Idén kivételesen nem az Animal Initiative-sorozatot folytatta a TOMS, hanem az 50. születésnapját ünneplő Szezám utca tiszteletére adott ki különleges kollekciót.
A Sesame Street az amerikai gyerekek körében különösen népszerű: generációk nőttek fel az animációs sorozaton, és tanultak belőle kedvességet, egymásra odafigyelést. A TOMS modelljein látványos grafikákon jelennek meg a sorozat karakterei, az igazán bevállalósak pedig egy sárga szőrmével borított lábbelit is választhatnak. Az üzletekben hamarosan megjelennek a gyerekméretek is.
A márka tavaszi kollekciója ezen kívül csillogó ezüst- és plasztikbetétes, vagány darabokat, új, könnyebb és kényelmesebb magastalpú cipőket, valamint fekete, barna és sárga színben trendi sziluettel bíró szandálokat is kínál. A legtöbb modell megkapta a nagyobb kényelmet és jobb páraelvezetést biztosító Ortholite talpbetéteket is.
A kollekció bemutatóján azt is bejelentették, hogy megváltozik a TOMS legendás adományozási modellje. Ezt azzal indokolják, hogy 13 év alatt a márka és a világ is sokat változott. A hagyományos jótékonysági akciók mellett – minden eladott cipő után egy rászoruló gyerek is kap egy pár cipőt, a napszemüvegvásárlások a látásjavítást, a kávéeladások pedig az ivóvízhez jutást támogatják – ezentúl a fejlett piacok problémáival is foglalkoznak. Az Egyesült Államokban a TOMS-vásárlók százezrei küldhettek képeslapot kongresszusi képviselőiknek, hogy ösztönözzék a fegyveres bűncselekmények elleni kiállást. Európában pedig globális problémákra adott lokális válaszokat támogatják majd szószólókon, úgynevezett Changemaker-eken keresztül. Kampány indul majd a hajléktalanság, a társadalmilag tudatos vállalkozások és a nők helyzetének javítása témájában. A magyar nagyköveteket is hamarosan bejelentik.
A változás kapcsán módosult a TOMS szlogenje is: a One for One helyett mostantól a Stand for Tomorrow-t használják.