A dizájnváltás nem csak a magyar emblémát, hanem az ALDI SÜD vállalatcsoporthoz tartozó mind a kilenc ország logóját érinti. Az új dizájn innovatívabb és korszerűbb megjelenést kölcsönöz a vállalatnak.
Az ismerős piros, sötétkék, ciánkék és sárga színekből álló ALDI logó a teljes Hofer-csoporton belül frissebb, lendületesebb külsőt kap, amelyben visszatükröződik az a dinamikus fejlődés, amely az elmúlt években jellemezte a vállalatcsoportot. Az üzletlánc nemcsak a magyar piacon, hanem nemzetközi fronton is erősítette jelenlétét, folyamatosan növeli termékkínálatát és hamarosan Olaszországban nyit új lehetőségek felé. Az új logó, amelyre az ALDI országok 2017 júniusától váltanak, megfelel az elvárásoknak: könnyen és rugalmasan használható a különböző médiafelületeken, kreatívokon, a korszerű dizájnnak köszönhetően pedig valamennyi ALDI ország arculatához illeszkedik.
„Modern vállalatként az ALDI lépést tart a korral, amely nemcsak innovatív szolgáltatásainkban, egyre szélesedő termékkínálatunkban és vállalati felelősségvállalási tevékenységeinkben nyilvánul meg, hanem dinamikusan növekvő hálózatunkban is, ahol a környezettudatosság mellett a modern kialakításra, dizájnra is nagy hangsúlyt fektetünk“ – mondta Günther Helm, a Hofer-csoport elnök-vezérigazgatója és Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.