Főoldal/Karrier

Eipl Vilmos lett a Coca-Cola connection menedzsere

Márciustól a Coca-Cola Magyarországért, Csehországért és Szlovákiáért felelős regionális connection menedzsereként folytatja pályáját Eipl Vilmos. A médiaszakember az elmúlt öt évben a Dentsu Aegis Network innovatív ügynöksége, a Vizeum ügyvezetője volt, összesen több mint egy évtizedet töltött a csoportnál. A dunaharaszti marketingcsapat tagjaként fő feladata a magyar, cseh és szlovák piac médiatervezési-vásárlási és marketingkommunikációs tevékenységének […]

Tovább olvasom

Nők az informatikában: már nem számítanak csodabogárnak, de van hova fejlődni

Nyakunkon a nemzetközi nőnap, április végén pedig ezt követi a „lányok az informatikában” világnap, melynek célja felhívni a terület iránt érdeklődő fiatal lányok figyelmét arra, hogy ők is építhetnek sikeres karriert a techvilágban. Az üzenet hazánkban továbbra is aktuális, ugyanis az Eurostat munkaerőpiaci adatai szerint 8,5%-kal Magyarországon mélyen az EU átlag (16,5%) alatt van az […]

Tovább olvasom

Új ügyvezető a magyarországi McDonald’s élén

2020. március 1-től Égi Zsolt a magyarországi McDonald’s új ügyvezető igazgatója. A szakember a vállalat első számú vezetői pozíciójában Horváth Ágnest váltja, aki a vállalatnál eltöltött kiemelkedően sikeres 20 év után úgy döntött, hogy más területen kívánja folytatni szakmai pályafutását. Égi Zsolt a kinevezését megelőzően 10 éven át a vállalat üzemeltetésért és hálózatfejlesztésért felelős igazgatójaként […]

Tovább olvasom

Szűcs Gábort Várkonyi Eni váltja a társ-kreatívigazgatói poszton a Café Communications élén

Várkony Eni Head of Art pozícióból lép elő, hogy Zsembery Péterrel közösen folytassa a kreatív csapat vezetését társ-kreatívigazgatóként a Caféban.   Szűcs Gáborhoz, aki 12 évig volt a Café munkatársa, olyan kiemelkedő eredmények és sikerek fűződnek, mint például az Audio Studio kampány, amely számos rangos hazai és nemzetközi reklámversenyről hozott el díjat. Ilyen a tavalyi […]

Tovább olvasom

Előléptetés New Age Advertisingnál

Lehoczky Dóra a Cinema City magyarországi media sales csapatánál médiaértékesítési menedzserből Médiaértékesítési Supervisor pozícióba lépett elő.   Lehoczky Dóra 2010 óta az NAA munkatársa. Feladatai közé tartozik a különböző szektorok – pl. telekommunikáció, szépség- és divatipar, gyógyszeripar, autóipar, turizmus – képviselőivel együttműködések, mozikampányok megvalósítása, valamint tárgyalások lebonyolítása a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel, illetve a teljes […]

Tovább olvasom

A fiatal munkavállalók többsége társadalmilag felelős munkahelyen dolgozna

A 18-25 év közötti munkavállalók számára különösen fontos, hogy munkahelyük kiálljon a számukra is fontos ügyek mellett – derül ki a Process Solutions számviteli és bérszámfejtési szolgáltató felméréséből.  A legfontosabb témák számukra a betegek, a hajléktalanok és az éhezők megsegítése, a környezetvédelem, valamint az állatok védelme.   A munkahelyválasztás során a leendő munkavállalók döntéseit egyre nagyobb […]

Tovább olvasom

„Legyél a csapatunk tagja és hozd önmagad!” – invitál új kampányában a Decathlon

Március közepéig fut a Decathlon employer branding kampánya, amelyen a Café Communications-szel dolgoztak együtt.  A sportáruházlánc a Café Communications-t bízta meg a vállalat employer brandjének építésével, új stratégiájának kialakításával. A hosszú távú együttműködés nyitányaként rögtön két kampányt készített az ügynökség,  egy belső kommunikációs és  egy külső kommunikációs kampányt. Az előbbi a cég belső online és […]

Tovább olvasom

A chatbot a cégvezető legjobb barátja: a munkaerő toborzás közel 45%-al felgyorsítható mesterséges intelligenciával

Employer branding, onboarding, HR-applikációk – divatos és gyakran puffogtatott kifejezések nem csak a toborzók és kommunikációs szakemberek, de a cégvezetők körében is. Mindeközben kevés vállalatot jellemez tudatosság a HR-stratégiát, a toborzásra fordított erőforrásokat és a járulékos költségeket tekintve, holott egy új kolléga kiválasztása átlagosan 50 napba és közel 1,2 millió forintba kerül a cégeknek. A […]

Tovább olvasom

Kapitány István lett a Menedzserszövetség új elnöke

A Menedzserek Országos Szövetsége 2020. január 20-án tartotta meg rendkívüli tisztújító közgyűlését és Kapitány Istvánt, a Shell globális kiskereskedelmi alelnökét választották meg 100%-os szavazati aránnyal a szervezet új elnökének. Az újonnan megválasztott elnök mandátuma március 8-án kezdődik és három évre szól. Az elnöki poszt hivatalos átadására 2020. március 7-én, a 26. Év Menedzsere Díjátadó Gálán […]

Tovább olvasom

Új elnököt választott az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete

Dr. Kókai-Nagy Ákos személyében február közepétől új elnök képviseli az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesületét. A Biogen gyógyszeripari vállalat több éves külföldi vezetői tapasztalattal rendelkező magyarországi ügyvezetőjének megválasztására azt követően került sor, hogy lejárt Dr. Vereckei Péter kétéves elnöki mandátuma.   Az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) Dr. Kókai-Nagy Ákost választotta meg új elnökének, aki 2017-től az Elnökség […]

Tovább olvasom