Hírek

Az E.ON a madárbalesetek megelőzéséért

A Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME) szakembereivel is együttműködve fokozatosan alakítja madárbaráttá középfeszültségű villamos vezetékeit az E.ON. Az energiacég által a madárvédelmi prioritástérkép megújításához nyújtott anyagi támogatás legfőbb célja, hogy a friss adatokra támaszkodva hatékonyan akadályozza meg a vezetékek okozta madárbaleseteket. Fajmegőrzéssel foglalkozó szakemberek, a nemzeti parkok és az E.ON munkatársai vesznek részt abban […]

Tovább olvasom

Magyarország legjobb üzletembereit díjazza az EY

Idén is meghirdeti az EY Az Év Üzletembere díjat a világ egyik vezető tanácsadócége. A Magyarországon már másfél évtizede működő program olyan hazai vállalkozókat mutat be, akik sikereikkel előremutató gazdasági és társadalmi változásokat érnek el. Az elismeréssel a győztes számára új lehetőségek nyílnak meg az üzleti élet nemzetközi színterén. „A 2003 óta magyarországi hagyományokkal is […]

Tovább olvasom

Az óceánok valódi világa a Tropicariumban

A június 5-i Környezetvédelmi világnap és a június 8-i Óceánok világnapja alkalmából a Campona a Tropicariummal és a Zero Waste Hungary-vel karöltve, egy látványos digitális megoldás segítségével teszi érzékletessé a Tropicarium látogatói számára az óceánok műanyagszennyezettségének döbbenetes mértékét. A nagyközönség számára három napig megtekinthető látványelem mellett, a sajtó munkatársai egy kerekasztal-beszélgetés keretében, szakértőktől hallgathattak meg […]

Tovább olvasom

A Coca-Cola Energy nagykövetei mondták

„Ahányan vagyunk, annyi módszerünk létezik arra, hogy felpörgessük magunkat és új lendületre kapjunk. A Coca-Cola Energy nagyköveteinek is megvannak a maguk bevált szokásai. Odett, Düki, Pásztor Anna, és az AK26-ból Hiro és Giajjeno is elmesélte, honnan tesz szert pozitív energiára. Kitalálod, melyik idézet melyiküktől származik?” – teszi fel a kérdést a Coca-Cola Magyarország. Mivel töltődik […]

Tovább olvasom

Fél év alatt harmadik bookazine-ját jelentette meg a RAS

Bő fél év alatt harmadik bookazine-ját jelentette meg a XX. század meghatározó történelmi eseményeiről a Ringier Axel Springer, s a tapasztalatok azt mutatják, a hazai olvasóközönség kifejezetten nyitott arra, hogy többet tudjon meg az elmúlt bő száz év háborúiról. A gazdag fotóanyaggal ellátott, szemléletes és könnyen befogadható témafeldolgozás a történelem tanulásban – vagy akár a […]

Tovább olvasom

Új főszerkesztő a Noizz.hu élén

Június 1-jétől Forrás Dávid lett a Noizz.hu főszerkesztője. Szokol Martin, aki az elmúlt két évben, a Noizz hazai indulása óta töltötte be a fiataloknak szóló online magazin főszerkesztői posztját, a jövőben online termékfejlesztési vezetőként folytatja a Ringier Axel Springer Magyarország digitális divíziójánál. Május elején a Noizz.hu a korábbinál letisztultabb és még modernebb dizájnt kapott minden […]

Tovább olvasom

A K&H a legzöldebb bank

A K&H elnyerte a Magyar Nemzeti Bank Zöld Bank Díjat a pénzügyi szektor környezetileg is fenntartható növekedése érdekében tett példaértékű gyakorlatáért. Az elismerést annak köszönhetően kapta meg a pénzintézet, hogy saját ökológiai lábnyomának csökkentése mellett a technológiai lehetőségeket kiaknázva olyan digitális szolgáltatásokat vezet be, amelyeknek köszönhetően 2020-ra megvalósulhat a teljes mértékben papírmentes pénzügyi tranzakciók és […]

Tovább olvasom

Fenntartható fejlődés a reklámokban

A Kantar Media az Európai Fenntarthatósági Hét apropóján megnézte, hogy Magyarországon melyek azok a cégek, akik a fenntarthatósági fejlődést támogató terméket hirdetnek, vagy reklámjaikban kiemelt értékként jelenítik meg a fenntarthatóságot vagy a környezettudatosságot. A kreatívok vizsgálatakor az idei év első 4 hónapját vették górcső alá, a reklámköltések összegzését pedig az első 3 hónapra végezték el […]

Tovább olvasom

Magyar sajt kerül a francia piacra

Újabb mérföldkőhöz érkezett Magyarország vezető sajtgyártó és -forgalmazó vállalata, a Savencia  Fromage & Dairy Magyarország Zrt. Egy új, korszerű gyártósor vásárlásával, idén szeptemberétől újabb kapacitásbővítésre kerülhet sor a vállalat veszprémi üzemében. Az új üzemcsarnok fejlesztése is ütemezetten halad, a megújult kutatás-fejlesztési központ pedig már meg is kezdte működését. A fagyasztott portfólióból így első alkalommal Magyarországon […]

Tovább olvasom

Az adidas új szintre emeli a műanyagszennyezés elleni küzdelmet

Az adidas idén újra csatlakozik a Run for the Oceans kezdeményezéshez, hogy június 8. és június 16. között együtt hívják fel a figyelmet a műanyagszennyezés megállításának fontosságára. A márka célja, hogy 2024-re kizárólag 100%-ban újrahasznosított poliészterből készült termékeket árusítsanak, ennek érdekében újabb 11 millió pár óceáni hulladékból készült cipőt terveznek piacra dobni. Az adidas idén […]

Tovább olvasom