Folytatódik a GroupM átszervezése. Májusban Gulyás János és Mező László távozott a Wavemaker, ill. az EssenceMediacom éléről, feladataikat Pajor Attila vette át. A mai napon az EssenceMediacom egyik meghatározó vezetője, Kun Miklós stratégiai igazgató is távozik.
Kun Miklós 2004-ben végzett szociológusként a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Karán. Az első munkahelye az a – közben többször nevet váltott, de jogfolytonosan működő – ügynökség volt, amelytől most 21 év után távozik.
Kun Miklós végigjárta a ranglétrát az ügynökségnél, amelynek 2014-ben lett a stratégiai igazgatója. Olyan ügyfelek kommunikációján dolgozott, mint a Bayer, a Coca-Cola, a DrOetker, a Törley, a Stada, a Henkel, a Shell, a Tesco, az UniCredit, az Univer, és még hosszan folytathatnánk.
A búcsú napján szeretnénk Miklósnak megköszönni, hogy az elmúlt két évtizedben konferenciáink rendszeres előadója, rádióműsorunk visszatérő vendége volt, egyúttal sok sikert kívánunk a folytatáshoz.