Lugosi Dóri, Nyári Dia, Som-Balogh Edina és Wéner-Kovács Fanni készítettek tartalmat a C&A Back To School kollekciójáról. A kampányt a koncepció megalkotásától, az influencerek kiválasztásán át, a posztok megjelenéséig a Republic Group csapata koordinálta.
Az együttműködések célja a C&A őszi gyermekkollekciójának megmutatása a nagyközönségnek, különös tekintettel az édesanyákra. A kampány fő üzenete: Kezdjétek a tanévet stílusosan és magabiztosan az új C&A Back To School kollekcióval!
Nem ez az egyetlen influencer aktivitása a márkának, amit a Republiccal közösen valósít meg idén. Az együttműködés keretein belül kifejezetten a bébi kollekciót, valamint az őszi trendeket bemutató kampány is élesedeni fog nemsokára.
Az ügynökség feladata, hogy az adott kampány fókuszában álló termékekhez megtalálja a leginkább passzoló véleményvezéreket és az ügyféllel közösen kialakítsák a content terveket.
“Minden influencer együttműködésen alapuló kampány során arra törekszünk, hogy a leghitelesebb arcokkal párosítsuk a márkát és a legautentikusabb módon, szerethető tartalmakkal adják át a kívánt üzeneteket. Külön öröm, hogy a változatos kollekcióknak köszönhetően az összes aktivitás esetében új karakterekkel és új megoldásokon dolgozhatunk” – mondta el az együttműködésről Sipka Emese, a Republic Group Head of Contentje.
“Széles spektrumú ügyfélkörük, magas szintű szakmai hátterük megismerése után nem volt kérdés, hogy a Republic Groupot választom. Rendkívül együttműködő, megbízható csapat” – nyilatkozta az együttműködésről Mihalik Andrea, a C&A Marketing és Public Relations managere.
Az influencer posztok: