Főoldal / Karrier

Marketingfronton erősít a Szallas.hu

A portfólióbővítés az értékesítést támogató feladatok gyarapodását is jelentette, ezért a portál három új szakemberrel bővítette marketingcsapatát. A Szallas.hu jelentős szálláshelykínálatot épített ki a környező országokban, valamint a Hotel.de portállal kötött megállapodás révén 5 kontinensre terjesztette ki a magyarul lefoglalható hotelek és apartmanok körét. „A belföldi online szállásközvetítés terén elnyert piacvezető pozíciónk megőrzése mellett ma […]

Tovább olvasom

Bélai Krisztina a DIMSZ új főtitkára

Július 15-től a non-profit és érdekvédelmi szövetségi tapasztalattal is rendelkező szakember látja el a főtitkári feladatokat. A szakember a Magyar Édességgyártók Szövetsége főtitkáraként szerzett tapasztalatot egy szövetség operatív vezetésében – PR, kommunikáció, lobbitevékenység és szakmai érdekvédelem területén -, majd a telekommunikációs szektorban látott el különböző kommunikációs szakértői feladatokat. Ezeket megelőzően az SOS Gyermekfalvak Magyarország kommunikációs […]

Tovább olvasom

Új vezetőt igazolt a Maven7

A nemzetközi tanácsadócéges háttérrel is rendelkező Hiske den Boer az OrgMapper üzletágat vezeti majd. Hiske den Boer személyében új igazgatót neveztek ki a Maven7 OrgMapper üzletágának élére. Hiske a szervezeti hálózatkutatással kapcsolatos termék- és üzletfejlesztést, valamint a szolgáltatási folyamatokat fogja felügyelni. „A nemrégiben kapott befektetésünkkel úgy éreztük, itt az ideje kinevezni egy stratégiai vezetőt az […]

Tovább olvasom

Új kereskedelmi vezető a Danone-nál

Július 1-től Fabrizio Sforza tölti be a Danone Kft. kereskedelmi igazgatói posztját. A szakember komoly tapasztalatokkal bír az FMCG termékek piacán. Fabrizio Sforza gazdasági és marketing tanulmányait a Modenai Egyetemen végezte. Karrierjét 2001-ben a Reckitt Benckisernél kezdte Milánóban. Többek között olyan márkákért felelt, mint az Air Wick, a Veet vagy a Calfort. 2007-ben a L’Orealnál […]

Tovább olvasom

Új vezető az IAB Hirdetői Klub élén

Az IAB Hungary elnöksége Gyovai Györgyit, a Nestlé kommunikációs és marketing igazgatóját kérte fel a szervezet Hirdetői Klubjának vezetésére. A szakember 2015 júliusától veszi át a hirdetői oldalon dolgozó kollégáknak szerveződött klub vezetését Tóth Gergelytől, akinek a Brain Bar Budapest irányítása és a Zirci Apátsági Sörmanufaktúra fejlesztése köti le az energiáit. Gyovai Györgyi a stratégiaalkotás, […]

Tovább olvasom

Új értékesítési és marketingvezetők a Coca-Colánál

Megújult a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. felsővezetése. Az új vezetők legfontosabb feladata a vállalat növekedési stratégiájának támogatása. Békefi László, a vállalat korábbi trade marketing igazgatója tölti be a teljes hazai értékesítési és trade marketing szervezetért felelős kereskedelmi igazgatói pozíciót a Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-nél. Csapatába tartozik az újonnan kinevezett értékesítési igazgató, Galántai György és a […]

Tovább olvasom

Új marketingvezető a Raiffeisen Banknál

Május 11-től Kiss-Bíró László irányítja a Raiffeisen Bank marketing és pr területét. Fő feladata az üzleti változások kommunikációs támogatása lesz. A 41 éves szakember pályáját reklámügynökségnél kezdte, majd 2000-től 7 éven át a Magyar Telekom senior márkastratégiai menedzsereként jelentős szerepet töltött be egyebek mellett a vállalat 2005-ös átmárkázásában, a T márka teljeskörű bevezetésében. 2007 óta […]

Tovább olvasom

Varga Balázs vezeti a Profession.hu marketingcsapatát

Az online marketingszakember az Air France – KLM légitársaságtól érkezett a céghez, de dolgozott a Randstad Hungary online marketing és PR vezetőjeként is. Varga Balázs 2007-ben a Budapesti Corvinus Egyetem marketingkommunikáció szakán diplomázott, majd tanulmányait követően a rotterdami Nimbuzz online marketingkampányain dolgozott. 2008 és 2010 között a McCann Erickson ügyfélképviselőjeként a Coca-Colával és a Nestlével […]

Tovább olvasom

Új marketingvezető a Coca-Colánál

Az új ügyvezető érkezésével párhuzamosan egy új marketingvezetői pozíciót is létrehoztak. Több szakember regionális vagy nemzetközi pozícióban folytatja pályafutását. Az új vezető, Niklós László érkezésével párhuzamosan strukturális átalakítás is történt a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-nél, összhangban az atlantai központ útmutatásaival. Ennek legjelentősebb lépése egy új, marketingvezetői pozíció létrehozása volt, amelyet Leszkay-Kovács Renáta tölt be június […]

Tovább olvasom

A Toyotától érkezik a Nissan marketingvezetője

A húszéves autóipari tapasztalattal rendelkező Daniele Schillaci július 15-étől tölti be a globális marketing- és értékesítési igazgatói pozíciót. A Nissan Motor Co. döntése alapján Schillaci a cég ügyvezető alelnöke és az igazgatótanács tagja is lesz. A cég vezérigazgatója, Carlos Ghosn elmondta, hogy az új vezető feladata a vállalat márkáinak – Datsun, Infiniti, Nissan – megerősítése […]

Tovább olvasom