Itt a Coca-Cola és a mesterséges intelligencia közös eredménye

Hírek Kiemelt

Új üdítőitallal jelentkezik a Coca-Cola: a Coca-Cola Y3000 Zero Cukor a Coca-Cola Creations limitált kiadású új íze, amelyhez AI-alapú élmény is kapcsolódik. A Coca-Cola 3000 Zero Cukor az első olyan futurisztikus íz, amelyet az emberi és mesterséges intelligencia közösen alkotott meg. A kampányhoz egy új, mesterséges intelligencia által vezérelt élmény is kapcsolódik, amely által a rajongók bepillanthatnak a 3000-es évbe.

 

A frissítő ízen túl az új Creations üdítőital új, AI-vezérelt élményközpontján keresztül azt is megmutatja a rajongóknak, hogy milyen lehet a jövő a 3000-es évben. A Coca-Cola 3000 dobozon található kód beolvasásával a rajongók a Creations Hubba jutnak, ahol a személyre szabott 3000 AI lencsét használva bepillanthatnak a jövőbe.

„A Coca-Cola Creations célja, hogy váratlan és varázslatos pillanatokat teremtsen rajongóink számára. A Coca-Cola időtlenségéből inspirálódva szeretnénk lehetőséget nyújtani mindenki számára, hogy elképzelhesse, milyen lehet a jövő” – mondta Oana Vlad, a The Coca-Cola Company szenior globális stratégiai igazgatója. „A Coca-Cola Y3000 Zero Cukor a mesterséges intelligencia által vezérelt technológia segítségével mutatja be, milyen ízeket hozhat a jövő a Coca-Cola számára, és innovatív élményekkel teszi lehetővé a jövő felfedezését.”

A Coca-Cola Y3000 élményt az emberi és mesterséges intelligencia közösen alkotta meg azzal a céllal, hogy megértse, hogyan képzelik el a rajongók a jövőt, bevonva ebbe a folyamatba az érzelmeket, vágyakat, színeket, ízeket és sok minden mást. A Coca-Cola az Y3000 egyedi ízét a világ minden tájának rajongói nézőpontjai és a mesterséges intelligencia által gyűjtött információ kombinációja segítségével alkották meg.

Az új Creation üdítőital csomagolása is a futurisztikus stílust képviseli a világos és optimista tónusokkal, a pezsgő buborékokból álló Coca-Cola Creations logóval, valamint a Coca-Cola klasszikus kézírásos logójának egy a jövőt jelképező változatával. A mesterséges intelligenciával közösen létrehozott dizájn a folyadékot folyamatosan átalakuló, fejlődő állapotban mutatja be, a forma- és színváltozásokkal a jövő felfedezését hangsúlyozva.

A Coca-Cola Y3000 Zero Cukor a világ számos piacán, többek között Európában, az Egyesült Államokban, Kanadában, Kínában és Afrikában is kapható lesz, és már Magyarországon is elérhető 250 ml-es aludobozos kiszerelésben.

A Coca-Cola a jövőben további limitált kiadású Coca-Cola Creations italokkal készül.

 

 

 

SOCIAL MEDIA