanulhatunk egymástól HR és marketing szakemberek? Hol érhető tetten az innováció az Employer Brandingben? Reguly Márta HR tanácsadás vezető, PwC Magyarország.
Nem mindegy, milyen módon lépünk be a befogadó közösségek életébe, mint ahogyan a helyiek értékfeltáró, megőrző és bemutató képessége, ezáltal a megtartóképességük is tervezésre épül: információ-, útvonal- és kapacitás-dizájnra. A tér együttes és intelligens használata valósítja meg az újturizmust. Bódis Gábor alapító, vezető, Hungary NEXT ország-márka-műhely.
Vajon létrejöhet-e bármilyen innováció kreativitás nélkül? Egyáltalán mi a kreativitás, és honnan ered? Miért silányak a reklámok, és hová tűntek az ikonikus kampányok? Hogy jutottunk ide? Mi köze ennek az aggasztó folyamatnak a globális válságokhoz? Gajzágó György, Kortárs Műgyűjtő Akadémia – CCA.