Hírek

Új szakemberek az Artvertising Group rendezvényes csapatában

Több sikeres tendernyerés és egyre nagyobb számban érkező rendezvényes megbízás tette indokolttá az Event&Promotion divízió bővítését. „A tavaly elkezdett belső stratégiai átalakításunk és a divíziók átszervezésébe fektetett munka máris látszik az eredményeken. Egyre több olyan megkeresésünk és tendernyerésünk van idén, amely arra enged következtetni, hogy jó irányba haladunk. Most a rendezvényes csapatunk megerősítésére fókuszáltunk, hiszen […]

Tovább olvasom

Szenvedéllyel csábít a Ballantine’s

A Ballantine’s nemrég piacra dobta a Ballantine’s Passion változatot, amelyet influencer-kampány 9s támogat. Az újdonságról Pesti Gergelyt, a Pernod Ricard márkamenedzserét is megkérdeztük. „A whiskypiacon egyre népszerűbbek az ízesített whiskyk. Ezáltal azok is megtalálják az ízlésüknek megfelő italt, akik nem szeretik a klasszikus whisky ízt, azonban szeretnének minőségi, nem mesterségesen ízesített, érlelt italt fogyasztani. 2014-ben […]

Tovább olvasom

Lendületben az ÖRT – prezentációk sora a megelőzés érdekében

A reklámipar vállalatainál tartott prezentációkkal a reklámalkotók első szintjéhez viszik el a reklám jogi és etikai kérdéseivel kapcsolatos információkat az ÖRT vezetői. A megelőzés az önszabályozás rendszerének fontos eleme. A reklám készítése és jóváhagyása során a hirdetői, ügynökségi és a médiaoldalon is fontos szempont ma már a piaci érzékenység ismerete. Ennek egyik szempontját, a szabályozással […]

Tovább olvasom

Októberben nyugdíjba vonul Alföldi István

Október 31-ével nyugdíjba vonul Alföldi István, a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság (NJSZT) ügyvezető igazgatója, akinek tisztségét Szalay Imre, a szervezet jelenlegi alelnöke tölti majd be. 23 éves ügyvezető igazgatói munka után július 1-től megkezdi felmentési idejét és október 31-én nyugdíjba vonul Alföldi István. Az idén 71 éves vezető 1997 óta töltötte be az NJSZT ügyvezető […]

Tovább olvasom

Prologis: „Egy lépéssel az ügyfelek igényei előtt”

Egy lépéssel az ügyfelek igényei előtt – ez a címe a Prologis legfrissebb fenntarthatósági jelentésének, amely átfogó képet nyújt a vállalat környezetvédelmi, társadalmi felelősségvállalási és vállalatirányítási (ESG) programjainak legfontosabb területein elért 2018-as eredményekről. „Tudom, hogy az ESG programok iránti hosszú távú elköteleződésünk egy olyan megkülönböztető tényező a piacon, amely elősegíti ügyfeleink magasabb szintű kiszolgálását, vállalatunk üzleti […]

Tovább olvasom

Dóczi Melinda távozik az HBO-tól

Dóczi Melinda tavaly májusban igazolt át a Viacomtól az HBO Europe-hoz. A szakember mindkét médiavállalatnál regionális marketingigazgató volt, és most strukturális átalakítás miatt távozik – tudta meg a Sorozatwiki.  „Az HBO Europe regionális marketing osztályának strukturális átalakítása miatt Melinda nélkül folytatjuk tovább a munkát. Melindának óriási szerepe volt az HBO GO sikeres OTT termék ismertségének […]

Tovább olvasom

Új vezetők a Mediatornál

Media Director csatlakozott a csapathoz és Social Media Directort is kinevezett a Mediator. Cieklinski Melinda Media Director pozícióba érkezett a full service ügynökséghez. Melinda 2004-ben kezdte meg médiás pályafutását. A Universal McCannél dolgozott, majd a Spiritcomnál töltött 10 évet senior mediatervezőként, ahol ő alakította ki az ügynökség online lábát. Ennek támogatására saját cégével egy olyan […]

Tovább olvasom

Fenntartható cégközponttal erősít a RAVAK

A RAVAK 2019 áprilisában Kistarcsán, egy 1,8 hektáros területen kezdte el új cégközpontja építését. A fürdőszobafelszereléseket gyártó cég 2,5 milliárd forintos beruházással hozza létre új telephelyét, mely a tervek szerint 2020 szeptemberére készül el. A bővítést a növekvő forgalom és a vállalat exporttervei indokolták. Az új telephely oktatási központként is funkcionál majd. Az új beruházással […]

Tovább olvasom

Több mint fél milliárd forintos befektetés a Coca-Cola HBC Magyarországnál

Mintegy kétmillió eurót, azaz több mint fél milliárd forintot költött a Coca-Cola HBC Magyarország a júniustól elérhető új NaturAqua üvegek kialakítására, amely a vendéglátóhelyeken megújult, 0,33 literes kiszerelésben váltja a negyedliteres üvegeket – ezzel egy időben változik a 0,75 literes üveg külseje is. A prémium megjelenésű kis és nagy kiszerelések vadiúj címkét és csavarzáras kupakot […]

Tovább olvasom

Okosgyárrá alakul a Bridgestone Tatabánya

A Bridgestone EMEA 36 millió eurós beruházással valósítja meg 2023-ig nyolc európai gyárának okostechnológiai átállását. Ebben komoly szerepe lesz a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft.-nek, ahol a már digitalizált abroncsgyártás mellett a következő időszakban a gyártás teljes folyamata átalakul. Ez többek között érinti a félkésztermék gyártást, az energiaellátást, karbantartást, gyártáskövetést és a gyártástervezést is. A tatabányai […]

Tovább olvasom