Hírek

A Bayer Hungária is „Megbízható Munkaadó”

A Bayer Hungária Kft. egyike annak a 23 vállalatnak, amely kiérdemelte a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) által idén először meghirdetett „Megbízható Munkaadó“ címet. Az idén első alkalommal 23 vállalat, köztük a Bayer Hungária Kft. vehette át a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) által odaítélt „Megbízható Munkaadó“ címet. A díjakat Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter adta át a […]

Tovább olvasom

A tech-márkák dominálnak 2017-ben

A WPP és a Kantar Millward Brown 12. alkalommal állította össze a legértékesebb márkák listáját. A WPP és a Kantar Millward Brown 12. alkalommal állította össze a legértékesebb márkák listáját. A 100 legértékesebb márka 2017-re 8 százalékkal, 3,64 billió dollárra tudta növelni az összértékét. Az öt technológiai óriás – Google, Apple, Microsoft, Amazon és Facebook […]

Tovább olvasom

Új felsővezetők a Coca-Cola HBC Magyarországnál

A vállalat a már létező országos értékesítési igazgatói pozíció mellett két új, funkcionális vezetői munkakört hoz létre: a marketing-üzemeltetés vezető és kereskedelmi kiválóság vezető pozíciókat. Június elsejétől Bányi Katalin, a Coca-Cola HBC Magyarország jelenlegi kereskedelmi és marketing igazgatója a vállalatcsoport svájci kirendeltségénél folytatja karrierjét, mint kereskedelmi kiválóság vezető. Távozása után a vállalat kereskedelmi részlege új […]

Tovább olvasom

Reklámkampány politikus módra

A politika világa rendszeresen merít a vállalkozások bevált marketingmegoldásaiból. De van egyvalami, amiben a politikusok biztosan jobbak a vállalkozásoknál: ez pedig a kampányolás. A kampány a marketing hatóereje: nagyban befolyásolja a márka ismertségét, a piaci erejét és végső soron a sikerét. Azonban nem minden kampány egyenlő. „A legtöbb kampány lehet átlagosan jól megtervezett és tisztességesen […]

Tovább olvasom

Road show-n az IKEA

Június négy hétvégéjén négy vidéki városba, Dunaújvárosra (június 2-4.), Kecskemétre (június 9-11.), Szegedre (június 16-18.) és Szolnokra (június 23-25.) látogat az IKEA. A péntek délutántól vasárnap estig tartó rendezvényeken a résztvevők kipróbálhatják az IKEA termékeit, megkóstolhatják a svéd finomságokból készített falatokat, valamint lakberendezők előadásaira is csatlakozhatnak. A június 14-én nyíló soroksári áruházzal és később az online vásárlás […]

Tovább olvasom

Miskolc lett a Marketing Fővárosa 2017-ben

2017. május 30-án került sor a harmadik Országos Városmarketing Díj pályázat díjátadójára, melynek a Márkaépítés konferencia MMSZ-szel közös szervezésű Város-és Turizmusmarketing szekciója adott otthont. „Az Országos Városmarketing Díj pályázatot azért alapítottuk, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. A sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével […]

Tovább olvasom

Megszűnik a USE unused

Szomorú pillanat ez a magyar divat életében: az alapítók bejelentették, hogy megszüntetik az egyik legnépszerűbb és legsikeresebb újgenerációs magyar divatmárkát. A márka honlapján a következő üzenet olvasható: „Mintegy 13 évnyi működést követően a USE unused két alapítója, Tóth András és Godena-Juhász Attila a drasztikusan megváltozott divatpiaci környezet miatt a márka megszüntetése mellett döntött. Köszönjük, hogy vásárlóink között tudhattunk, bízunk abban, hogy […]

Tovább olvasom

Gluténmentes gyártósorral bővít a Cerbona

Székesfehérvári üzemében gluténmentes termékgyártósort telepít a Cerbona Élelmiszeripari Kft. a folyamatosan bővülő hazai és külföldi igények kielégítésére. Júliusban elindul a termelés az új gépsoron, és a nyáron az energiaszeletek piacára is belép a társaság. Árbevételét és nyereségét is növelte 2016-ban a Cerbona Élelmiszergyártó Kft. A magyar tulajdonban lévő társaság 3,2 milliárdról 3,4 milliárdra tudta emelni a forgalmát, […]

Tovább olvasom

Eladásokban mérhető a Converse natív kampányának sikere

A Converse tavaszi natív kampánya során az egyik legnépszerűbb magyar YouTube csatornán futó websorozatban tűnik fel a márka, egy fotópályázattal aktivizálva a fiatalokat. A Z-generáció elérése napjainkban az egyik legnagyobb kihívása a márkáknak, ugyanis a fiatalok egyre inkább elutasítják a direkt reklámokat, tudatosan kerülik azokat. „A tavaszi kampánnyal szerettük volna autentikus módon, natív környezetben megszólítani […]

Tovább olvasom

Helyi kezdeményezéseket támogat a Tesco

A Tesco 2017-ben másodszor hirdeti meg „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját a Magyar Adományozói Fórummal együttműködésben. A Magyar Adományozói Fórum a program 2016-os indítása óta szakmai partnerként segíti az áruházláncot a pályázatok értékelésében. A szakértői bírálat során a MAF körzetenként három kiemelkedő projektet javasol továbbjutásra a második fordulóba, amikor a Tescovásárlói szavazhatnak majd a számukra legszimpatikusabb, a […]

Tovább olvasom