Hírek

A Lifetv.hu is az Atmediával szerződött

Az egészséges életmód és minőségi szórakoztatás tematikájú Life TV az idén elindította online videós portálját, a lifetv.hu-t, amelyen 2020. január elsejétől az Atmedia kezdi el a reklámértékesítést. Ezzel tovább bővül a kereskedőház jogtiszta videotartalom kínálata, ugyanis a weboldal elsősorban saját tartalmat, videós műsorokat kínál a felhasználóknak.     A Life TV 10 éve indult (akkor LifeNetwork […]

Tovább olvasom

A Twincommal dolgozik a Doro

Ezentúl a Twincom PR Consultancy látja el a svéd márka, a Doro sajtókommunikációját, direkt felkérés alapján. A boutique ügynökség már másodszor dolgozik a szenior telekommunikációban vezető szerepet betöltő Doroval: 2018-ban is több, időseknek szánt telefon bevezetését segítette az ügynökség. A következő időszakban a sajtóirodai tevékenység ellátása mellett a magyarországi márkaismertséget növelő kreatív aktivitások, online- és […]

Tovább olvasom

Tovább mélyül a UPC Direct és az RTL Magyarország együttműködése

Megállapodott a UPC Direct platformot működtető M7 Group és az RTL Magyarország, így a szolgáltató kínálatában továbbra is elérhetőek lesznek az RTL csatornái. Sőt, jövőre további újdonságok is várhatók az együttműködés eredményeként.   Megállapodást kötött a UPC Direct szolgáltatója, az M7 Group, valamint az RTL Magyarország, melynek értelmében a műholdas szolgáltató folytatja az RTL csatornák […]

Tovább olvasom

7 új trend, amelyek a vállalatok által nyújtott élményeket formálják a jövőben

A gyors ütemű növekedés és a kiugró profit időszaka után itt az idő, hogy a vállalatok felülvizsgálják eddigi gyakorlataikat. Az újabb évtizedbe való belépéssel újra kell fogalmazniuk céljaikat és helyüket a világban – derül ki az Accenture új jelentéséből. Az immár 13. éve kiadott Fjord Trends 2020 jelentés 7 olyan trendet azonosít, amelyek hatással lesznek […]

Tovább olvasom

Toyota Yaris: jön az új sportverzió

A Rally Világbajnokságban (WRC) 2018-ban konstruktőri, 2019-ben egyéni világbajnoki címet szerző Toyota Yaris versenygép a nagysikerű limitált szériás Yaris GRMN után újabb utcai sportautót inspirált. A GR Yaris néven érkező új sportautót a Toyota a január 10-12-én a Tokióhoz közeli Makuhari Messe kongresszusi központban megrendezendő 2020-as Tokiói Autószalonon mutatja be.   A GR Yaris a […]

Tovább olvasom

Új szintre lép a dm influencer kommunikációja

A közösségi média ismert „arcai” már többször felbukkantak a dm kampányaiban, a jövőben a vállalat még tudatosabban köt együttműködéseket. A Star Network ügynökséggel együttműködve stratégiai szinten kezelik az influencer megjelenéseket, s a véleményvezérekkel együttműködve első kézből tájékoztatják vásárlóikat a dm-ben kapható újdonságokról, exkluzív szolgáltatásokról.    Egyéves megbízatást kapott a Star Network influencer ügynökség a dm-től: […]

Tovább olvasom

A BlockBen és a Positive Adamsky elhozta a jövőt

Akviráló B2B kampányt indított az észt bejegyzésű, de magyar kézben lévő fintech cég, a BlockBen és a Positive Adamsky ügynökség. A két cég augusztus óta készíti elő a kis- és középvállalkozói szektort célzó, nagyszabású bevezető kampányt, ami most debütál egy Szabó Simon főszereplésével készült online videósorozattal.   A BlockBen egy friss, magyar érdekeltségű fintech vállalkozás, […]

Tovább olvasom

Sándor Imre PR-díjat nyert a K&H pénzügyi oktatási platformja

A Magyar PR Szövetség kihirdette az idei Sándor Imre PR-díj győzteseit. A K&H Csoport pénzügyi edukációs programja, a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő arculatának és tartalmának megújítása során született vigyázz#KáPé vlog és applikáció is díjat nyert. A bevezető kommunikációs kampányt az LWp Kommunikáció végezte.   A Sándor Imre PR-díjra idén rekordszámú, 28 pályázat érkezett, […]

Tovább olvasom

Zöldségek és gyümölcsök tömege a falra szigszalagozva

Beindította a világméretű mémgyárat a szigetelőszalaggal falra erősített banán, Maurizio Cattelan olasz művész (vagy tréfamester) alkotása, amelyet a hírek szerint valaki 120.000 dollárért megvásárolt, valaki más pedig simán levette a galéria faláról és egyszerűen megette.  Gyakorlatilag nincs már olyan zöldség vagy gyümölcs, amit ne ragasztottak volna a falra hasonló módon. Mi itt egy, a Chio […]

Tovább olvasom

Izgatottan várja a KLM, mit hoz 2020-as év a technológia és a repülés világában

Az utasok keresési, foglalási és utazási szokásai folytonos mozgásban vannak. De hogyan is fogja a technológia és a fogyasztó megváltoztatni az utazást 2020-ban? A KLM Holland Királyi Légitársaság alábbi előrejelzésében a turizmus jövőjébe nyerhetünk betekintést a hangfelismeréssel támogatott foglalási rendszereken, a fenntartható megoldásokon és a vasúton át egészen az arcfelismerő biztonsági ellenőrzésekig.    Az Y […]

Tovább olvasom