Július 1-jétől Holovács Annamária lesz a Ringier Axel Springer Magyarország marketingvezetője. A szakterület irányítását az elmúlt két évben Tóth-Császár Gergely, a kiadó magazin divíziójának igazgatója látta el üzleti alaptevékenysége mellett. Tóth-Császár Gergely továbbra is a médiavállalatnál marad, és a jövőben eredeti üzletágvezetői feladataira koncentrál majd.
A Ringier Axel Springer Magyarország marketingvezetői feladatait 2018 nyara óta irányította Tóth-Császár Gergely kiadóigazgató, aki eredeti üzletágvezetői tevékenysége mellé, plusz megbízásként vállalta a marketing terület vezetését. Annak érdekében, hogy teljes kapacitásával a magazin divízió üzleti fejlesztésén dolgozhasson, a marketing terület irányítását július 1-jétől átadja Holovács Annamáriának.
Holovács Annamária mintegy húsz éves médiapiaci és üzleti projektmenedzsment tapasztalattal érkezik a kiadóhoz. Számos szakmai szál fűzi a RAS Magyarország egyik anyavállalatához, a svájci Ringier Csoporthoz, hiszen 1999-ben itt indult szakmai pályája, majd később is számos Ringier-kötődésű projekten dolgozott. A kétezres évek elején részt vett a Magyar Hírlap Rt. és a Népszabadság Zrt. akvizíciójának lebonyolításában, később a Ringier marketing és sales support osztályát vezette. 2002-ben lett a National Geographic lapigazgatója, majd a Népszabadság marketingvezetője. A Mediaworksnél betöltött regionális marketingvezetői feladatok után stratégiatervezési tanácsadóként folytatta pályáját, így tért vissza 2019 őszén a RAS Magyarországhoz is.