Hírek

Ezek a startupok tehetik zöldebbé Budapestet

Egy nagyváros fejlődéséhez és élhetőbbé tételéhez olyan újító ötletekre van szükség, amelyek képesek megreformálni a már meglévő rendszereket. Pontosan ilyen innovatív megoldásokat kerestek a Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány Smart Budapest Ötletversenyén. A városfejlesztési céllal létrejött programba bekerült csapatok közül négyen is a Start it @K&H inkubátorprogram mentoráltjai: a Volteum az elektromos buszok vezérlésében, a Munch az […]

Tovább olvasom

Megújul a Dreher arculata

The Purple Agency nemzetközi kommunikációs ügynökség felelt a sörmárka új, egységes arculatának kialakításáért.   A Dreher Sörgyárak számára a kezdetek óta fontos a hagyományok tisztelete, ugyanakkor nagy hangsúlyt fektetnek a folyamatos innovációra és megújulásra is. Ez a szemlélet köszön vissza az új, könnyen felismerhető arculatban, amelyet a teljes Dreher termékcsalád megkapott. A formanyelv és az […]

Tovább olvasom

A DoubleTree by Hilton hotellánc hat új szállodával bővül Európában

A Hilton megerősítette DoubleTree by Hilton hotelportfóliójának jelentős bővítését: hat új európai szállodát jelentett be Magyarországon, Olaszországban, Franciaországban, Romániában, Hollandiában és Németországban. Európában a DoubleTree a Hilton leggyorsabban növekvő teljes körű szolgáltatást nyújtó márkája a következő öt évben a régióban várhatóan megnyíló 37 szállodával együtt, amelyek a kontinensen jelenleg működő több mint 120 DoubleTree by […]

Tovább olvasom

A Visa egységesítené a fizetést az elektromos töltőállomásokon

A Visa felhívást tett közzé az elektromos járművek töltőpontjain működő fizetési rendszerek szabványosítása érdekében. A vállalat úgy véli, az elektromos járművek töltésére szakosodott iparágnak biztosítania kell a fogyasztók számára a fizetési mód választásának szabadságát – elsősorban a nyílt hálózatú és hálózatok közötti fizetések bevezetésével.   Jelenleg nincs széles körben elterjedt fizetéselfogadási szabvány az elektromos töltőpontokon, […]

Tovább olvasom

A Márkamonitor rádióműsorának mai vendége Simon Attila, a Brand Bar ügyvezetője

Beszélgetésünk apropója az, hogy egyik remek munkájuk, a Liszt Ferenc Kamarazenekar számára készített dinamikus arculat már a sokadik design díjat nyerte, legutóbb Németországban.   De ez csak egy számtalan díjazott munka közül, hiszen Simon Attila már három évtizede van a pályán. Frissen végzett grafikusként mindjárt a legnagyobb multinacionális reklámügynökségeknél kezdett dolgozni, majd hamarosan saját céget […]

Tovább olvasom

Szelei Szabolcs kávémárkáját népszerűsíti az Astoria

2022-ben az Astoria Agency látja el az igazságos kereskedelmi rendszeren alapuló specialty kávékat forgalmazó Daisuke PR-feladatait. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége abban segíti a Daisukét, hogy a „purpose driven” felfogás ismertebbé váljon a minőségi kávét kedvelők és a kizsákmányolás ellen tenni kívánó vállalatok körében.   A Daisukét Szelei Szabolcs alapította, aki multivállalatok felsővezetőjeként eltöltött […]

Tovább olvasom

Nevet vált a Daimler

Nevet vált a Daimler, a német járműgyártó társaság Mercedes-Benz csoport (Mercedes-Benz Group) néven működik tovább.   A vállalat a teherautógyártási üzletág – Daimler Truck – sikeres tőzsdei bevezetése után a névváltoztatással fejezi be az irányváltást, amellyel egyetlen területre, a luxus és a prémium kategóriás személyautók és minibuszok gyártására koncentrálja tevékenységét. Az új név kiemeli „stratégiai […]

Tovább olvasom

Hamarosan kezdődik az ingyenes Online Japán Filmfesztivál

Bár február 14-én kezdődik az ingyenes Online Japán Filmfesztivál, már február 8-tól izgalmas bemelegítő programokat kínál a rendezvény. Az esemény honlapján 18 film alkotóinak videóüzenete is elérhető lesz, Kurosawa Akira A vihar kapujában című klasszikusáról pedig Varró Attila filmelmélet és filmtörténet oktató és Vihar Judit, a film alapjául szolgáló A bozótmélyben című Akutagawa Ryūnosuke novella […]

Tovább olvasom

Frissítette az avatarokat a Facebook

A Meta bevezeti a 3D-s avatárokat az Instagram sztorikba és a privát üzenetekbe is, továbbá a közösségi oldalon és Messengerben már használt grafikákat tovább finomította, így még több lehetőséget kapunk a személyreszabásukhoz.   A felhasználók matricaként láthatják magukat viszont a hírfolyamban, facebookos profilképeken és a Meta egyéb szolgáltatásaiban, így a Quest VR platformon is. Az […]

Tovább olvasom