Közel hetvenféle grilltermékkel, bővebb választékkal és környezetkímélő alternatívákból készült grilleszközökkel indítja az idei sütési szezont a Lidl Magyarország, melyhez az ütemet a magyar rap-szcéna egyik legmeghatározóbb párosa szolgáltatja és invitálja grillezésre a vásárlókat az áruházlánc új kampányában.
Mindenki nagy várakozással tekint a nyár elé és alig várja már, különösen ezen nehéz időszak után, hogy újra élvezhesse az együtt töltött időt a családdal és a barátokkal. A Lidl Magyarország és az Animal Cannibals közös kampánya épp arra hívja fel a figyelmet, hogy otthon a családdal vagy a barátokkal milyen jó szórakozás a grillezés. Nincs szükség nagy összejövetelre, elég, ha kimegyünk a teraszra, a gangra vagy a kertbe és már indulhat is a sütés. Míg Qka MC a grillezés, addig Ricsi a bogrács nagymestere – mesélték a fiúk a forgatás alatt, akik Széll Tamással tökéletesíthették főzési-sütési technikájukat, majd hozzátették, hogy a szabadban készült ételek nem csak kiváló lakomát jelentenek számukra, hanem felejthetetlen családi élményekkel is gazdagodnak minden alkalommal.
„A Lidl elkötelezett az iránt, hogy vásárlóinak mindig magas minőségű termékeket kínáljon, a lehető legkedvezőbb áron. Nincs ez másképp a grilltermékek esetében sem, így arra törekszünk, hogy vásárlóink megtalálják áruházainkban a grillezéshez és a kerti sütéshez szükséges termékeket, alapanyagokat és eszközöket.” – mondta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
Mivel egyre népszerűbb a grillezés Magyarországon, ezért a Lidl folyamatosan bővíti szezonális kínálatát mind a grillhúsok és grillkolbászok, mind pedig a grillsajtok körében. „Az idei, közel hetvenféle tételből álló kínálatban a minőség és jó ár-érték mellett újdonságokat is kínál az áruházlánc, így kacsából, pulykából és nyúlból készült grillhúsok is elérhetőek. A választékban helyet kaptak olyan ínyencségek is, mint a nyúl- vagy az Angus marha hamburger. Sőt a vállalat beszállító partnereivel közösen kifejlesztett ízesítésekkel – például édes-chilis vagy a chili-lime-gyömbér – kíván kedveskedni a hagyományos magyar ízvilág mellett az újdonságokra nyitott fogyasztóknak. A grillsajt is több ízben érhető el, így a natúr, a chilis-fokhagymás és a zöldfűszeres is megtalálható a kínálatban, de az akciós heteken további, különleges ízesítésekkel is lehet majd találkozni.” – fűzte hozzá Tőzsér Judit.
A grillezés elengedhetetlen kellékei és eszközei is megtalálhatóak az áruházlánc kínálatában. A Lidl Magyarország a műanyaghulladék visszaszorítására irányuló stratégiájának megfelelően megszüntette kínálatában az egyszer használatos műanyag termékek – többek között a szívószálak, az eldobható műanyag poharak, műanyag tányérok és evőeszközök – értékesítését. A vállalat beszállítóival együttműködve környezetkímélő alternatívákból és újrahasznosítható anyagok felhasználásával biztosítja ezeket az eszközöket vásárlóközönsége számára, így a papírpoharakat, a papírtányérokat, a papír szívószálakat, a természetben lebomló, cukornádból készült papír mélytányérokat, valamint a fa evőeszközöket mind megtaláljuk a szezonális kínálatban.
A nyár Kannibál slágere végigkíséri a Lidl 360 fokos grillkampányát. TV és rádió szpotok, háztartási szórólap, óriásplakát, online és nyomtatott sajtó, valamint social média is erősíti a gasztro-rap térhódítását és a Lidl grilltermékek népszerűségét.
A Lidl weboldalán külön aloldal segíti a grillezés szerelmeseit, ahol Széll Tamás, a Lidl séfje ad technikai tippeket a grillezéssel kapcsolatban, de további hasznos információk, receptek és tanácsok is olvashatóak itt.