Kibővül az Országos Marketing Konferencia

Hírek

Több tartalmat, plusz egy napot és számos újdonságot kínál az érdeklődőknek idén a 28. Országos Marketing Konferencia. A szakma legnagyobb hazai rendezvényére több, mint 700 résztvevőt várnak.

Magyar Marketing Szövetség elnöksége a Marketing Döntéshozók Klubjával közösen, az elmúlt évek tapasztalatait összegezve és a nemzetközi trendeket szem előtt tartva állította össze az idei, 28. Országos Marketing Konferencia programját. Kibővített, újításokkal teli koncepcióval várják az érdeklődőket a marketingszakma elsőszámú konferenciáján 2017. november 15-17-én a Park Inn by Radisson Budapest Hotelben.

A konferencia számos forradalmian új lehetőséget kínál résztvevőinek

A szakmai prezentációk olyan egyedi tartalommal rendelkeznek, amelyeket Magyarországon eddig még soha máshol nem mutattak be az előadók. Így a szakmai közönség elsőként itt fog értesülni a 2018-as év marketing trendjeiről és irányvonalairól, amiket a következő évi marketingstratégiájukba beépítve alkalmazhatnak és előnyt élvezhetnek versenytársaikkal szemben. Amellett, hogy az előadók mind kiváló szakemberek, idén párban tartják előadásaikat.

Vége a 15 perces villámprezentációknak, helyette 30 percesek lesznek, mert a hosszabb, edukatívabb előadások alkalmasabbak a tudás átadására, valamint elsajátítására.

Szintén újdonság, hogy háromnaposra bővül a konferencia, így a harmadik napon az elhangzott premier előadásokra épülő szakmai workshopokon lehet majd részt venni. Kiváló szakemberek segítenek a résztvevőknek a megszerzett tudást a gyakorlatban elmélyíteni, valamint velük közösen kidolgozni kreatív márka- és digitálismarketing-stratégiájukat. Fontos információ, hogy a harmadik napnak, vagyis az Elmélyülés Napjának a résztvevői létszáma – a hatékonyság érdekében – limitált lesz.

A konferenciát megelőző időszakban, különleges meglepetéssel készülnek a szervezők.Facebook Live videóba kapcsolódhatnak be az érdeklődők, akik elismert előadókkal, kiváló szakemberekkel, és a szervezőkkel is láthatnak szakmai tartalmú beszélgetéseket. A Marketing Konferencia száguldó riportere fogja kérdezni a vendégeket és koordinálni a váratlan fordulatokat. A lendületes videózás alatt lehetőség nyílik a nézőknek is kérdezni az alanyoktól. Az első Live videó szeptember 7-én lesz, melyben Hinora Ferenc, a konferencia projektigazgatója fogja beavatni a közönséget a tematikába, illetve néhány kulisszatitokba. Pontos információk ezzel kapcsolatban a konferencia Facebook oldalán olvashatók.

Az első nap marketingstratégia témájú plenáris ülését két terem egészíti ki, a Digitális Marketing (Digital Hack) és a Média/kommunikáció szekciók, amelyek együttesen biztosítják a felkészülést a jövő évre, valamint a szekciótermekben elhangzó előadások az eddigiekkel ellentétben már déltől, az első nagyszünet után fognak kezdődni.

A második napon, a Marketing&Médiával közösen szervezett Marketing Masters Konferencián a megbízói oldal top marketingvezetői előadások és esettanulmányok keretében bemutatják a legújabb marketingtrendek szakmailag helyes gyakorlati megvalósítását, igazi véleményvezérként osztják meg gondolataikat a marketing területeinek jövőbeni alkalmazásáról, valamint alakítják a marketing irányzatait és edukálják, inspirálják a marketingeseket, márkatulajdonosokat, marketingtevékenységet végzőket.

Ez a dátum egyben a Marketing Döntéshozók Napja is, melynek célja, hogy összehozza a szakma képviselőit, és találkozási lehetőséget biztosítson abban a világban, ahol az idő olykor a legnagyobb kincsünk.

A szakmai kapcsolatépítés biztosítása napközben is egy fontos tényező, ezért a résztvevők az előadások között az erre kialakított Networking zónákban is ismerkedhetnek és tapasztalatot cserélhetnek a többi marketinges kollégával.

Reggel, a konferencia kezdete előtt, 2017 legjobb nemzetközi reklámfilmjeiből inspirálódhatnak a résztvevők, ezáltal ötleteket gyűjthetnek a saját reklámanyagaik kreatív megvalósításához.

SOCIAL MEDIA