Főoldal / Inspiráció

Marketingkarikaturisták – nem is olyan görbe szakmai tükör

A marketingszakma hálás téma, így nem meglepő, hogy a karikaturistákat is megihleti. Sőt vannak, akiknek egyenesen az a profiljuk, hogy a marketing-, reklám- és médiaipart figurázzák ki. Jelen cikk három ilyen „marketingkarikaturista”, Scott Adams, Tom Fishbourne és Hugh MacLeod munkásságán keresztül mutatja be a marketingesek imázsát. Persze legyünk őszinték: a bemutatott szituációk sokszor ismerősek a […]

Tovább olvasom

Neves tanárokkal erősít a Lumiere Filmiskola

Szeptember közepén indulnak a Lumiere Filmiskola őszi képzései, ahol a filmszakma iránt érdeklődők a forgatókönyvírói, new media, rendezői, operatőri, vágó, scripter, rendezőasszisztens, segédoperatőri és vágóasszisztens szakok közül választhatnak. Az ősszel induló forgatókönyvíró osztályt Bereményi Géza, a rendező osztályt Máttyássy Áron, az Aranyélet rendezője és Petrányi Viktória producer, a Proton Cinema alapítója vezetik majd. A 2017-ben alakult Lumiere […]

Tovább olvasom

Az érték mítosza, avagy kortárs művészet a márkakommunikációban

Az, hogy a milliódolláros műveket alkotó művészekkel és alkotásaikkal vagy a magasztos képzőművészettel összekapcsoljuk a termékünket, sokak számára egyértelmű üzenetet hordozhat, míg másoknak talán egy „hogy kerül a csizma az asztalra?” témának tűnhet. A hírem az, hogy jobb, ha ráhangolódsz: ha tényleg komolyan gondolod a márkád építését, ez a vonal számodra is gyakorlatilag kikerülhetetlen lesz, […]

Tovább olvasom

A 20. századi művészet történetének huszonkét vastörvénye

A marketing és a reklám világát gyakran éri az a vád, hogy valójában semmi eredetit nem talált ki, amit alkotott, azt a képzőművészettől lopta. Minden újításának, fogásának van művészettörténeti előképe. Cikkem azt igyekszik bizonyítani, hogy ezek a vádak maradéktalanul igazak.   S itt most nem arra gondolok, hogy a reklám, de akár a hollywoodi filmek […]

Tovább olvasom

500 óvodás évkezdését támogatja az E.ON

Idén is 500 óvodakezdő csomaggal támogatja az E.ON a kisebbek élményteli évkezdését, az óvodai élethez történő becsatlakozásukat. Az ajándékok az ország számos pontjára eljutnak, az első csomagokat csütörtökön Kaposváron vehették át a kisgyermekek. Az E.ON évek óta elkötelezetten támogatja a jövő generációját. Az energiavállalat idén immár nyolcadszor csatlakozott az Ökumenikus Segélyszervezet „Iskolakezdés együtt!” segélyakciójához és […]

Tovább olvasom

Élhető városok: Bécsben a legjobb, de Budapesten sem rossz

Az EIU idén 140 várost vizsgált meg, összesen 30 tényezőből álló szempontrendszer alapján. Többek között az oktatás, az egészségügy és az infrastruktúra helyzetét mérték fel a szakértők, de a környezeti és fenntarthatósági tényezők is fontos szerepet játszanak abban, hol végez a listán egy-egy település. Az idei első Bécs rendkívül magas pontszámot ért el, hiszen a […]

Tovább olvasom

A Henkel Magyarország 3 millió forintot adományozott a PET Kupa kezdeményezésnek

Közel ötven önkéntes gyűjtötte a műanyag hulladékot egy héten át a 80 km hosszú, Tivadartól Záhonyig tartó útvonalon a PET Kupa eseményen. Emellett a vállalat 3 millió forinttal támogatta a kezdeményezést. „A Henkel Magyarországnál szilárd meggyőződésünk, hogy a műanyag hulladékok természetből történő eltávolítása és újrahasznosítása sürgető feladat, mely mellett mindenkinek el kellene köteleznie magát. Büszkék […]

Tovább olvasom

Számonkérhető döntéshozókat akarnak a civilek

Huszonhárom civil szervezet fogott össze és írta meg azt a 25 pontos követeléssort, mellyel a 2019. évi önkormányzati választásokon induló budapesti jelölteket szólítják meg, kérve, hogy tegyenek jogilag kötelező vállalásokat egy egészséges, élhető főváros megteremtésére. A civil szervezetek képviselői a József nádor téren tartott sajtótájékoztatójukon ismertették a „Számonkérhető döntéshozókat a Zöld Budapestért!” kezdeményezésüket, amelynek célja, […]

Tovább olvasom

Ismét elrajtol a Coop Rally

A Coop Rally sikere közösségi siker, hiszen az idén tizennegyedik alkalommal elrajtoló verseny a teljes magyar élelmiszervertikumot helyezi a figyelem középpontjába – hangzott el az eseményt útjára indító sajtótájékoztatón Budapesten. Az idei Coop Rally Kelet-Magyarországon mutat be hat hazai élelmiszerfeldolgozó szereplőt és két Coop tagvállalatot. A versenyen résztvevő cégek mintegy 2 ezer milliárd forintos forgalmat […]

Tovább olvasom

Aggaszt a klímaváltozás? Építs közösséget és takaríts meg energiát!

2019 júniusában második alkalommal indult el az E.ON EnergiaKözösségek program klímabarát, energiatudatos életmódot népszerűsítő 10 hetes “Kell ennyi energia?!” közösségi média kampánya a GreenDependent Intézet és az E.ON csoport együttműködésében. A kampány során hetente hasznos tippeket, ötleteket, érdekes cikkeket olvashattak az E.ON EnergiaKözösségek Facebook oldalának követői arról, hogy hogyan tehetnek saját, mindennapi életükben a klímaválság […]

Tovább olvasom