Közösen a közösségért? avagy vállalatok a közösségek fejlődéséért

Hírek

A Fiat Chrysler az autókeresés megfelelő pillanataiban próbálja meg elérni a potenciális vásárlókat a digitális csatornákon.

Amy McNeil, a Fiat Chrysler Automobiles – olyan márkák tulajdonosa, mint az Alfa RomeoChryslerDodgeFiatJeep és Ram – digitális marketingvezetője a „Megfelelő ez számomra?” kérdés pillanatát nevezte kulcsfontosságúnak a saját szempontjukból. Ekkor a jövőbeli vásárló még nem hozta meg a döntést, nem szűkítette le a potenciális márkák listáját olyan kérdésekkel, mint például „Megengedhetem magamnak?” vagy „Hol kapható?

Az érdeklődők a digitális csatornákon egyre aprólékosabban utánajárnak a részleteknek, a fogyasztástól és a vontatási kapacitástól kezdve olyan kérdésekig, hogy mennyire illeszkedne az adott modell az életstílusukhoz.

Ennek alapján a cégnél nem csupán az üzeneteiket változtatták meg, hanem a saját weboldalukon is közvetlen összehasonlítást kínálnak más márkák modelljeivel, illetve a keresőmarketing-stratégiájukat is módosították. A „Ram 1500” keresőszó mellett már olyanokat is vásárolnak, mint például „vontatási kapacitás”. Ennek alapján pedig hatékony remarketing-adatbázist is ki tudnak alakítani.

(Forrás: Warc)

SOCIAL MEDIA