Jótékonysági limuzinos felvonulást tartottak hátrányos helyzetű gyermekeknek

Hírek

Több mint kétszáz hátrányos helyzetű gyermeknek és kísérőiknek szerzett egyedi élményt a Baptista Szeretetszolgálat programszervezője, Baricz Dezső. Népszerű sztárok is az esemény mellé álltak: Szabó Jennifer és Szabó Ádám, énekesek illetve Kecskés Bence, gyorsasági motorversenyző. A fővárosban az utakat lezárva több limuzinnal és luxusautóval, rendőri kísérettel vitték körbe a kicsiket és nagyokat.

 

Öt darab limuzin és negyvennyolc luxusautó továbbá tűzoltóautó és emeletes városnéző busz várta a gyermekeket a Hősök terén, ahonnan elindult a konvoj, és a látványosságokat érintve vonultak a drága autók körbe Budapesten. Izgalmas, örömteli és lebilincselő rendezvényen vehettek részt a rászoruló diákok, akiket sztárvendégek és rendőrök kíséretében vonultattak fel extrém és drága autókkal. Az adrenalin dolgozott minden résztvevőben, gyerekben és felnőttben egyaránt.

„Ennek az eseménynek az ötlete 2011-ben született meg a fejemben. Évről évre a felvonulás nem jöhetne létre, ha dr. Markó Attila, országos főkapitány r. dandártábornok nem állna az esemény mellé. Minden évben megkeresem a lehető legtöbb céget, és kérem őket, hogy ajánljanak fel néhány limuzint és luxusautót erre a célra. A gyermekek nagy örömére elfogadta a meghívást Szabó Jennifer és Szabó Ádám, énekesek illetve a 17 éves Kecskés Bence, gyorsasági motorversenyző a gyermekek kedvence és példaképe. Amiért érdemes gyerekekkel foglalkozni, látni az arcukon az örömöt, hálásak, és annyi szeretetet kap az ember tőlük. Számomra az a természetes, hogy jót teszek immár 25 éve a Baptista Szeretetszolgálatnál. Minden gyermeket és kísérőit vendégül láttunk egy szelet pizzára a Pizza King Express jóvoltából és Melhem Saad alapító, tulajdonos támogatásával. Köszönetet szeretnék mondani: a Rendőrségnek, a Polgárőrségnek, a támogatóknak, a luxusautó és a limuzinok tulajdonosainak, az önkénteseknek és nem utolsó sorban a sztárvendégeknek is” – mesélte Baricz Dezső.

 

Fotók: Pados István

 

SOCIAL MEDIA