Idén indult, és már teltházas fesztivált és díjátadót szervezett a Follow Me

Hírek Kiemelt

A prémium influencermarketing ügynökség közösségi média etikai kódexszel is előrukkolt hazánk első komoly TikTok eseményén, a TikTOP-on.

Geri Katalin

Az ügynökség, amely integrált kommunikációs szolgáltatásokat is nyújt, megalakulása óta számos influencerkampány stratégiát vezényelt le multinacionális és KKV ügyfeleknek. A Follow Me saját portfóliójára fordított kiemelt figyelme mellett abban is másnak vallja magát a piaci szereplőkhöz képest, hogy mindig a legalkalmasabb influencert ajánlja egy-egy projektre, és nem feltétlenül a saját gárdából válogat. Tematizált influencer adatbázisa egy év alatt az egyik legnagyobb lett a hazai influencer ügynökségek között. Ennek is köszönhető, hogy olyan márkákkal dolgozott közvetlenül vagy vezető kommunikációs ügynökségekkel karölve, mint a Telenor, a Rio Mare, a Zewa vagy a Panasonic. Ügynökségi partnerei között található a NEO, a Noguchi vagy a Mediátor Group. A közel 10 fősre nőtt ügynökség csapatában dolgozik többek között Buglya Gergely (nyitó képünkön), aki korábban a Men’s Health magazin főszerkesztője volt, és az utóbbi években több ügynökség munkájában is közreműködött vagy Geri Katalin, aki ezt megelőzően a Pentamediában dolgozott hasonló területen, illetve a Warner Music marketing osztályán, illetve Sóvári Márk, aki influencerként 155.000 követővel rendelkezik a TikTokon. A márka stratégiákért Király Zsolt felel, aki korábban az Ogilvy, a Young & Rubicam és a DDB csapatát is erősítette.

A Follow Me elhivatott, hogy a piac a „termékmutogatós, szendvicsemberes” influencermarketingről igényesebb, hatásosabb, komplexebb, integrált influencer marketing stratégiákra álljon át. A Follow Me influencer portfóliók kialakítását és tartós nagykövetek javasolja, és az influencerek mélyebb, 360 fokos integrálását a márka kommunikációjába, mert így mind az influencernek, mind a márkakommunikációnak nagyobb esélye van arra, hogy emlékezetes legyen. (A cég 2019-es kutatása kimutatta, hogy az influencerek követőinek 60%-a nem vagy nem pontosan emlékszik arra, hogy milyen márkát látott az elmúlt 30 napban).

A Follow Me törekszik továbbá arra, hogy magas (10% feletti) engagementű véleményvezérekkel dolgozzon, így kampányainak hatékonysága gyakran duplája az átlagos akciókénak. Egy 20 pontos checklist alapján elemzik az influencereket és követőiket – ennek része az is, hogy milyen a reklám / szerkesztőségi poszt arány, vagy hogy a követők hány százaléka magyarországi (azaz marketing szempontból releváns), vagy hogy az influencer követői mennyire autentikusak, milyen módon szerezte őket.

Nézze meg a TikTop Fest&Award 2019 hivatalos videóját:

 

SOCIAL MEDIA