Kreatív megoldást talált a Groupama Biztosító a munkatársaknak szóló, sokéves hagyományra visszatekintő, közel ezer fős díjátadó esemény megrendezésére. A jelenlegi járványügyi helyzethez alkalmazkodva, rendhagyó módon, internetes gála keretein belül került sor a vállalat legjelentősebbnek számító éves belső rendezvényére: a beszédek és a díjak átadása is a virtuális térben, ugyanakkor élő kapcsolásokkal, a kollégák bevonásával zajlott. Így saját otthonukból több százan tudtak részt venni, és közösen – akár családjukkal együtt – örülni a szakmai sikereknek a nívós eseményen, amelyet az LT Communication bevonásával szerveztek.
A Groupama Biztosító immár több évtizede tartja meg hagyományos díjátadó rendezvényét, ahol az elmúlt évben legjobb teljesítményt nyújtó kollégákat ismerik el a vezetők a munkatársak előtt. Az ünnepségnek eddig minden évben egy színvonalas külső helyszín, mint például a Vígszínház vagy a Várkert Bazár adott otthont, most viszont felelős és gondoskodó munkáltatóként a Groupama Biztosító arra törekedett, hogy mindenki kényelemben és biztonságban, a gépe előtt lehessen részese a virtuális ünneplésnek.
Ezekben a hetekben sokan megtapasztalják, hogy a munkában is milyen nehezen élhető meg az egymástól való távolság, a kollégák hiánya, ezért is tartotta különösen fontosnak a biztosítótársaság, hogy a korlátozások idején is találjon alkalmat egy közös esemény megélésére. A biztosító a jelenlegi nehéz helyzetben kialakította új mottóját: #odafigyelek magamra és másokra, melyet különböző kommunikációs felületein már kommunikál, és ezt a gondolatiságot követve szerette volna kifejezni a rendezvény fő üzenetét is: #odafigyelünkegymásra.
„Szeretjük az innovatív megoldásokat, és ha pozitívan akarunk hozzáállni, mondhatjuk azt, hogy ez a helyzet lehetőséget adott arra, hogy a Groupama Biztosító megtartsa első virtuális nagyrendezvényét. Fontosnak tartom, hogy a sikereket, ha új formában is, de megünnepeljük, hiszen tanácsadóink és központi munkatársaink teljesítménye által a tavalyi évben is kiemelkedő eredményeket értünk el. Az esemény nem titkolt célja volt, hogy erősítsük a közösséghez tartozás érzését is, melynek most, ha lehet, a szokásosnál még nagyobb szerepe van” – mondta el Koháry András, a Groupama Biztosító kommunikációs és PR vezetője.
Az esemény egyrészt egy stúdióban zajlott, két házigazda – az ismert műsorvezető, Köböl Anita és a Groupama Biztosító Hálózati Értékesítési Igazgatóság szakmai vezetője, Császár Katalin – moderálásával, másrészt videóstreaming megoldással. A vezetők és a díjazottak is bejelentkeztek élő kapcsolásokkal videón, miközben a többiek chaten megoszthatták örömüket és gratulálhattak is egymásnak.
„Az LT Com-nál lehetőségként tekintettünk az új helyzetre és pillanatok alatt felmértük, hogy mire lehet szüksége a partnereinknek. Netevent néven létrehoztunk egy új rendezvényvilágot, amellyel átültethetjük a személyes együttlétet igénylő hagyományos rendezvényeket a virtuális térbe, ahogy ezt tettük a Groupama díjátadóval is” – mondta Pásztor Zita, az LT Communication Reklámügynökség produkciós vezetője. – Konferenciákat, divatbemutatókat, díjátadókat, családi napokat, koncerteket vagy akár szabadulószobát is megvalósítunk ezzel a technikával. Fontos, hogy ne csupán egy műsort adjunk az online eseményeken, amit a meghívottak otthonról megnézhetnek, de résztvevőként aktivizáljuk is őket. Úgy gondoljuk, hogy a mostani helyzetben rendkívül fontos, hogy a vállalatok aktív kapcsolatot tartsanak a munkatársaikkal és partnereikkel, még ha ez most csak az internet segítségével valósítható is meg.”