Különleges kampánnyal indította el TikTok-fiókját a Starbucks Magyarország

Hírek Kiemelt

A Starbucks Magyarország 2022 novemberében elindította saját csatornáját a TikTok-on, így a kávézólánc magyarországi híreit és újdonságait mostantól egy új közösségimédia-felületen is követhetik a vendégek. A vállalat bízik abban, hogy a TikTok segítségével a számára fontos üzeneteket még több emberhez tudja eljuttatni, mindezt kreatív, szórakoztató formában.

 

A Starbucks Magyarország céljai eléréséhez partnereket is keres, akikkel közösen változatos módokon tudnak majd együttműködni. A Starbucks Testerek megtalálásához a vállalat meghirdette közösségi média felhívását, a Starbucks Tester pályázatot. A felhívásra bárki jelentkezhet, aki rendelkezik saját TikTok csatornával és szívesen osztana meg tartalmakat kedvenc Starbucks pillanatairól.

A TikTok napjaink egyik legnépszerűbb közösségi média platformja, amelynek lehetőségeit vezető kávézóláncként mi is szeretnénk kihasználni. Ezen a felületen akár egy rövid videóval is többezres nézettségre tehetnek szert a felhasználók, amely segíthet bennünket abban, hogy a számunkra fontos értétkeket egy szélesebb, és talán új közönséghez is eljuttathassuk – mondta Kerek Fanni, a Starbucks magyarországi brand managere. – Ez a felület a kreatív tartalmak bölcsője és a fiatal tehetségek felfedezőhelye, ezért is döntöttünk úgy, hogy itt szeretnénk megtalálni Starbucks Testereinket.”

A Starbucks Tester programra az érdeklődők a nevük, az elérhetőségeik és a TikTok csatornájuk linkjének beküldésével jelentkezhetnek. További információ a Starbucks Tester pályázatról a Starbucks Magyarország TikTok videójában érhető el.

 

SOCIAL MEDIA