A nagyobb siker érdekében az Alibabával partnerségben fejlesztenék ki az ázsiai gyerekek számára megfelelő játékokat.
A Mattel és az Alibaba-csoport között most aláírt stratégiai megállapodás a játékgyártó ikonikus márkáira – pl. Fisher-Price, Barbie – és a világ legnagyobb e-kereskedőjének tapasztalataira és 440 millió aktív felhasználótól származó adatbázisaira építve hozna létre olyan játékokat, amelyeket a kínai szülők szívesen megvásárolnának gyerekeiknek. A partnerség részét képezi egy új összcsatornás, O2O (online-to-offline) kereskedelmi stratégia kidolgozása is.
A Mattel nem csak az Alibaba kiskereskedelmi oldalán, a Tmallon jelenik majd meg, de a cég médiafelületeit felhasználva edukatív tartalmakat is fejleszt és megoszt majd a szülők számára, hogy azok a legtöbbet hozhassák ki a játékokból. Emellett az Alibaba mesterséges intelligencia laborja segít majd új játékok fejlesztésében is, amelyek a legfrissebb technológiák és az interaktív tanulás felhasználásával támogatják majd a gyerekek fejlődését.
„Az Alibaba támogatja a vezető globális márkákat a digitális átalakulásban és abban, hogy alkalmazkodhassanak a gyorsan változó kínai fogyasztói környezethez. Várakozással tekintünk arra, hogy hatalmas adatbázisaink és kereskedelemtechnológiai infrastruktúránk felhasználásával támogassuk a Mattel növekedését a termékfejlesztéstől kezdve a márkaépítésen át a falusi lakosság eléréséig” – mondta Daniel Zhang, az Alibaba-csoport vezérigazgatója.