Hírek

K&H: hányszor jártak a környéken a betörők?

A megkérdezettek kétharmada – 64 százaléka – átlagosnak tartja a lakhelyén a közbiztonságot, mindössze 7 százalék szerint rosszabb a helyzet az átlagosnál. Budapesten azonban sokkal pesszimistábbak: a lakók negyede gondolja így – derül ki a K&H biztos jövő felmérésből. A megkérdezettek 25 százaléka szerint kevesebb betörés történt az elmúlt években. A háztartás vagyonának megóvásában pedig […]

Tovább olvasom

Palackból lett palackban érkezik a boltokba tavasszal a Römerquelle

A Römerquelle ásványvíz 100%-ban újrahasznosított műanyagból készült palackban lesz kapható hamarosan Magyarországon. A címkéjén olvasható felirat, a „Palackból lett palack” azt jelenti, hogy a Römerquelle csomagolásának volt korábbi élete: már kidobott palackok visszagyűjtésével és újrahasznosításával gyártották. És mivel 100%-ban újra is hasznosíthatóak, ezért a fogyasztók is segíthetnek abban, hogy visszakerüljenek a körforgásba.  Ezek az ú.n. rePET-ek […]

Tovább olvasom

Bravos Re-Launch

„Bravos: a kávé, ahogy Te szereted” – ez a kulcsüzenete annak 30 másodperces TV spotnak, amely a népszerű magyar kávé új pozicionálásához készült. Idén kívül-belül, ízeiben és csomagolásában is megújul a magyar Bravos kávé. Ezt egy átfogó image kampányon keresztül mutatja be a jelenlegi és leendő fogyasztóknak a márkatulajdonos Mocca Negra Zrt. A kampány része […]

Tovább olvasom

A chatbot a cégvezető legjobb barátja: a munkaerő toborzás közel 45%-al felgyorsítható mesterséges intelligenciával

Employer branding, onboarding, HR-applikációk – divatos és gyakran puffogtatott kifejezések nem csak a toborzók és kommunikációs szakemberek, de a cégvezetők körében is. Mindeközben kevés vállalatot jellemez tudatosság a HR-stratégiát, a toborzásra fordított erőforrásokat és a járulékos költségeket tekintve, holott egy új kolléga kiválasztása átlagosan 50 napba és közel 1,2 millió forintba kerül a cégeknek. A […]

Tovább olvasom

Kulka János szerelmes vígjátékban tér vissza a mozivászonra

Elindult Madarász Isti második nagyjátékfilmje, az Átjáróház forgatása, amely egy széles közönséget megcélzó, egyedi látványvilágú, modern szerelmes film lesz. A Hurok rendezője a nagysikerű Odakint a sötétben írójának, Veres Attilának könnyed stílusú, romantikával, humorral átszőtt forgatókönyvét viszi vászonra, amelyben a Bárnai Péter és Rujder Vivien által megformált két fiatal szerelmes küzd egymásért. Ellenfelüket, a holt lelkek […]

Tovább olvasom

A 7digits nyerte a Profession.hu B2B tenderét

Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed.   A tender fókusza Magyarország népszerű toborzási szolgáltatója, a Profession.hu B2B marketing hatékonyságának növelése volt. Az ezzel kapcsolatos feladatokat mostantól a 7digits online marketing ügynökség látja el. Az ügynökség kiemelt feladata lesz a Profession.hu szakmai blogján, a magyarországi cégek HR szakembereinek és […]

Tovább olvasom

Kortárs műgyűjtés – a személyes márkaépítés szofisztikált eszköze

Valamikor minden kortárs volt – szokták mondani. Már a Mediciek előtt is voltak hagyományai a műgyűjtésnek, a csodálatra méltó műalkotások felhalmozásának, ami a gazdagok erejét és lehetőségeit szimbolizálta, ezért a hatalmi reprezentáció általánosan alkalmazott eszköze volt (és egyébként ma is az). Ne bonyolódjunk most bele a milliárdosok úri passziójába, amelynek kapcsán dollármilliós leütések után a […]

Tovább olvasom

Közösségi média értékesítési szemlélettel: social commerce

Miközben idén a magyar webáruházak 55 százaléka könyvelhetett el forgalomnövekedést a ShopRenter Nagy Webáruház Felmérése szerint, a közösségi média továbbra is a legnépszerűbb marketingfelület a webshopok körében: 84 százalékuk van jelen valamely közösségi platformon. A számok láttán felmerül a kérdés, hogy a forgalomnövekedés mennyiben köszönhető a social mediának, illetve van-e közvetlen hatása a közösségimédia-jelenlétnek a […]

Tovább olvasom

A szellemi tulajdontól az üzleti sikerig

Hogyan viszonyulnak a magyar cégvezetők és a marketingesek a szellemi tulajdonhoz? Milyen esélyei vannak a magyar cégeknek a nemzetközi innovációs versenyben? Mennyit ér a hazai szürkeállomány? A szellemi tulajdonnal kapcsolatos kérdések útvesztőjében a most hetvenéves, piacvezető Danubia-cégcsoport három vezető munkatársa, dr. Pethő Árpád partner, ügyvezető igazgató, magyar és európai szabadalmi ügyvivő (Danubia Szabadalmi és Jogi […]

Tovább olvasom

Kapitány István lett a Menedzserszövetség új elnöke

A Menedzserek Országos Szövetsége 2020. január 20-án tartotta meg rendkívüli tisztújító közgyűlését és Kapitány Istvánt, a Shell globális kiskereskedelmi alelnökét választották meg 100%-os szavazati aránnyal a szervezet új elnökének. Az újonnan megválasztott elnök mandátuma március 8-án kezdődik és három évre szól. Az elnöki poszt hivatalos átadására 2020. március 7-én, a 26. Év Menedzsere Díjátadó Gálán […]

Tovább olvasom