Főoldal/Karrier

Dózsa Imre a UPC új márka és kommunikációs igazgatója

Egy igazgatóság alá vonja a UPC a vállalati kommunikációs és marketingkommunikációs területeit, melynek vezetésével Dózsa Imrét bízta meg. Az átalakítás célja, hogy integrálják a kommunikációs területeket és növeljék a UPC, mint teljes körű szolgáltató kommunikációs hatékonyságát. A február közepén csatlakozott szakember közel 15 éves pályafutását a Leo Burnettnél kezdte, majd a Vodafone ATL és online […]

Tovább olvasom

Vezetőváltás a hazai Ford élén

Kővágó-Laky Andrea ügyvezető, a tavalyi „Év Menedzsere” a Ford Európán belül folytatja pályafutását. Utódja Szamosi Viktor, eddigi kereskedelmi igazgató. Kővágó-Laky Andrea tanulmányai befejezését követően, 21 évvel ezelőtt csatlakozott a Fordhoz, ahol a kereskedelmi területen változatos feladatokat betöltve megjárta a ranglétra minden fokát, mielőtt 2005-ben, mindössze 31 évesen a vállalat magyarországi ügyvezetője lett. A tavaly a […]

Tovább olvasom

Marketinges kinevezés a Libri-Shopline-csoportnál

A marketingigazgatók mellett új PR-menedzser is érkezett februárban. Február 1-jével Sándor Gabriella lett a Libri marketingigazgatója. A szakember, aki korábban a Shopline márkaigazgatója volt, Gál Tamást váltja a poszton. Ezzel párhuzamosan a Bookline, Shopline marketingigazgatója Méth Barbara lett, aki eddig a Bookline márkaigazgatójaként tevékenykedett. Február 1-jétől a cégcsoport PR-menedzsereként dolgozik Jávor Zsófia. A kommunikációs szakember […]

Tovább olvasom

Új kommunikációs vezető a SPAR-nál

Maczelka Márk házon belülről érkezett a megüresedett posztra. Feladatai között szerepel a márka ismertségének és elfogadottságának növelése is. Hivatalosan is bejelentették, hogy 2015. január 1-jétől Maczelka Márk tölti be a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetői pozícióját, miután elődje, Fehér István nyugdíjba vonult. Maczelka Márk a jövőben a SPAR célkitűzéseinek megvalósításához, különös tekintettel a franchise […]

Tovább olvasom

Megállapodott a Tesco a szakszervezetekkel

A közlés szerint az érintett dolgozók több mint 70 százalékát foglalkoztatná tovább az áruházlánc. Lezárultak az egyeztetések a Tesco és a dolgozóit képviselő szakszervezetek között a boltbezárások által érintett munkatársak jövőbeni lehetőségeiről. A Tesco közlése szerint az érintett 566 dolgozó közül 350 kap a következő napokban ajánlatot. Ők egy másik áruházban, vagy a Tesco valamelyik […]

Tovább olvasom

CMO-k helyett élményvezetők

A Gap átszabta globális márkairányítási struktúráját: a marketingtevékenység és az e-kereskedelem közelítésével a fogyasztókhoz is közelebb férkőznének. A Gap, Inc. megszüntette a Gap és Banana Republic márkák globális CMO-pozícióját, és a helyükre fogyasztóiélmény-vezetőket nevez majd ki, akiknek felelősségi köre az e-kereskedelemre is kiterjed majd, jelenteni pedig a márkák nemzetközi elnökeinek fognak – írja az AdAge. […]

Tovább olvasom

Márkás főember kerül a McDonald´s élére

Az étteremlánc az utóbbi időben nem nagyon találja magát, így nem meglepő a hír, hogy távozik a korábbi elnök-vezérigazgató. Steve Easterbrook váltja Don Thompsont a McDonald’s élén. Utóbbi szakember 25, a cégnél töltött év után távozik március 1-jén. Bár a közlemények többnyire virágnyelven fogalmaznak, az érezhető a sorok között, hogy nincs más elfogadható eredmény, mint […]

Tovább olvasom

Új marketingigazgatót igazolt a Hell

A szakember médiaoldalról érkezik. A Hell Energy Magyarország kommunikációs és marketingigazgatójaként folytatja Pantl Péter. A szakember médiaoldalról érkezik, az utóbbi 18 évet a Marquard Mediánál töltötte, és legutóbb a Playboy főszerkesztője volt. Megvan immár az utódja is: Bus István váltja márciustól a Playboy print és digitális kaidványai élén. (A kép egy korábbi Hell-sajtótájékoztatón készült, ahol […]

Tovább olvasom

Magyar szakember régiós pozícióban

A nagyvállalati IT-disztribúciós szegmensben történt a kinevezés. Az Avnet TS regionális marketing- és PR-vezetője lett Kaczur Tibor. Az amerikai cég itteni irodája 1998 óta működik, s mivel tavaly ősszel léptek be a balkáni piacokra az IBM termékeivel, így a budapesti leány viszi a régiós ügyeket, ezen belül a balkáni nyitás koordinációját is. „Azért is fontos, […]

Tovább olvasom

Változások a BMW központi marketingcsapatában

Kína, München és London között mozognak majd a szenior szakemberek. 2015. március 1-től Peter van Binsbergen (a képen) lesz a németországi BMW csoport értékesítésért és marketingért felelős alelnöke. A szakember BMW-s karrierje 20 éve, Dél-Afrikában kezdődött, majd Japán és München után a kínai BMW Brillance közös vállalkozás értékesítési és marketingvezetői pozíciójában folytatódott, ahonnan most visszatér […]

Tovább olvasom
Adatvédelmi beállítások