Karcosabban kommunikálna a Telekom

Hírek

Testvérkiadványunk, a Médiapiac Rózsa Ivánt, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatóját látta vendégül a 90.9 Jazzy Rádióban.

Hogy milyen a Magyar Telekom idei kommunikációja? „Karcosabb”. Legalábbis ezt ígérte Rózsa Iván tavaly. Arra voltunk kíváncsiak, pontosan mit is jelent ez. Mint elmondta: azért van szükség a váltásra, mert az erős T-Home, illetve T-Mobile márkák helyett fel kell építeni az egységes Telekom márkát.

A nehezítés az, hogy a fiatalokat nem lehet a megszokott módon megszólítani, ők ugyanis érzékenyek az általuk avittasnak gondolt hangokra. E szempontból másképp gondolkodnak, mint az idősebbek, akik, ha nem nekik szóló kommunikációval találkoznak, azt egyszerűen „ugorják”.

A fiatalokra jutó nagyobb fókusz, a célcsoportspecifikusabb kommunikáció ugyanakkor nem jelenti azt, hogy csak feléjük kommunikál a Magyar Telekom, ez üzletileg nem is lenne értelmes lépés.

Annak idején egy-egy átmárkázásra (pl. Westel-T-Mobile váltás) sok pénz állt rendelkezésre, ennek mára vége. Így nehezített pályán kell megoldani, hogy az emberek fejébe beépüljön a Telekom márkanév. A T-Home és a T-Mobile márkák még mindig erősek, a feladat, hogy ezeknek a brandeknek a pozitív vonásait vigyék át a Telekomba – mondta el Rózsa Iván.

A vonatkozó kommunikáció februárban indult el, és azt várják, hogy az év végére átmegy az üzenet, hogy Telekom a márkanév, és a márkaismertség megfelelő szintet ér el. E téren a két leváltott brand a benchmark.

A beszélgetés teljes átirata, illetve maga az adás elérhető a Médiapiac.com oldalon: http://www.mediapiac.com/on-air/Karcosabb-ertekteremto-kommunikaciot-akar-a-Telekom/11081/

A Médiapiac rádióműsor minden kedden jelentkezik a 90.9 Jazzy Rádióban.

 

SOCIAL MEDIA