Főoldal/Karrier

Új értékesítési és marketingigazgató a Tigáznál

Dott. Mauro Rinaudo az Eni csoporttól érkezett a Tigázhoz. Pályafutása során széles körű szakmai tapasztalatokra tett szert a gázszektorban szerte Európában. Mauro Rinaudo építészetet tanult Torinóban, de az 1980-as évektől a gázszektorban dolgozik. 1989-ig az Italgas csoportnál tevékenykedett előbb a gázhálózat építés és fejlesztés területén, ezt követően pedig nemzetközi területen. 1995-1996 között az Italgas magyarországi […]

Tovább olvasom

John Galliano visszatér a divatvilágba

A Maison Martin Margiela párizsi divatház kreatív igazgatójaként tér vissza a divatvilágba a Dior cégtől három éve elbocsátott brit divattervező. Renzo Rosso, a Margielát felügyelő OTB csoport elnöke közleményében hangsúlyozta, hogy a „Margiela kész egy új karizmatikus kreatív lélek” fogadására. John Gallianót minden idők egyik legnagyobb, megkérdőjelezhetetlen tehetségének nevezte, akinek egyedi tervei nagy hatással vannak […]

Tovább olvasom

Személyi változások a BMW hazai kommunikációs csapatában

Október 1-jétől Salgó András veszi át a vállalati kommunikációs feladatok vezetését a BMW Magyarországnál, az eddigi szóvivő, Jávor Dániel a jövőben a MINI márka magyarországi irányításáért lesz felelős. Salgó András (37) a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karán szerezte diplomáját marketing szakon és 2002 óta foglalkozik autóipari kommunikációval, illetve kereskedelemmel. A General Motors Chevrolet, Cadillac és […]

Tovább olvasom

Az álláshirdetéseken is nyomot hagy a marketingkommunikációs piac változása

A Job szerint nagyobb hangsúlyt kell fektetni a vizualitásra, mint korábban. A munkaerőpiac és a marketingkommunikáció egyaránt jelentősen megváltozott az utóbbi időben, ám ezt az álláshirdetések formája jellemzően még nem tükrözi, állítja a JobGrouphoz tartozó, munkaerőközvetítéssel és -kölcsönzéssel foglalkozó Job. Dobár Attila ügyvezető igazgató szerint két fontos folyamat látható: „Egyrészt vannak bizonyos iparágak, ahol a […]

Tovább olvasom

Megerősítették a Porsche Hungaria ügyvezetőjét

A Porsche Hungaria tulajdonosai újabb négy évvel, 2018. december 31-ig meghosszabbították Eppel János ügyvezető igazgató megbízatását. Az idén nyáron lejárt előző megbízatást változatlanul hagyva Eppel János továbbra is a cég értékesítésért és marketingért felelős ügyvezetője, a pénzügyi, vevőszolgálati és informatikai területeket a cég másik ügyvezetője, Peter Gstattner felügyeli. A Porsche Hungaria tavalyi forgalma alapján megerősítette […]

Tovább olvasom

Bővült a Crane csapata

Senior Account Executive-ot igazolt az ügynökség. Nagy Sándor személyében Senior Account Executive-ot igazolt augusztusban a Crane. A MasterCard integrált kommunikációs kampányain dolgozó csapat tagjaként stratégiai és tervezési feladatokat lát el, emellett munkája részét képezi a közösségi- és márkakommunikáció irányítása is. A szakember 2010 és 2012 között dolgozott többek között a Condé Nast londoni irodájában, ahol […]

Tovább olvasom

Regionális kinevezés a GE-nél

A Fényforrás üzletág igazolt regionális kommunikátort. Schubauer Krisztina az Európa, Közel-Kelet és Afrika alkotta EMEA régióért felelős kommunikációs és PR szakértőként igazolt a GE Fényforrás üzletágához. E pozíciójában az üzletág kulcspiacainak kommunikációs tevékenységét koordinálja az EMEA régióban Kalocsai Kinga regionális kommunikációs és PR menedzser irányításával. Emellett a vállalat digitális kampányait felügyeli és az üzletág Budapesten […]

Tovább olvasom

Új kommunikációs vezető a Canon Hungáriánál

A sokéves tapasztalattal rendelkező Kováts Botond elsősorban a márka iránti kötődést erősítené a fogyasztókban. Kováts Botond a Canon Europe hazai leányvállalata, a Canon Hungária Kft. új vállalati és marketingkommunikációért felelős vezetője. Az új vezető marketing és kommunikációs szakterületen szerzett sokéves tapasztalattal rendelkezik. A Canon Hungáriához a Morpho Communicationstől került, ahol stratégiai és PR projektekben vett […]

Tovább olvasom

Marketingigazgatói kinevezés a Schibstednél

Augusztus 1-től Oláh Alexandra felel a Jófogás.hu-t is üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary marketingtevékenységéért. A szakember eddig marketingmenedzserként erősítette az apróhirdetési portál csapatát. Alexandra a Jófogás elindulása után néhány hónappal, még 2010-ben érkezett a vállalathoz. Eleinte amellett, hogy a hirdetéseket ellenőrző reviewerként vett részt a munkában, a social media tevékenység ellátása is az ő feladata […]

Tovább olvasom

Elindult az EY Az év üzletembere program

A sikeres és példamutató magyarországi vállalkozók szeptember végéig jelölhetőek a rangos üzleti díjra. A program hazai győztese a nemzetközi döntőn Monte-Carlóban mérettetheti meg magát. „Az EY Az év üzletembere programjában olyan vállalkozókat keresünk, akik sikeresen és jövőbe mutatóan válaszolnak a gazdasági, társadalmi változásokra és kihívásokra. Az eddigi díjazottak példái is azt mutatják, hogy a sikerhez […]

Tovább olvasom