Hírek

Idén a legnépszerűbb TikTok videósokat is díjazza a JOY

Ismét keresik a közösségi média hazai kedvenceit: elindult a negyedik JOY Social Media Award szavazás. Ezúttal negyven jelöltre, közel három hónapon keresztül szavazhatnak majd az olvasók, hogy eldöntsék, számukra kik a legmeghatározóbb influencerek, véleményvezérek, hírességek az online térben. Idén a nyolc kategória között helyett kapott a legfiatalabb generáció is, hiszen első alkalommal választják meg hazánk […]

Tovább olvasom

Új elnököt választott a MEME

Ryszka Sambor média és távközlési szakembert, a DIGI Kft. korábbi ügyvezetőjét, jogi és szabályozási igazgatóját választotta új elnökévé márciusi közgyűlésén, egyhangú szavazással, a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete.   Az egyesület elnöki tisztsége a posztot nyolc éven át betöltő Kovács Krisztián médiaszakember megbízatásának lejártával üresedett meg. A közgyűlés elismeréssel köszönte meg Kovács Krisztián eddigi munkáját, aki […]

Tovább olvasom

Átlagosan 418 ezer forint megtakarításuk van a 19 és 29 év közöttieknek, mégis szoronganak pénzügyeik miatt

Váratlan kiadások, betegség miatti bevételkiesés, tartozások – a pénzügyeink, a pénzügyi biztonságunk miatti szorongás gyakori. Megesik, hogy nem úgy jöttünk ki a hónapból, ahogy azt elterveztük. A pénzügyi szorongás egy társadalmi szintű probléma, melynek a fiatal felnőttek hatványozottan ki vannak téve, holott a K&H ifjúsági indexe szerint pénzügyi tudatosságuk folyamatosan javul. A K&H Vigyázz, kész, […]

Tovább olvasom

A koronavírus miatt elmarad a Red Bull Pilvaker

A 2020. március 15-ére tervezett Red Bull Pilvaker elmarad. A döntést a szervezők az egészségügyi kockázatokat, valamint a hatóságok ajánlásait mérlegelve hozták meg, és kérik minden érintett megértését.   A funcode.hu oldalon keresztül bankkártyával megvásárolt jegyeket a jegyértékesítést végző Ticketpro Hungary Kft. automatikusan, 30 napon belül visszaváltja, a belépőjegy árát a vásárláskor használt bankszámlára visszautalja, […]

Tovább olvasom

Több mint 230 tonna kötözött sonkával készül a húsvétra a SPAR

A hagyományosan gazdag áruválaszték mellett a – fenntarthatósági szempontokat is figyelembe vevő – folyamatos termékfejlesztésekkel a vállalat több új árucikket, húskészítményt és édességet kínál vásárlóinak az idei ünnepre. A minőségi újdonságokra is fogékony vevőközönségnek köszönhetően a húsvéti forgalom bővülésével számolhat az áruházlánc.   „A húsvét – akárcsak a karácsony – kitüntetett szerepet élvez az emberek […]

Tovább olvasom

Zöldbe borul és napilap-formátumú újságot dob piacra a Street Kitchen

Március 9-től még nagyobb hangsúlyt kapott a fenntarthatóság a Fördős Zé szakmai vezetése mellett működő gasztrocsapatnál. A Green Kitchen megjelenése mellett egy új, napilap-formátumú húsvéti kiadvánnyal is jelentkeztek.   Márciusban két újdonsággal is jelentkezik a Street Kitchen csapata. Ezek egyike a Green Kitchen aloldal elindítása, mely azoknak kíván segítséget nyújtani, akik fenntarthatóbb és egészségesebb étkezést […]

Tovább olvasom

Új márkamenedzsert igazolt a Dreher 24

Ezévtől Fekete Gergely látja el a Dreher alkoholmentes termékcsaládja, a Dreher 24 márkaépítési feladatait. A fiatal szakember az elmúlt évek során több népszerű márka, a Vodafone, a Lidl és a Lego Stores marketing csapatát erősítette.   Fekete Gergely 2013-ban szerzett közgazdász diplomát marketing-kommunikációs szakirányon, az Edutus Egyetemen (azelőtt Modern Üzleti Tudományok Főiskolája). A főiskolai évek […]

Tovább olvasom

Szögi Tibor a ma esti Márkamonitorban

A Márkamonitor rádióműsorban március 11-én, szerdán este 7-kor Szögi Tiborral, a Makita értékesítési vezetőjével beszélgetünk.   A Makita egy több mint százéves japán vállalat, amelynek a második világháború után lett a  fő profilja a szerszámok gyártása. A környezetvédelem szempontjainak érvényesítésében évtizedekkel előzte meg a  konkurenseit. Már 1993-ban közzétett egy  globális környezetvédelmi nyilatkozatot, amelyben olyan kiemelt […]

Tovább olvasom

A Henkel új és ambiciózus célokat tűz ki a fenntartható csomagolás és a klímavédelem területén

A Henkel közzétette a 29. fenntarthatósági jelentését, amely részletezi a vállalat teljesítményét és előrehaladását a fenntarthatóság különböző területein. A Henkel ezzel együtt bemutatta a jövőre vonatkozó stratégiai céljait és új célokat fogalmazott meg olyan kulcsfontosságú területeken, mint a fenntartható csomagolás és a klímavédelem. A Henkel közzétette a 29. fenntarthatósági jelentését, amely részletezi a vállalat teljesítményét […]

Tovább olvasom