Főoldal/Karrier

Papp Zsuzsa tanácsadóként segíti az Insomniát

A Publicis korábbi ügyvezetője június közepétől, elsődlegesen üzletfejlesztési területen támogatja az Insomnia menedzsmentjének munkáját. Papp Zsuzsa 20 éven keresztül dolgozott a Publicis Reklámügynökségnél, melyből 13 éven keresztül volt a társaság ügyvezető igazgatója, majd 3 éven át a Publicis Sanofi Lab regionális client service directora. A szakember elsődleges feladata a magyarországi üzletfejlesztés és az ügynökség közép-kelet […]

Tovább olvasom

Aczél László maradt a MAKSZ elnöke

A szekciók élén azonban vannak változások. A tisztviselők újraválasztásáról is döntöttek a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) rendes éves közgyűlésén. A tagok a következő két évre is bizalmat szavaztak Aczél László (Y&R) elnöknek. Az ATL szekciót továbbra is Blaskó Nikolett (ACG) vezeti, az elnökségi tagok közé pedig Bölcs Ádámot (Well), Tóth Gábort (Geometry Global) és […]

Tovább olvasom

Nemzetközi pályán a Gresham kommunikációs vezetője

Szabó Veronika, a Four Seasons Budapest kommunikációs és közösségi média szakértője 2014. június 15-től a Four Seasons Hotel Bahrain Bay nyitó csapatában folytatja pályafutását. A Közel-Kelet ékköveként emlegetett Four Seasons hotel az egzotikus szigetország, Bahrain fővárosában, Manamában nyit 2014 decemberében. A hotel a beruházás alapját képező mesterséges sziget központi részén foglal helyet, a H betűt […]

Tovább olvasom

Michael Sussman a BAV Worldwide elnöke

A Y&R fokozott integráció és regionális központok létrehozása révén erősíti elkötelezettségét a BrandAsset Valuator iránt – mondta a kinevezés kapcsán David Sable, a Y&R nemzetközi vezérigazgatója. David Sable bejelentette, hogy Michael Sussmant nevezte ki a Y&R BAV Worldwide elnökévé. Sussman 17 éve dolgozik a Y&R-nél, és az utóbbi időben a Y&R Advertising Analytic Insights and […]

Tovább olvasom

Vállalati kapcsolatok igazgatót nevezett ki a Wizz Air

Owain Jones tölti be az újonnan létrehozott pozíciót 2014. június 1-jétől. A genfi bázison dolgozik majd és közvetlenül a vezérigazgatónak jelent. Új pozíciójában a cégcsoport jogi ügyei, továbbá a humánerőforrás, a kommunikáció és PR, valamint a cégcsoport létesítményei tartoznak a felelősségi körébe. Az új pozíció létrehozásától azt várják, hogy az bővíti a felső vezetés kapacitásait, […]

Tovább olvasom

Új marketingigazgató a Citroënnél

A szakember cégnél befutott, szerteágazó nemzetközi karrierje Magyarországon kezdődött. A 41 éves Julien Montarnalt nevezték ki a Citroën marketing-, kommunikációs és sportigazgatójának. A szakember a párizsi HEC üzleti iskolában szerzett diplomát. Citroënes karrierje 1995-ben a cég magyar leányvállalatánál kezdődött, ahol a marketingárazás és -termékek osztályon dolgozott. Ezt követően számos pozíciót betöltött a cég Pénzügy, Termékek […]

Tovább olvasom

44 tehetséges fiatal a Portfolio Night Budapest-en

12 kreatívigazgató várta az ifjú designereket, art directorokat és szövegírókat szakmai tanácsokkal, munkalehetőségekkel. „Nagyon örülünk neki, hogy ennyi fiatalt megmozgatott a Portfolio Night, egyre erősebb érdeklődést látunk. Az is remek, hogy sokféle területről érkeztek a jelentkezők, a reklámszakmától távol álló szakmákból is. Sok tehetséges pályakezdővel találkoztunk és nagyon klassz volt a hangulat” – mondta Jedlicska […]

Tovább olvasom

Új kommunikációs vezető az Avonnál

Végh-Kósa Anita 2014 májusától PR & Advertising Specialist-ként a vállalat pr feladatainak irányításáért felel, szorosan együttműködve a helyi ügynökségekkel. Végh-Kósa Anita több mint 5 éves ügynökségi és vállalati tapasztalattal érkezett az Avon Magyarországhoz. Szakmai pályafutását a BMW Magyarországnál kezdte, ahol főként a rendezvényszervezői feladatokért, az ügynökségek koordinációjáért és médiakampányok tervezéséért illetve kivitelezéséért felelt. A vállalati […]

Tovább olvasom

Új digitális vezető az MEC-nél

Ihász Ingrid tölti be júniustól az MEC digitális vezetői pozícióját. A szakember a CEMP-től érkezik, ahol elemzési és tréning vezető volt, míg korábban a Sales Support csoportot vezette, azt megelőzően pedig az Arcus Mediánál volt média csoportvezető. Ingrid az MEC csoportba tartozó MEC Interaction digitális ügynökség irányítását veszi át, így hozzá tartozik majd a digitális […]

Tovább olvasom

Új márkaigazgatók a Citroënnél

A cél a Citroën újrapozicionálása és az önálló DS márka megerősítése. 2014. június 1-jétől Linda Jackson a Citroën márka, Yves Bonnefont pedig a DS márka CEO-ja. Jackson 35 éves tapasztalattal rendelkezik az autóiparban, jelenleg a Citroën Egyesült Királyság-beli és írországi ügyvezető igazgatója. Bonnefont a csoport stratégiai igazgatói és a Citroën márka CEO-helyettesi pozíciójából ül át […]

Tovább olvasom