Hírek

Nyereményjáték a Knopperstől

A márka a Coop Promo+ vevőket vette célba. Az aktivitásban a Human Telex Advertising & Event volt a Knoppers partnere. A mindennapi plusz energiáról gondoskodó Knoppers ostyaszeletek jelentős részét a kisebb boltok vevői teszik a kosarukba, így a márka most kifejezetten az ilyen üzletláncokat vette célba kommunikációja során. A május-június hónapban a Coop Promo+ hálózatra szabva indított Nyeremény Expedíció […]

Tovább olvasom

Black Friday-konkurens a Fashion Days-től

A június 13. és 15. között harmadik alkalommal megrendezett Epic Sale akció alatt az összes hazai megrendelés összege elérte a 102,3 millió forintot. A június 13. és 15. között harmadik alkalommal megrendezett Epic Sale akció alatt az összes hazai megrendelés összege elérte a 102,3 millió forintot. Ez az érték a tavalyi Fashion Days Black Friday […]

Tovább olvasom

Kedvező e-kereskedelmi exportkilátások

Az e-kereskedők számára a nagy játékosok belépése előtt a közép-kelet-európai piacok komoly növekedéssel kecsegtetnek. Az e-kereskedők számára a nagy játékosok belépése előtt a közép-kelet-európai piacok komoly növekedéssel kecsegtetnek. A magyar és közép-kelet-európai piacok közös jellemzője a fragmentáltság, azaz az eltérő nyelvű és kultúrájú, széttagolt, kis méretű piacok. Emiatt a széttagoltság miatt ezeken a piacokon nehéz […]

Tovább olvasom

Tehetséget kutat a DreherFeszt

A DreherFeszt Felfedező néven induló tehetségkutató versenyben a szeptember 2-án megrendezendő sörgyárfesztivál színpadára hat együttes juthat fel, amelyek közül az élő fellépés alapján választják ki a győztest. A sörgasztronómiai és zenei élményeket ötvöző sörgyárfesztivált idén szeptember 2-án rendezik meg. A tavalyi bővítésnek köszönhetően a Dreher Sörgyárak patinás környezetében nem csupán számos romkocsma és csak ezen a napon […]

Tovább olvasom

Sófalvi Attila a Mars Magyarország új piaci igazgatója

Új piaci igazgatót neveztek ki a Mars Magyarország élére: június 1-jétől Sófalvi Attila felel a nemzetközi FMCG vállalat hazai igazgatási feladataiért. Sófalvi Attila pályafutását 1998-ban kezdte a Nestlénél, ahol többek között brand managerként, régiós és nemzetközi key account managerként, valamint kategória sales managerként dolgozott. Ezt követően az ismert gyógyszeripari vállalat, a Pfizer Gyógyszerkereskedelmi Kft. account […]

Tovább olvasom

Új vezérigazgató-helyettes a Vodafone-nál

Dr. Budai J. Gergő a Vodafone Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyetteseként a társaság jogi, szabályozási, nagykereskedelmi, kommunikációs és felelősségvállalási területeinek irányítását látja el ez év szeptemberétől. A 40 éves szakember mostani megbízatását megelőzően, az Invitel-csoport általános vezérigazgató-helyetteseként több mint ötéves felsővezetői tapasztalatot szerzett a hírközlési és az informatikai iparágban. „A Vodafone-nak további izgalmas fejlesztési tervei […]

Tovább olvasom

Gyenes András a Scitec új vezérigazgatója

Az Unilevernél több évtizedes tapasztalatot szerzett új vezető tovább építené a márkát és növelné ismertségét. A több mint 700 szakembert foglalkoztató Scitec Nutrition Európa egyik meghatározó sport-táplálékkiegészítő márkája. Az elmúlt évben csaknem 30 milliárd forintos árbevételt elérő vállalat minőségi termékeit a világ több mint 90 országban fogyasztják amatőr és profi sportolók, legfontosabb exportpiaca Németország és […]

Tovább olvasom

Az FMCG-cégek lemaradnak a digitális versenyben

Több mint száz cégvezető körében végzett felmérést a Roland Berger, hogy megtudja, milyen mértékű a digitalizáció az FMCG-cégeknél. Több mint száz cégvezető körében végzett felmérést a Roland Berger, hogy megtudja, milyen mértékű a digitalizáció az FMCG-cégeknél marketing és értékesítési területen. Az eredmény lesújtó. A fogyasztásicikk-iparág továbbra sem aknázza ki megfelelő mértékben az új technológiák adta […]

Tovább olvasom

A Lavazza a Wimbledoni teniszbajnokság szponzora marad

A bajnokságot immár hetedik éve támogató Lavazza látja vendégül az idei Grand Slam-tornán André Agassi teniszcsillagot. A Lavazza nem sokkal a napokban zajló tenisztorna előtt jelentette be hivatalosan, hogy újabb három évre megállapodást írt alá a Wimbledoni teniszbajnoksággal. A 2011-ben indult szponzori partnerkapcsolat meghosszabbítása ezzel 2019-ig érvényes. Ennek alkalmából a Lavazza látja vendégül a bajnokság idei globális nagykövetét, André […]

Tovább olvasom

Az utolsó utasszállító Jumbo?

Az ikonikus, azonnal felismerhető „púpos” repülőgép 1970 óta áll szolgálatban, azonban a személyszállító változatra nincs több megrendelése a gyárnak. Az Airportal oldal által hivatkozott hír szerint az 1539-es sorozatszámú, a Korean Airszámára készült Boeing 747-8 Intercontinental lehet az utolsó elkészült utasszállító Jumbo, mert a gyárnak már csak a teherszállító változatra vannak nyitott megrendelései. (Tervben van továbbá a jelenlegi elnöki különgép, az Air […]

Tovább olvasom