Hírek

Új kereskedelmi igazgató az eMAG.hu-nál

Hegedüs Katalin a softline divízió vezetőjeként az eMAG termékkínálatának bővítése mellett a softline csapat hatékony vezetésére fókuszál. Hegedüs Katalin a Budapesti Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskolán végzett tanulmányai után karrierjét a Metro magyarországi vállalatánál kezdte, ahol öt éven keresztül főként a különböző, nem élelmiszeripari termékcsoportok beszerzésének szervezésért, és a vállalati megoldások tervezéséért volt felelős. Később […]

Tovább olvasom

Önállósodik a Sarkcsillag

Polestar márkanév alatt nagy teljesítményű elektromos autók fejlesztésébe kezd a Volvo Cars. A Polestar eredetileg a Volvo modellek versenytapasztalatok alapján történő tuningolására szakosodott cég volt, amelyet az autógyártó 2015-ben vásárolt meg. A Volvo szervezeti átalakulásának újabb lépéseként bejelentették, hogy a Polestar önálló márkaként folytatja működését, mégpedig a nagy teljesítményű elektromos meghajtású autók piacán. A Polestar vezérigazgatója Thomas Ingenlath lett (a leadképen), aki […]

Tovább olvasom

Karibi dallamok a Szigeten

A Bacardínál mindig is kiemelt figyelmet fordítottak arra, hogy megőrizzék a márka gyökereit: ezt jelképezi a Casa Bacardí karibi jegyeket felvonultató építménye is. A Kubából származó Bacardí rumok ennek megfelelően a karibi életérzést fejezik ki, amelynek a pikáns ételeken és a hűsítő italokon túl meghatározó elemei a jól táncolható, szenvedélyes dallamok is. Ez a dallamvilág az ún. Sound of […]

Tovább olvasom

Még lehet jelentkezni a Magyar Turizmus Minőségi Díjra

A megújult Magyar Turizmus Minőségi Díj idén meghirdetett pályázatára augusztus 31-ig lehet nevezni. Az MTÜ a felkészülésben is segítséget nyújt. A Magyar Turisztikai Ügynökség pályázati programjának célja, hogy a szolgáltatókat, kis- és középvállalkozásokat segítse minőségi munkájukban, igazodási pontokat kínáljon a minőségfejlesztéseikhez, és jobb piacra jutási lehetőségeket biztosítson számukra. Magyarország pozitív imázsának építéséhez és a magyar turizmus versenyképességének […]

Tovább olvasom

A Lidl Heidi Klummal dolgozik

A modell és a Lidl első közös kollekciójának a témája „Heidi & The City“. A kollekciót 2017 szeptember 7-én a New York-i Divathéten mutatják be. „A Lidl-t korábban nem hozták összefüggésbe a divattal. Ezen szeretnék most Heidi Klummal karöltve változtatni, aki sikeres tervezőként nagy segítségünkre van kreatív ötleteivel. A #LETSWOW-n keresztül örömet lelhetünk a divatban, ez éppen olyan […]

Tovább olvasom

Szövetségre lép a Toyota és a Mazda

A két autógyártó üzleti és pénzügyi szövetségre vonatkozó megállapodást írt alá, amellyel tovább mélyítik a közöttük fennálló, tartós kapcsolatot. A megállapodás a két vállalat között két éve zajló, együttműködést célzó, konkrét tárgyalások pozitív eredményeiről tanúskodik. A cél a jövőbeli mobilitás újszerű értékeit, valamint további fenntartható növekedést megvalósítani, illetve elérni. A két japán autógyártó az alábbi […]

Tovább olvasom

Népszerű énekesnő tervez ruhákat az ALDI számára

Szeptember 14-étől az összes magyar ALDI áruházban elérhetőek lesznek az Anastacia összetéveszthetetlen stílusát tükröző ruhadarabok. Anastacia stílusában mindig is összeforrt a zene, a divat és személyiségének egyedi jegyei. Ha az énekesnőre gondolunk, egyből a vagányság és karakteres hangja jut eszünkbe. A szeptember 14-étől kapható új ruhakollekció darabjai, a farmernadrágok, pólók, pulóverek, ruhák és tunikák mind magukon […]

Tovább olvasom

A strandról a világhírnév felé

A nyári időszakban nem csak a hűsölni vágyók, de a microstock iparág is kiköltözik a tengerpartra. Minden egyes nyári hangulatot visszaidéző microstock fotó létrejötte lehetőséget kínál a nyári életstílushoz illeszkedő márkák és termékek számára, hogy a világ bármelyik pontján megismerhessék őket a felhasználók. Javában tombol a nyár, és a kánikula idején az emberek legszívesebben vízparton […]

Tovább olvasom

Megvannak a K&H tenderének nyertesei

A Laboratory Group és a McCann Budapest készítheti mostantól a K&H új reklámjait. A Laboratory Group és a McCann Budapest készítheti mostantól a K&H új reklámjait. A K&H kommunikációs kampányok kivitelezéséhez kapcsolódó reklámügynökségi tendert írt ki 2016 decemberében. A kreatív ügynökségi tender meghívásos volt, melyre 5 reklámügynökség adott le pályázati anyagot. Alapos szakmai értékelés után […]

Tovább olvasom

Andersonból Hive Creative

Augusztustól Hive Creative néven működik tovább az Anderson Communications. Augusztustól Hive Creative néven működik tovább az Anderson Communications. Az ügynökség új arculattal, pozicionálással és új ügyfelekkel folytatja a munkát. Az Anderson Communications-ben 50%-os tulajdonrészt vásárolt a cég korábbi vezető tanácsadója, Tóth-Nagy Péter. Így Kékkői Zoltán és Tóth-Nagy Péter 100%-os tulajdonosai és egyben új ügyvezetői az […]

Tovább olvasom