Két ügyféllel, a VELUX-szal és a Vodafone Intelligence Solutions Hungaryvel lép a magyar piacra a Lens Marketing

Hírek

A Lens Marketing 2020-ban fejlesztette ki a ZOOM-by-Lens-Marketing adatalapú stratégiai tervezési platformot, amely lehetővé teszi a piacon aktív B2B és B2C vásárlók szegmentálását vásárlói magatartásuk alapján, és segít azonosítani azokat a megoldásokat, amelyek vásárlást generálnak, felgyorsítva ezzel az üzleti növekedést.

 

A VELUX CEE a Lens Marketinget bízta meg egy átfogó közép-kelet-európai projekttel, amely a fenntarthatóság tudatossági és relevanciaszintjét vizsgálja, azaz meghatározza mennyire játszik fontos szerepet a fenntarthatóság a termékek és márkák kiválasztásában a különböző kategóriákban.

A Vodafone Intelligence Solutions Hungary pedig egy olyan tréning megalkotásával bízta meg a tanácsadó céget, amely egy új B2B termék piaci pozíciójának növelését segíti elő nyugat-európai piacokon.

Nagyon örülünk, hogy két olyan változatos projekttel léphetünk be a magyar piacra, amelyek bizonyítják, hogy kompetenciánk és tapasztalataink révén segíteni tudjuk a marketingeseket a növekedés felgyorsításában azáltal, hogy azonosítjuk a különböző szemszögekből felmerülő lehetőségeket. Kutatásokon alapuló platformunk a márkák hosszú távú stratégiájához igazodva képes a gyors növekedési stratégiák kidolgozásra” – mondta Pietro Leone, a Lens Marketing vezérigazgatója.

A fenntarthatóság a VELUX alapítása óta a társaság egyik fő célkitűzése, fenntarthatósági stratégiánk (amelyet 2020-ban indítottunk útjára) meghatározza azt az utat, amelyen a következő 10 évben haladunk az éghajlat és a bolygó természeti értékeinek védelme érdekében. Hiszünk a cselekvés erejében, de a nyílt, egyenes és elszámoltatható kommunikációban is, amely a hitelesség megteremtése érdekében valós adatokra épül” – mondta Balogh Barbara, a VELUX CEE regionális marketingigazgatója.

 

Fotó: Lens Marketing

 

SOCIAL MEDIA