Bálnákat ment a TOMS

Hírek

A márka idén a túlhalászás által veszélyeztetett bálnafajok védelmében adott ki különleges kollekciót.

TOMS alapítójának felesége, Heather Lang Mycoskie elkötelezett állatvédő. Az ő kezdeményezésére jött létre a TOMS Animal Initiative, amely minden évben más veszélyeztetett állatfajok védelmét tűzi ki célul. A teknősök, elefántok és pandák után idén a szürke- és a púposhátú bálnák állnak a kampány középpontjában.

Az emberek hajlamosak az óceánokra kimeríthetetlen erőforrásként tekinteni, azonban a szennyezés és a kerítőhálós halászat komoly károkat okoz. Az utóbbinak évente 300.000 állat esik áldozatul, köztük az északi és déli tengerek között vándorló bálnafajok egyedei.

A bálnák vonulási útvonala a TOMS cipőjén

A TOMS idén az Oceanával közösen indít kampányt. A 2001-ben alapított Oceana a legnagyobb nemzetközi környezetvédelmi szervezet, amely a a veszélyeztetett tengeri élőhelyek és állatfajok védelméért tevékenykedik, hogy az óceánok visszatérhessenek a korábbi gazdagságukhoz. Az Oceana kampányokat folytat Brazíliában, Peruban és a Fülöp-szigeteken a táplálékhalak túlhalászásának csökkentése érdekében, illetve az Egyesült Államokban és Kanadában a járulékos fogások mennyiségének csökkentésére. Mostanáig az Oceana tudományosan megalapozott kampányai az óceánok több mint egymillió négyzetmérföldnyi területét óvták meg, és vele együtt megszámlálhatatlan bálnát, cápát, tengeri teknőst és más tengeri élőlényt.

A Bálna kollekció a szürke- és a púposhátú bálnák és vonulási útvonalaik által inspirált, limitált kiadású vegán cipőket tartalmaz. A kilenc modell között női, férfi és gyerek cipők egyaránt megtalálhatóak, Magyarországon 2018. március 10-től lesz elérhető a következő üzletekben: PIG Shoes, Office Shoes, Siesta Cipő, Mayfair Selection, Szputnyik, Art On Me.

TOMS Bálna kollekció

A kollekció hazai bemutatóján a márka képviselői azt is bejelentették, hogy a jótékonyságot szeretnék közelebb hozni a magyar piachoz is, ezért tavasztól minden hónapban önkéntes aktivitásokat terveznek.

SOCIAL MEDIA