Hírek

Az első magyar minősített ügyfélélmény-szakértő

Európában megközelítőleg 50 szakértő tevékenykedik CXPA-vizsgával, a régióban azonban Tolnai Ákos az első, aki ilyen végzettséggel rendelkezik. Európában megközelítőleg 50 szakértő tevékenykedik CXPA-vizsgával, a régióban azonban Tolnai Ákos az első, aki ilyen végzettséggel rendelkezik. Az ügyfélélménnyel körülbelül 10-15 éve foglalkozik komolyan a világ. Az amerikai Ügyfélélmény-szakértők Egyesületének vizsgája (CXPA) az egyetlen világszerte elfogadott sztenderd ezen […]

Tovább olvasom

Új kereskedelmi igazgató a Schibstednél

Augusztustól Magyarfalvi Éva irányítja a Schibsted Hungary online piactereinek sales tevékenységét. A szakember a New Wave Media Group csoportvezetői pozíciójából érkezik az e-kereskedőhöz. A szakember karrierjét a Viasat Hungária Zrt.-nél kezdte, ahol több munkakörben is bizonyított: terjesztési asszisztens pozícióból értékesítési menedzserig jutott. Az ott eltöltött több mint négy év után az Origo Zrt.-nél (ma New […]

Tovább olvasom

Új üzemet épít a SPAR Üllőn

Több mint 1,2 milliárd forintos beruházás keretében valósul meg a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. új üzeme, amelyben majonézes saláták és szendvicsek összeállítását végzik majd. „A fogyasztói igények változásával az elmúlt években jelentősen megnőtt a kereslet az olyan élelmiszerek iránt, amelyek gyors, ugyanakkor minőségi, tartalmas étkezést jelentenek a rohanó hétköznapokon. A SPAR termékfejlesztései között fontos helyen áll a […]

Tovább olvasom

Virtuális pénzzel támogatja a pénzügyi tudatosság erősítését a KPMG

A KPMG támogatásával elektronikus platformra helyezik a csepeli Burattino Általános Iskolában alkalmazott, virtuális pénzként működő pontrendszert, hogy a diákok jobban megismerhessék a pénzügyi rendszer működését. A KPMG – idén először – pályázatot hirdetett általános és középiskolák számára a gyermekek pénzügyi tudatosságát segítő képzési projektek pénzügyi és szakmai támogatására. A beérkező 64 pályamunka közül egy öttagú független zsűri […]

Tovább olvasom

Hosszú távon a véleményvezérekkel

A Johnson & Johnson és egyéb gyártók egyre inkább hosszútávú együttműködésben gondolkodnak az influencerekkel. A Johnson & Johnson és egyéb gyártók egyre inkább hosszútávú együttműködésben gondolkodnak az influencerekkel. A hagyományos véleményvezér-együttműködések inkább az egyszeri tranzakciókra korlátozódtak, viszont ez a márkabiztonsággal és az átláthatósággal kapcsolatban is problémákat okozhatott. A Johnson & Johnson Band Aid elsősegély-márkája három […]

Tovább olvasom

Díjnyertes szaloncukor-gyűjtődoboz

A Rondo Hullámkartongyártó Kft. szaloncukorgyűjtő- és kínáló doboza Magyar Termék Nagydíjban részesült. A Rondo Hullámkartongyártó Kft. szaloncukorgyűjtő- és kínáló doboza Magyar Termék Nagydíjban részesült. A Rondo Hullámkartongyártó Kft. szaloncukorgyűjtő- és kínáló doboza elnyerte az idén 20. alkalommal kiírt Magyar Termék Nagydíj Pályázat legmagasabb minőséget elismerő díját. A jubileumi évben az energiahatékonyság mellett a környezetbarát, valamint […]

Tovább olvasom

Kreatívigazgatóval erősít a HPS

Kenczler Marci az ügynökség hazai és nemzetközi márkákat kiszolgáló kreatív csapatának vezetéséért felel. A reklámszakember szabadúszó grafikusként kezdte pályáját – elsősorban díjnyertes filmplakátjaira figyelt fel a szakma, hiszen izgalmas, sokszor bevállalós megoldásai a nemzetközi sajtót is bejárták. Számos magyar és külföldi film fűződik a nevéhez, köztük az Oscar-díjas Saul fia plakátját is jegyzi. Megfordult vezető […]

Tovább olvasom

Új vegán termékcsalád a SPAR-ban

A SPAR Magyarország a növényi alapú élelmiszereket gyártó német Veganz márka több mint 60 termékével gazdagítja kínálatát. A Veganz a növényi alapú élelmiszerek márkája. A 2011-es berlini alapítást követően a vállalat Európa egyik legelső vegán áruházláncaként vált ismertté. Sokszínű és életigenlő vállalati filozófiájával a fiatal cégnek sikerült megváltoztatni a vegánságra vonatkozó előítéleteket, és meghonosítani az európai piacon […]

Tovább olvasom

A Pöttyös rajongótábor a meggyes-mákos ízre szavazott

A Pöttyös az egymilliós Facebook-közösség elérése alkalmából a rajongói kezébe adta a döntést, hogy megszavazzák, az elmúlt évek népszerű Túró Rudi ízei közül melyiket hozzák vissza ősszel. A Pöttyös elsőként érte el az 1 millió Facebook követőt a klasszikus márkaoldallal rendelkező hazai brandek közül. Ezt az eseményt ünnepelte meg a márka a rajongói szavazással, majd ennek eredményeként egy kedvelt, […]

Tovább olvasom

Valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít az őszi/téli szezonban a Fashion Days. A webshop 27 új márkát is kínál. Tökéletes külsejű modellek helyett a hétköznapi emberekre fókuszál a regionális divatportál új kampánya. Több mint 100 hétköznapi ember közül választotta ki a Fashion Days az idei szezon kampányarcait. Kollégák, baristák, ismerősök közvetítik a […]

Tovább olvasom