Hírek

Budapestre költözött a Nemzetközi Beruházási Bank

Budapestre költözött a Nemzetközi Beruházási Bank (NBB), és ezzel létre jött az első közép-kelet európai központú fejlesztési bank. A bank régiós és hazai tevékenységének középpontjában a fenntartható, zöld beruházások támogatása áll majd, a tagállamok közötti gazdasági kapcsolatok erősítése mellett, mondta Nyikolaj Koszov, az NBB elnöke a bank sajtóeseményén.    Stratégia és tervek A Budapestre költözéssel […]

Tovább olvasom

Együttműködik a Springfield és a National Geographic

Június elejétől együttműködik a Springfield és a National Geographic: a divatmárka egy környezetbarát kapszulakollekciót tervezett, hogy felhívja a figyelmet a tengeri élővilág sokszínűségére és törékenységére. A Springfield fenntartható irányvonalát folytatva idén nyáron összefogott a National Geographic-kal és Manu San Félix tengerbiológussal a neptunfű fennmaradását támogató „Posidonia Maps” projekt segítésére. Manu San Félixnek 30 év tapasztalata […]

Tovább olvasom

Samsung Beach a Lupa-tónál

A Lupa-tó partján nyitotta meg a nyár egyik legizgalmasabb közösségi terét a Samsung. A Samsung Beach nem pusztán egy karibi szörfparadicsomokat idéző strand, színes programhelyszín, de akár azok számára, akik inspiráló környezetben szeretnék felállítani mobil irodájukat, közösségi irodaként is működhet. Koktélpartival nyitotta meg a szezont a Lupa-tónál a Samsung. A Samsung Beach Budapest tengerpartján várja […]

Tovább olvasom

ShareTheCare – Új kezdeményezés a P&G-től: egyenlő esélyek mindkét szülő számára

A Procter &Gamble progresszív „apasági szabadságot” vezet be a gyermek érkezésével, mellyel elkötelezettebb, motiváltabb dolgozókat és egyben boldogabb családokat teremt, valamint hozzájárul egy jobb hangulatú társadalom kialakulásához. Több vezető háztartási márka (Pampers, Ariel, Gillette vagy Pantene) mögött álló multinacionális vállalat, a Procter&Gamble új, előremutató szülői szabadságpolitikát vezet be. A vállalat #ShareTheCare elnevezésű új programja lehetővé […]

Tovább olvasom

Kaposvári család nyerte a „Közlekedik a család” országos közlekedésbiztonsági versenyt

Az ORFK-Országos Baleset-megelőzési Bizottság 2011 óta rendezi meg „Közlekedik a család” közlekedésbiztonsági vetélkedőt, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet a körültekintő, megfontolt és példamutató közúti közlekedési magatartás fontosságára. A fődíj idén egy Skoda Fabia Ambition volt, de minden döntőbe jutott család értékes ajándékokat kapott, akárcsak azok az iskolák, ahonnan a legtöbb diák és családja vett […]

Tovább olvasom

Több marketingszakmai megmérettetésen is előkelő helyezést ért el a Libri-Bookline

Számos díjjal jutalmazták 2019-ben a Libri-Bookline kreatív szakmában nyújtott teljesítményét. A cégcsoport márkáinak több kampányát is elismerték a szakemberek. A Libri Váltsuk valóra a meséket című karácsonyi kampányával, a Bookline pedig az Olvass bajuszostól, illetve a Már egy perc olvasás is élmény elnevezésű kampányaival aratott sikert. Idén először februárban az Ország Boltja versenyén ismerték el […]

Tovább olvasom

Centralizáció vs. lokalizáció a marketingszervezetben

Centralizáció vs. lokalizáció – avagy mit gondolnak a világ marketingvezetői a szervezeti működési struktúrákról. A Mediator a világ egyik legnagyobb független reklámügynökségi hálózatának, a Worldwide Partnersnek a tagja, amely a vállalati marketingvezetőket és szakembereket egyesítő globális hálózattal, a CMO Councillal együttműködve 2019 első felében országokon átívelő kutatást végzett “Reshaping Global Engagement Operations” címmel. A kutatás […]

Tovább olvasom

Új kulturális, kreatív és oktatási ügyfelek a MITTE portfóliójában

A MITTE új ügyfelei között megtalálható a régió egyik legnagyobb aukciósháza, vezető felsőoktatási intézmény, illetve független ingatlantanácsadó cég is. Az ügynökség kulturális profilú ügyfelei között szerepel a régió egyik legnagyobb műkereskedelmi intézménye, a Virág Judit Galéria, amelynek teljeskörű sajtókommunikációt biztosít a MITTE Communications. A felvezető kommunikációs kampánynak is köszönhetően magyar eladási rekorddal zárult a galéria […]

Tovább olvasom

„Kúlságot” mér az AXE

Június 1-től a Wesselényi utca / Erzsébet körút és Margit híd, budai hídfő 4-es, 6-os villamosmegállókban is találkozhatnak a járókelők az AXE egyedülálló, fiatalokat célzó Out Of Home megoldásával, az AXE Ice Chill „kúlságmérőkkel”. A márkázott megállók legérdekesebb elemei az interaktív LCD panelek, amiken – az egyre népszerűbb szavazós felületeket tovább gondolva – egy öt […]

Tovább olvasom

Házikedvencek az irodában

Kutatások szerint egy állatbarát munkahelyen dolgozni kevesebb stresszel jár, ezt a Mars és a Royal Canin munkatársai is megerősíthetik, mivel régóta magukkal hozhatják kedvenceiket a vállalat budapesti irodájába, ahol mára mindennapossá vált a kutyák jelenléte. Hosszú ideje Európa és a világ legjobb munkahelyei között szerepel a Mars, így a Royal Canin és a Mars is […]

Tovább olvasom