Hírek

Iszak Eszter lett a sloggi márka új arca

A szeptemberben induló sloggi #IGAZIEN kampány során Iszak Eszter mellett hazai influencereket, bloggereket és vloggereket is bevontak a fehérneműk legújabb generációjának bemutatására, és a természetes női szépség ünneplésére. A sloggi fehérneműi arra törekszenek, hogy alkattól, mérettől és stílustól függetlenül mindenkiből kihozzák az igazi énjét. Ezt képviseli a mindig mosolygós, pozitív modell és tévés, Iszak Eszti is, aki idén a […]

Tovább olvasom

23 étterem és 10 hotel a Gastro Design Award shortlistjén

A díj történetében először nemzetközi tagokkal kibővített szakmai zsűri dönti el, mely Magyarország legdizájnosabb hotele és étterme. A díj történetében először nemzetközi tagokkal kibővített szakmai zsűri dönti el, mely Magyarország legdizájnosabb hotele és étterme. A Turizmus Trend / Vendég&Hotel szervezésében átadásra kerülő díj zsűrije a dizájn és a külső megjelenés szempontjából értékeli a hazai vendéglátó- […]

Tovább olvasom

Könyvet ad ki a Xerox

Set The Page Free elnevezéssel útjára indított programjuk 14 ünnepelt, díjnyertes író és kreatív szakember együttműködésével valósul meg, akik vállalták, hogy közösen alkotnak meg egy könyvet, ami a munka világáról és azon belül a modern munkahelyről szól. A készülő kötet attól lesz különleges, hogy a különböző múlttal, stílussal rendelkező szerzők a saját elképzelésük, perspektívájuk szerint […]

Tovább olvasom

Szeptember 22-ig lehet nevezni a Sándor Imre PR-Díjra

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) egy héttel meghosszabbítja a szeptember elsejével kiírt Sándor Imre pályázatának nevezési időszakát, így szeptember 22-én éjfélig fogadja a pályázatokat. A hazai PR-szakma egyik elméleti megalapozójáról, Sándor Imréről elnevezett díjjal hatodik éve részesíti elismerésben a Magyar Public Relations Szövetség a legjobb PR-munkákat. A díj kimondottan azzal a céllal jött létre, hogy ösztönözze a […]

Tovább olvasom

Környezetvédelmi partnerségben a H&M és a Danone

Használt PET-palackokból készül műszál a divatcég számára. Más gyártók természetes eredetű alapanyagokkal váltják ki a hagyományos megoldásokat. A Danone az Aqua és az Evian ásványvíz-márkák tulajdonosaként jelentős PET-palack termelő, a H&M pedig a világ második legjelentősebb újrafeldolgozott poliészter felhasználója: tavaly 180 millió palacknak megfelelő mennyiségben fogyasztottak az alapanyagból. A két cég a Balin rendezett Szövetség a Tengeri Műanyaghulladék-probléma Megoldására Fórumon állapodott meg az […]

Tovább olvasom

A Coca-Cola rekordméretű raktárat avatott

Az elmúlt években megháromszorozódott a Coca-Cola HBC Magyarország exporttevékenysége, a cég ma már Európa 25 országába szállít üdítőitalokat, gyümölcsleveket és ásványvizet. A folyamatosan bővülő kivitel tette indokolttá a vállalat központi raktárbázisának bővítését, így a cég 2 milliárd forintos beruházással egy 6500 négyzetméteres raktárat épített fel dunaharaszti központjában. A 12 méter magas épületben 12 ezer raklapon […]

Tovább olvasom

Új tulajdonosnál a The Body Shop

A natúrkozmetikai cég évek óta a L’Oréal tulajdonában állt, most egy brazil vállalat vásárolta meg. A natúrkozmetikai cég évek óta a L’Oréal tulajdonában állt, most egy brazil vállalat vásárolta meg. A L’Oréal még 2006-ban vásárolta meg a brit etikus kozmetikai márkát 652 millió fontért annak alapítójától, Anita Roddicktól. 11 év után, idén februárban jelentették be, […]

Tovább olvasom

Új cégvezető az Isobar Budapestnél

Októbertől Szőke Péter, a Deloitte Zrt. stratégiáért és digitális szolgáltatásokért felelős igazgatója látja el a Dentsu Aegis Network (DAN) cégcsoportba tartozó Isobar Budapest irányításának feladatait. Az új vezető az Isobart átmenetileg irányító Novák Pétertől – az ügynökségi csoport teljes magyar szervezetének irányítójától – veszi át a globális hátterű, kommunikációs és digitális marketing ügynökség budapesti irodájának […]

Tovább olvasom

Merre tart a P&G?

A Procter & Gamble egyik nagybefektetője helyet kérne a cég igazgatóságában. A Procter & Gamble egyik nagybefektetője helyet kérne a cég igazgatóságában. Sokan attól tartanak, hogy ha beszavaznák, az negatívan befolyásolná az FMCG-multi irányvonalát. Nelson Peltz a Trian befektetési alap vezérigazgatójaként 3,4 milliárd dollárnyi részvényt halmozott fel a Procter & Gamble-ben, és úgy tűnik, élni […]

Tovább olvasom

A MINI-vel dolgozik a Katona

A 2017/2018-as színházi évadra szóló márkaszponzoráción túl közös rendezvényekről állapodott meg a MINI-t forgalmazó BMW Group magyarországi képviselete és a budapesti Katona József Színház. Ez a típusú partneri kapcsolat mindkét fél számára újdonságot jelent: a Katona eddig nem dolgozott autóipari partnerekkel, s a MINI márka sem volt jelen a hazai kulturális piacon. „Biztosak vagyunk abban, hogy ez a közös […]

Tovább olvasom