Hírek

Hogyan zöldülhetnek az ásványvizes cégek?

A hazai ásványvízgyártás egyik legfontosabb szereplője, a lajosmizsei Magyarvíz Kft. követve az olasz anyavállalat, a San Benedetto környezetvédelmi modelljét, már számos lépést tett a környezetünk védelméért. Csökkentették a PET palackok súlyát, így 2017-hez képest 10-12 százalékkal kevesebb műanyagot használnak fel az idén, a palackok 10 százaléka pedig újrafelhasznált alapanyagból készül. Ez az arány a következő […]

Tovább olvasom

A hangulatos Halloween titka: egyél, öltözz és díszits tökösen!

A Halloweent egyre többen – főként fiatalok – ünneplik már Magyarországon is. Jó alkalom egy kis szórakozásra, amikor a borúsabb időjárás esetleg lehangoltabbá tesz. Ilyenkor egy klassz buli, tökökkel, boszikalapokkal, a témához illő zenével és enni-innivalóval egy kis színt vihet az őszi szürkeségbe. A Fanta limitált kiadású, Halloween-karakterekkel díszített palackjai is ebben segítenek, alább pedig […]

Tovább olvasom

Nem várt irányból csapnak le a cégekre a kiberbűnözők

A külföldi piacra lépésben és az új technológiák bevezetésében látják a legnagyobb biztonsági veszélyt a vállalatok – állapítja meg a HFS Research és az EY 300 vezető biztonsági szakértő megkérdezésével készült kutatása. A jól bevált üzleti területek és megoldások védelmének elhanyagolása miatt viszont alaptevékenységük válik sérülékennyé. A döntéshozók többsége (63%) kiemelten kezeli az adatbiztonságot. A […]

Tovább olvasom

Rangos szakmai elismeréseket nyert a SPAR

Az áruházlánc kereskedelmi és marketingmunkáját idén ősszel több fontos szakmai díjjal ismerték el. Az egyik legjelentősebb reklámfilm-fesztivál ezüstszobra, a Magyar Termék védjegyhasználók döntése alapján adományozott ezüstérem és „Az Év Kereskedője” verseny dobogós helyezései mellett két üzlete kategóriagyőztes lett a SuperStore minősítésen. A vállalat átvehette a legjobb standnak járó elismerést is az országos élelmiszeripari vásáron, és […]

Tovább olvasom

Bookline: irodalommal a férfiak egészségéért

A szűrővizsgálatok fontosságára hívja fel a férfiak figyelmét a MentsManust Mozgalom, amelyhez idén újra csatlakozott a Bookline. Az „Olvass bajuszostól!” kampány különleges kreatívjai idén már pólókon és bögréken is megjelennek a Bookline márka rajongóinak nagy örömére. A Bookline 2018-ban csatlakozott a MentsManust Mozgalomhoz, akkor a Bold reklámügynökséggel közösen indított „Olvass bajuszostól!” kampány a komolyabb arcszőrzettel […]

Tovább olvasom

A Mercedes-Benz ismét a világ legértékesebb prémium autómárkája

A Mercedes-Benz tovább növelte márkaértékét, és ismét a világ legértékesebb prémium autómárkája. Az amerikai Interbrand legújabb „Best Global Brands 2019” értékelésén a márka megerősítette tavalyi eredményét az összetett értékelés 8. helyén. A Mercedes-Benz továbbra is az egyetlen európai márka a legjobb tízben. 2018-hoz képest a csillagos márka értéke további öt százalékkal 50,832 milliárd amerikai dollárra […]

Tovább olvasom

A Henkel és a Rossmann közös akciójában 2 millió forint értékű fenntartható játszótér-felújítás volt a tét

Negyedik alkalommal hirdette meg a Henkel és a Rossmann a „Játék egy zöldebb jövőért” nyereményjátékát, amelynek fődíja egy kétmillió forint értékű játszótér-felújítás volt a fenntarthatóság jegyében. Az akció keretében a két vállalat összesen 3120 kg műanyagot gyűjtött össze, amely közel duplája a tavalyi mennyiségnek. Minden eddiginél sikeresebb volt a „Játék egy zöldebb jövőért” akció, amelyet […]

Tovább olvasom

KEEP IT WARM! kollekcióval készül a télre a Springfield

A SPRINGFIELD, a Tendam csoport hétköznapi stílust képviselő márkája bemutatta az idei téli kabátkollekcióját, felvezetve a legújabb innovációs stratégiáját. A vadonatúj darabok olyan környezetbarát, magas hőszigetelő képességű anyagokból készültek, amelyeket a DupontTM SoronaR, NeokdunR és RDS védjegyek is tanúsítanak. Az innovatív vonalához kapcsolódva, a Springfield legújabb őszi-téli kollekcióját kiváló hőtartó képességű anyagokból készítette. A könnyed […]

Tovább olvasom

Grillezés ausztrál módra

A kényelmes és biztonságos szabadtéri sütés mellett az együtt eltöltött minőségi idő és az összetartozás igénye hívta életre azt a sikertörténetet, amelyet Ausztráliában közösségi barbecue-ként emlegetnek. A CHRISTIE közösségi barbecue technológia öt évtizedes fejlesztést követően elindult világhódító útjára, amely Ausztrália, Új-Zéland, Svájc, Svédország és Dánia után hazánkba is megérkezett. Az első Magyarországon telepített eszköz a […]

Tovább olvasom

Pár kattintásra a sikertől? – Üzleti érvényesülés a XXI. században

A biztos szakmai érvényesülés titka legalább olyan misztikus, mint az örök élet elixírjének receptje. A Most Fórum legújabb, októberi rendezvénye ugyan senkinek sem adta kezébe se a bölcsek kövét, se a garantált siker kulcsát, de megmutatta, merre érdemes keresni. Hogyan hat az egyén szakmai előrelépésére vagy életútjára a digitalizáció? Inspirálja vagy nehezíti a kitűzött célok […]

Tovább olvasom