Hírek

Papas Auto: folyamatos a növekedés

Legfőképpen a személygépjármű-üzletágban realizált jelentős növekedésnek is köszönhető, hogy a Pappas Auto Magyarország Kft. megerősítette pozícióját hazánk vezető autókereskedelmi vállalatainak sorában. A 2017-es üzleti évet szuperlatívákkal záró Pappas Auto 2018-ban is jelentős növekedést ért el legfontosabb üzleti területein. A személyautó- és haszongépjármű-üzletágban összesen 8226 új és használt autó értékesítésével a vállalat forgalma közel 7 százalékkal […]

Tovább olvasom

Itt a Proace City, a kisméretű áruszállító

A Toyota vadonatúj európai városi kisáruszállítója, a kompakt Proace City április 30-án áll először reflektorfénybe a birminghami haszongépjármű-szakkiállításon. A Proace City révén a Toyota tervei szerint még jelentősebb szereplővé válik a könnyű haszongépjárművek egyre gyarapodó európai szegmensében. A Proace közepes áruszállító, és a Hilux pickup mellett az új modell jelentősen megerősíti a Toyota jelenlétét a […]

Tovább olvasom

A moszkvai Doros Kvintett Magyarországra jön

A világhírű moszkvai Doros Kvintettet a Vörös téri Boldog Vazul-székesegyházban szinte mindennap megcsodálhatják az oda látogatók, ám most először mutatkoznak be Magyarországon! Egy hónap múlva, május 2-án Győrben, május 3-án Nyíregyházán, május 4-én pedig a budapesti Belvárosi Nagyboldogasszony Főplébánia-templomban a Szent Efrém Férfikarral adnak közös ortodox húsvéti koncertet, ahol a keleti egyház legszebb nagyheti és […]

Tovább olvasom

Egyesítés és egységesítés az Euronicsnél

Az Euronics nagy bejelentést tett a közelmúltban nyilvánossá vált kereskedelmi fúzió híre után: a műszaki piac tapasztalatát egyesíti a cégben. Az elmúlt években a vállalat vezetése tudatosan alakította át a menedzsmentet, 2019-ben pedig az Euronics márka teljes imidzsváltását tűzte ki célul. A több éven át zajló, belső megújulási folyamatoknak köszönhetően a kereskedelmi piac kiváló vezetői […]

Tovább olvasom

Nike: őrült álom?

Az első hírek alapján sokan – nagyon sokan! – azt gondolták, valakiknek elgurult a gyógyszerük a Nike-nál, és egy nagyszabású öngyilkos merényletbe kezdtek saját cégük és dollármilliárdos értékű márkanevük ellen. Egy olyan marketingérzékenységgel megáldott cég, mint a Nike, ilyet nem tesz. Nem is tett.   Éppen harminc évvel ezelőtt indította útjára a világ talán legsikeresebb […]

Tovább olvasom

Bővül az IAB Hungary tagsága

2018 ősze óta folyamatosan bővül az IAB Hungary tagsága és immár 86 tagot számlál a hazai digitális szakmai szervezet. Az IAB Hungary 2018 júliusától új keretek között működik, önálló tagsága, működési rendje jött létre, ahol a Magyar Reklámszövetség szervezetén belül az összes, digitális iparágat érintő kérdésben illetékes. Ennek a szakma iránt mutatott felelősségnek az egyik […]

Tovább olvasom

A marketing és a márkázás küldetése

Kun Miklós közel másfél évtizede dolgozik az első és mindmáig egyetlen munkakehelyén, ahol kutatási asszisztensből lett egyre magasabb beosztású vezető. A világ egyik legnagyobb és a hazai piacon is leggyorsabban fejlődő ügynöksége, a MediaCom stratégiai igazgatójaként számos ügyfélen dolgozik, amelyek közül a márkázást a Bayer, a Shell, a Medve sajt, a Coca-Cola, az Openhouse, illetve […]

Tovább olvasom

A Medve sajt tematikus hete a Bálnában

Az ország egyik legnépszerűbb sajtmárkája egy pompás panorámájú, népszerű fővárosi étteremmel közösen tart tematikus heteket. Az április közepéig tartó akcióban a Bálna Terasz & Bisztró különleges menüjét a Medve „Gyorsan, finomat, egyszerűen” hitvallásának megfelelően alakították ki, olyan különleges fogásokkal, mint a csokis Medve sajtos bagel, a panírozott kockasajtos hamburger vagy a Medve Martini. Magyarország közkedvelt […]

Tovább olvasom

Frissdiplomás nyerte a MOL formaruhadizájn-versenyét

Fiatalos-hipszteres, a kávéshopok miliőjébe illeszkedő kapszulakollekciójával egy tavaly végzett divattervező, Vass Aranka Adelina nyerte a MOL Fresh Corner formaruhákra kiírt dizájnpályázatát. A nyertes pályaművet a funkcionalitás oldaláról ugyanúgy a legjobbnak ítélte a zsűri, mint tervezői szempontból. Trendi, stílusos, fiatalos, a Fresh Corner márkához még inkább illeszkedő viselet megkomponálására hirdetett még tavaly közös formaruhadizájn-versenyt a MOL […]

Tovább olvasom

ALDI-kampány a víz védelmére

Az áruházlánc elkötelezett a környezet védelme, a fenntarthatóság és a felelősségteljes energiahasználat iránt, amelyet már számos projekttel támogatott. Felelős vállalatként keresi és folyamatosan fejleszti azokat a megoldásokat, amelyek csökkentik ökológiai lábnyomát. A vállalat márciusban indult, „Óvjuk a természetet, használjunk kevesebb vizet!” kampányával a víz fontosságára hívja fel a figyelmet. Ennek keretében az áruházlánc a WWF […]

Tovább olvasom