Influencerek, akik saját márkát építettek

Karrier

Csinosak, sikeresek, népszerű influencerek és sikeres üzletasszonyok – Iszak Eszti, Dukai Regina és Molnár Nini karrierje is modellként indult, majd meghatározó véleményvezérekből építették ki saját divatbirodalmukat. Az ISAAN, a My Love Shop és a Nini Molnar Bags sikerének egyik titka, hogy népszerű influencerekként betekintést nyújtanak oldalaikon a stílusukba, kedvenceikbe, divat és beauty tippjeikbe, valamint legújabb kollekcióikba. 

Iszak Eszti – ISAAN

9 évig dédelgette saját ruhakollekciójáról szövögetett álmait Iszak Eszti, aki évek óta megkerülhetetlen szereplője a beauty és fashion világának, fiatalos stílusáért 180 ezer Instagram követője rajong. Az álom tavaly vált valósággá, amikor Eszti megalapította ISAAN divatmárkáját, melynek kollekcióit a fiatal műsorvezető utazásai és a zene adta öröm inspirálja.

Az ISAAN életre kelti viselőjének sokszínű személyiségét, és lehetőséget ad, hogy az öltözködés önkifejezés legyen!” – osztotta meg filozófiáját Eszti. Sikeres üzletasszonyként és népszerű véleményvezérként olyan világmárkák is beálltak mögé, mint a Coca-Cola Magyarország, melynek Eszti évek óta meghatározó arca – influencer együttműködésük mellett az ISAAN bemutatóin minden alkalommal megjelenik az ikonikus üdítőital, a csinos véleményvezér pedig legutóbb a Coca-Cola nyílt castingjának zsűritagjaként kereste a márka új plakátarcát.

 

 

Dukai Regina – My Love Shop

Dukai Regina 5 évvel ezelőtt alapította sikeres My Love Shopját, melyet azzal a szándékkal indított útjára, hogy azok a lányok/hölgyek, akik nap, mint nap követik a stílusát, kedvelik a Sugarbird, a Cango&Rinaldi, vagy legújabb kedvencét, a Katie Loxton márkát, könnyedén hozzá tudjanak jutni egy-egy darabhoz otthonról vagy akár külföldről is.

“A ruhákban és kiegészítőkben mindig van valami Reginás, vagy a szín összeállítás, vagy a fazon vonalvezetése, valami plusz, amitől közel áll a szívemhez. Szerettem volna, ha az oldal segítségével megmutathatom, én miként viselem ezeket a darabokat, ötleteket adhassak, milyen kiegészítőkkel dobhatják fel őket és ezeket honnan szerezhetik be a követőim” – árulta el Regina, akit 2018-ban a GLAMOUR Women of The Year – Az év vállalkozója díjra is jelölték My Love Shopjával.

 

Molnár Nini – Nini Molnar Bags

Molnár Nini 2015-ben indította útnak saját, Nini Molnar Bags márkáját. A Pombag névre keresztelt nagy pom-pom táskáival egy csapásra berobbant a köztudatba, a bloggerek és a fashionisták kedvence lett. 2017-ben az év kiegészítőtervezőjének választották a GLAMOUR Women of The Year gálán, idén tavasszal pedig megnyitotta az első Nini Molnar Bags pop up store-t a Váci utcán.

“Rengeteg influencert találni ma már a piacon, viszont kevésnek van saját márkája. A Nini Molnar Bags-szel együtt forrtuk ki magunkat márkaként és influencerkén egyarántt, ami ma már egy full time job” – árulta el Nini, aki tudatosan építette a self-bandingjét mind a social mediában, mind a divatiparban. Célja, hogy a vásárlóinak magabiztosságot adjon a kiegészítőivel.

SOCIAL MEDIA