Közös kollekcióval rukkolt elő a GLAMOUR és az RTL

Hírek

A két médiavállalat közösen dobta piacra a népszerű énekes-nyomozós műsor, az Álarcos Énekes merchandising termékeit – pólókat, pulóvereket és bögréket –, amelyek az idei évad népszerű karaktereit: Sushit, Mókust, Ananászt, Mézeskalácsot és társaikat ábrázolják. A ruhadarabokon látható grafikákat a magyar származású, külföldön élő és alkotó illusztrátor, grafikusművész, Aliyeva Anikó készítette.

 

Az RTL és a GLAMOUR ezzel a közös projekttel nemcsak a népszerű karaktereket és azok különleges jelmezeit hozza közelebb a nézőkhöz, hanem lehetőséget is biztosít arra, hogy minden vásárló valódi, kézzelfogható segítséget nyújtson az SOS Gyermekfalvak számára: a két kiadó az Álarcos Énekes termékek vásárlásából befolyt nyereség 20%-ával az SOS Gyermekfalvak lakóit segíti.

A termékek kizárólag a GLAMOUR október végén indított webshopjában vásárolhatók meg, amelynek életre hívásával a márka kiadója, a Ringier Hungary belépett az e-commerce piacra.

Az együttműködés keretében a jogtulajdonos, a Fremantle Media biztosította a műsorban látható karakterekhez és azok vizuális megjelenítéséhez fűződő jogokat, az RTL a műsor környezetében való kreatív megjelenésről gondoskodott, míg a GLAMOUR a termékek fejlesztéséhez adta szakmai tudását.

 

SOCIAL MEDIA