Hírek

Szombat Éva fotóin az ikonikus adidas kollekció

Különleges fotósorozattal tiszteleg az adidas hazai csapata a kilencvenes évek egyik meghatározó sportkollekciójának újratervezett, 2017-es kiadása előtt. Az Equipment kollekció az 1991-es debütálását követően gyorsan a korszak egyik legnépszerűbb sportviseletévé vált. A saját korukban minden trendet és szabályt felülíró EQT darabok egyetlen dologra fókuszáltak: a lényegre. A kollekció megszabadult mindentől, ami szükségtelen, és létrehozta a sportolók számára […]

Tovább olvasom

Az év európai táplálék-kiegészítő márkája lett a Scitec

A Bodybuilding.com fitnesz e-kereskedő Európa legjobb márkájának választotta a Scitec Nutrition sporttáplálék-kiegészítőket gyártó és forgalmazó vállalatot. A Scitec korábban a testépítők világában vívott ki előkelő pozíciót magának, majd az elmúlt két évben nyitott az olimpiai sportágak felé is. Termékei – mint például a fehérjék, sportitalok és vitaminok – minden rendszeresen (heti 2-3 alkalommal) sporttevékenységet végző számára fontosak […]

Tovább olvasom

Újdonságokkal kezdte az őszt a Women’secret

Az idei szeptember a megújulást hozta el a spanyol világmárka számára: őszi kollekciósorozata bemutatása mellett az Allee Women’secret üzlete is átalakult. Egyhónapos felújítás után ismét megnyitott a spanyol márka Allee bevásárlóközpontban található üzlete. A belső tér elegánsabb, a kínálat pedig sokkal áttekinthetőbb lett. A legújabb üzleti koncepció a Bohetic fantázianévre hallgat: a korábbiakhoz képest szofisztikáltabb, nőiesebb és exkluzívabb lett […]

Tovább olvasom

Kibővül az Országos Marketing Konferencia

Több tartalmat, plusz egy napot és számos újdonságot kínál az érdeklődőknek idén a 28. Országos Marketing Konferencia. A szakma legnagyobb hazai rendezvényére több, mint 700 résztvevőt várnak. A Magyar Marketing Szövetség elnöksége a Marketing Döntéshozók Klubjával közösen, az elmúlt évek tapasztalatait összegezve és a nemzetközi trendeket szem előtt tartva állította össze az idei, 28. Országos Marketing Konferencia programját. Kibővített, újításokkal […]

Tovább olvasom

Növekedett a DreherFeszt közönsége

Az eső ellenére is több mint hatezren voltak kíváncsiak a sörgyárfesztiválra. A látogatók kedvence a Csokis Dreher Bak és a Mozaik Komlós Tanksör volt. „Idén 15 ezer négyzetméteren, sörspecialitásokkal, romkocsmákkal, két színpadon a legjobb fesztiválbandákkal és feltörekvő zenekarok versenyével, dj-partikkal, Főzőház túrával és civil programokkal vártuk a látogatókat, akik ismét nagy örömmel fedezték fel az […]

Tovább olvasom

Új operatív cégvezető a Virgo Systemsnél

Ilia István vezeti a szoftverfejlesztő vállalatot augusztus elejétől. Céljai között a vállalat kereskedelmi pozíciójának megerősítése is szerepel. Ilia István a Virgo Systems szoftverfejlesztő cég operatív vezetője augusztus 1-je óta. Az új vezető fontos feladata a korábban kijelölt stratégiai célokat megvalósító cselekvési terv kidolgozása, valamint stabil felső- és középvezetői réteg megszilárdítása a cégnél. Ezenkívül a korábbinál […]

Tovább olvasom

Globális márka lett a DeLaVie

A svájci gyógynövényekből készülő alpesi vitaminitalt már 29 országban forgalmazzák világszerte. A márkastratégia továbbfejlesztésére hazai ügynökséget kértek fel, a KRQ Communications-t. A „La Boisson DeLaVie” lett a több mint 200 gyártó részvételével megrendezett Dubai Drink Technology Expón, az italszakma világkiállításán a Leginnovatívabb Egészséges Ital kategória első helyezettje. Az alpesi vitaminital ugyancsak elnyerte az 1931-ben alapított, patinás vitaminbevizsgáló intézmény, […]

Tovább olvasom

Új üzleti modellt épít a Nanushka divatcég

A vállalat új partnerekkel szerződött és erősíti online értékesítési tevékenységét is. A tavalyi mintegy 300 millió forintos bevételük kétszeresére számítanak az idén. Baldaszti Péter társtulajdonos az új kollekciót bemutató rendezvényen elmondta: az új üzleti modellben a kizárólagos külföldi disztribútorokra épült nagykereskedelmi hálózat helyett saját nemzetközi értékesítési csapatot hoztak létre. A magyarországi kiskereskedelmi hálózatot megújítják, ennek részeként […]

Tovább olvasom

Új főtitkár a DIMSZ élén

Augusztustól Somogyi Endre váltja Lugosi Boglárkát a DIMSZ főtitkári pozíciójában. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) augusztustól működik együtt Somogyi Endrével, aki a szervezet főtitkári teendőit látja el. „Célunk, hogy a DIMSZ szolgáltató szervezetként, hatékonyan biztosítson hátteret a szakmai munkának, meg tudjuk mutatni a piacnak az adatvezérelt kommunikáció előnyeit, képviseljük a piaci szereplők érdekeit, […]

Tovább olvasom

E-autókra vált a Raiffeisen

Tíz új, tisztán elektromos meghajtású gépkocsival frissítette cégautó flottáját a Raiffeisen Bank. Az új Hyundai Ioniq modelleket elsősorban a fővárosban, valamint a nagyobb vidéki városokban és környékükön használják majd. A pénzintézet különféle szempontok alapján időről-időre frissíti, cseréli vállalati autóflottáját. Ennek egyik lépéseként került sor augusztus végén az új Hyundai Ioniq modellek üzembeállítására. A tisztán elektromos hajtásláncú, nulla […]

Tovább olvasom