Május 31-ig futó integrált kampányt indított az MKB Bank a Budapest Bankkal való egyesülésének tudatosítására, egyben személyi kölcsön termékének bemutatására. A TV-ben, illetve klasszikus és digitális out of home, valamint online felületeken megjelenő hirdetések fő üzenete, hogy „együtt többre vagyunk képesek”.
A Magyar Bankholding Zrt. stratégiájában és fúziós menetrendjében foglaltaknak megfelelően 2022. március 31-én egyesült a vállalatcsoport két tagja, a Budapest Bank és az MKB Bank. A fúzió fontos mérföldköve a folyamatnak, amelynek célja, hogy a Magyar Bankholding három tagbankja – a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarékbank – egyesülésével és transzformációjával egy számos területen piacvezető, digitális fejlettségben a fintech és bigtech cégekkel is versenyképes, egységes nagybank jöjjön létre.
A Budapest Bank és az MKB Bank fúziójának az ügyfelekben való tudatosítására az egyesült MKB Bank nagyszabású, integrált kampányt indított a WhiteDog Media Kft. támogatásával. Az április 4-től május 31-ig futó hirdetések célja emellett a hitelintézet online is igényelhető személyi kölcsön termékének népszerűsítése.
A szlogenné előlépett „Együtt többre vagyunk képesek” üzenet egyszerre utal a fúziónak köszönhetően megerősödött bankra, az ügyfél és a bank gyümölcsöző kapcsolatára, valamint a családi összefogás előnyeire. A kampány olyan szituációkat mutat be, amelyekben a személyi kölcsön hatékony és ésszerű megoldás az élet nagy, ugyanakkor sok örömmel is járó kihívásaira, mint egy esküvő vagy egy lakásfelújítás. A két tévéreklám a hétköznapi valóság küzdelmeit, szépségeit és humorát mutatja meg természetes, valóságos környezetben és olyan szereplőkkel, akikkel a nézők könnyen azonosulhatnak.
Az out of home felületeken csak a fúziós üzenettel jelent meg a kampány: „Az MKB Bank továbbra is MKB Bank. Mostantól a Budapest Bank is.” Ezzel hangsúlyozza azt, hogy az egyesülő bankok egyformán fajsúlyosak, mindkettő ügyfelei egyformán fontosak továbbra is. A hirdetések megőrzik és továbbviszik azt a barátságosságot és közvetlenséget is, amelyet a Budapest Bank márkája képviselt.
A kampány mindezek mellett már az egységesen működő, ügyfélélményben és digitális szolgáltatásokban nemzetközi szinten is élen járó nagybank irányába mutat, amely a Takarékbank 2023 májusáig megvalósuló csatlakozásával és egy merőben új márka bevezetésével jön létre.