Imázsfilm öregbíti a KÉSZ hírnevét

Hírek

Én vagyok a tudás címmel új, angol és magyar nyelvű image filmmel indította az üzleti évet a KÉSZ Group.

KÉSZ Group már nemcsak Magyarországon, hanem a közép-kelet-európai térségben is egyre erősebb brand. Partnereinek többsége olyan multinacionális vállalat, ahol hosszú évekre visszanyúló kultúrája van a márkaépítésnek. „Az volt a célunk, hogy ezzel a filmmel mi is elinduljunk ezen az úton. A B2B szektorban egy klasszikus értelemben vett reklám nem érheti el ezt a célt, ezért döntöttünk az image film mellett” – mondta a Brand Movie ötletéről Vida Tamás, a KÉSZ Holding Zrt. vezérigazgatója. – „Büszkék vagyunk arra az emberi és technológiai erőforrásra, amely a KÉSZ Groupnál összpontosul, s ezt a filmnek köszönhetően most meg is tudjuk mutatni.”

A vállalatnál a tudás áll a középpontban, a márka szlogenje (A tudásra építünk – We Build on Knowledge) is ezt tükrözi, hiszen a KÉSZ Groupnál minden munkafolyamat, terv és innovációs tevékenység tudás alapon működik. „A film minden kockájában ott az ember, akárcsak a mi életünkben. Ez is egy fontos üzenet. Fontos látni és láttatni, hogy nálunk minden siker, eredmény mögött az ember áll. A film célja valahol az, hogy megszemélyesítse mindezt. A KÉSZ brand meggyőző és szakértő, fáradhatatlan energiákkal rendelkező, domináns személyiség, akire stabil hátterének, szaktudásának, piaci sokoldalúságának és saját erőforrásainak köszönhetően hosszú távon lehet támaszkodni. Fontos ismérve, hogy fiatalos dinamizmusához tapasztalat társul. Ezt adja vissza a film is” – fogalmazta meg az image film szellemiségét Vida Tamás.

Pintyőke Marcell, a KÉSZ Group marketing és kommunikációs igazgatója elmondta: a kollégák körében is nagy sikert aratott a film, és hasonlóan pozitív visszajelzések érkeztek az üzleti környezetből is. „Jó látni, hogy egyedit alkottunk a piacon. Azt szeretnénk, hogy minél szélesebb körbe eljusson a film, és rövid idő alatt képes legyen bemutatni a KÉSZ Group profizmusát, a tudás iránti elkötelezettséget. Emellett az is fontos cél, hogy támogassa a toborzást, erősítse a márka employer branding, valamint sales tevékenységét, és nem utolsósorban a brand társadalmi megítélését”.

Az image film kreatív és stratégiai koncepciója a Hinora Group Communications nevéhez fűződik, az ügynökség komplex feladatai közé tartozik a KÉSZ Group umbrella brand megalkotása, valamint a márkaaktiváció megtervezése. A marketingkommunikációs stratégia fontos eleme volt a KÉSZ Brand Book és a Brand Movie elkészítése. „Minden kommunikációs ügynökség számára nagy szakmai kihívás, de egyben hatalmas lehetőség is, amikor egy nemzetközileg is ismert vállalat és márka számára készíthet image filmet” – jegyezte meg Nagy Márton, a Hinora Group kreatív és stratégiai igazgatója. – „Az egész munkafolyamat igazán konstruktív légkörben zajlott, a KÉSZ Group vezetői mindig nyitottak voltak az ötleteinkre, mindenben élvezhettük a bizalmukat és támogatásukat. Mindez a projekt valamennyi szereplője számára is nagy inspirációt jelentett, a feladat sokszínűsége pedig állandó motivációt biztosított, hogy a legjobbat hozzuk ki magunkból és a filmekből. A végeredménnyel mindenki nagyon elégedett, a film minden sorára és képkockájára büszkék vagyunk!”.

A Hinora Group a Brand Movie elkészítésére a Filmteam produkciós céget kérte fel, amely 25 éve foglalkozik játékfilmek teljes körű lebonyolításával és reklámfilmek forgatásával. A rendező Hartung Attila volt, aki már 2011 óta jegyez kisjátékfilmeket. Nem szokványos reklámfilmet szeretett volna forgatni, hanem a trendeket követő, izgalmas és újszerű látásmódot kívánó videót, hogy a különleges, asszociatív vágási technika is egyedi ritmust adjon a filmnek.

A magyar nyelvű film narrátora a Jászai Mari-díjas színművész, neves amerikai filmsztárokat (pl. Tom Hanks, Samuel L. Jackson, James Gandolfini) is szinkronizáló Kőszegi Ákos volt. Az angol verzió voice over feladatait a Budapesten élő walesi színész, Matt Devere látta el, aki többek között olyan mozifilmekben szerepelt már, mint a Mentőexpedíció, A kém, Herkules, The Last Kingdom vagy a Holló.

Az Én vagyok a tudás image film angol és magyar nyelven, összesen nyolc verzióban készült.

SOCIAL MEDIA