Hírek

Mastercard: A magyarok háromnegyede már rendszeresen kártyával fizet

A Mastercard publikálta a kártyahasználati szokásokkal és attitűdökkel kapcsolatos kutatása eredményeit. Ez alapján a magyar banki ügyfelek 58 százaléka napi szinten használja kártyáját bolti fizetések során, de a megkérdezettek közel háromnegyede (72%) havonta több alkalommal is így tesz.   Ma már tudjuk, hogy milyen gyökeres változást idézett elő a pandémia napi fizetési szokásainkban: sokan fordultak […]

Tovább olvasom

Kevesebb műanyagot használunk

Az Ipsos 2021-ben 28 országban vizsgálta a felnőtt lakosság egyszer használatos műanyagokkal kapcsolatos viszonyát. A minta mérete 20.513 fő volt. Bár hétköznapi beszélgetéseinkben egyre több szó esik a fenntarthatóságról és a környezetvédelemről, kevésbé leszünk határozottak és elszántak, ha nekünk is tennünk kell érte. A magyarok háromnegyede gondolja úgy, hogy az egyszer használatos műanyagokat a lehető leghamarabb be […]

Tovább olvasom

Britney Spears 15 millió dollárt kap egy könyvkiadótól

A megállapodást az elmúlt hónapokban kötötték – értesült a Deadline.com a résztvevőkhöz közeli forrásokból. A 15 millió dolláros összegről a Page Six írt először, a lap szerint a könyv az énekesnő szakmai és magánéletéről is szólni fog.   Novemberben egy Los Angeles-i bíróság megszüntette a negyvenéves Spears 13 éven át tartó gondnokságát, így az énekesnő ismét […]

Tovább olvasom

„Miért rádió?” – iparági összefogást kezdeményez az Atmedia

Ezidáig négy piaci szereplő összefogásából létrejött a „Miért Rádió” elnevezésű project, amely szakmai munkájához újabb piaci szereplők csatlakozása várható. A kezdeményezés célja, hogy piackutatások, esettanulmányok, nemzetközi trendek és hallgatottsági adatok alapján megmutassa a hirdetőknek és az ügynökségeknek a rádióban, mint marketingkommunikációs csatornában rejlő óriási potenciált.   Az első kereskedelmi rádió 1920-as amerikai megjelenése óta a […]

Tovább olvasom

A Márkamonitor rádióműsor mai vendége Gajzágó György, a Kortárs Műgyűjtő Akadémia igazgatója.

Gajzágó György iparművészettel foglalkozott, mielőtt komolyan érdekelni kezdte volna a kortárs művészet. Végigjárta a legfontosabb rendezvényeket az Art Baseltől a velencei Biennáléig, és arra a következetésre jutott, hogy a kortárs művészettel, a műgyűjtéssel itthon is érdeme lenne komolyabban foglalkozni.    Mai beszélgetésünk témája a kortárs művészet a post-covid világban. Áttekintjük ennek a speciális területnek a […]

Tovább olvasom

Nézd meg a weboldalam, megmondom ki vagy

Az Euronics hazai franchise jogaival rendelkező, 100%-ban magyar tulajdonú Vöröskő Kft. több mint 30 éves múltra tekint vissza a műszaki cikkek offline értékesítésében. Az online kereskedelem intenzív növekedése, amely még a pandémia kitörése előtt kezdetét vette, szükségessé tette, hogy a vállalat az online értékesítési és marketing stratégiáit is újrafogalmazza, új lendületet adva a webshop teljesítésének. […]

Tovább olvasom

Hogyan juthatunk cégautóhoz a chiphiány ellenére?

A globális chiphiány, valamint a termelési láncokban kialakult problémák még mindig világszerte gátolják az újautópiac fejlődését. Részben emiatt a márkaimportőrök nagyon kevés új autót kapnak, és csak jelentős csúszással tudják kielégíteni a megrendeléseket, ez az állapot pedig várhatóan 2023-ig elhúzódik majd. A helyzetet jól mutatja, hogy a DataHouse Kft. adatai alapján tavaly mintegy 122 000 […]

Tovább olvasom

Agrárminiszter: magyar sertéshúst kínálnak a hazai üzletláncok

Három hazai kiskereskedelmi lánc, a CBA, a COOP és a REÁL is kiáll a hazai sertéságazat mellett, ezért üzleteikben a továbbiakban magyar termelésből származó friss sertéshúst kínálnak – jelentette be szerdai közleményében Nagy István agrárminiszter.   A tárcavezető arra hívta fel a figyelmet, hogy a hazai termelésből származó sertéshús nemcsak kiváló minőségű, de a szigorú […]

Tovább olvasom

Rekordszámú versenyző nevezett be a K&H pénzügyi vetélkedőjére

Rekordszámú versenyző nevezett be idén a K&H Vigyázz, kész, pénz! vetélkedőjére, 2423 csapatot alkotva 9922 diák jelentkezett 585 iskolából, ez 10 százalékkal meghaladja a járvány előtti, 2019-20-as létszámot is – közölte a pénzintézet.   A K&H több mint 10 évvel ezelőtt a fiatal generáció pénzügyi tudatosságának növelése és a hazai pénzügyi kultúra további fejlődése érdekében […]

Tovább olvasom