Hírek

A L’Oréal Magyarország szolidaritási terve a közösségek és a COVID-19 járvány elleni küzdelem támogatásáért

A L’Oréal Magyarország több mint 20 000 terméket, többek között alkoholos kéztisztító géleket adományoz a kórházak, gyógyszertárak, hipermarketek, szupermarketek és drogériák számára. A vállalat által Magyarországon végrehajtott intézkedések egy szélesebb körű szolidaritási program részét képezik, amelyet a L’Oréal Csoport egész Európában megvalósít a koronavírus elleni küzdelem támogatásáért. A L’Oréal Magyarország intézkedései a következők: Szolidaritás az egészségügy, […]

Tovább olvasom

Teljes körű online lakásvásárlási megoldást indított a Cordia

A jelenlegi járványveszélyes időszakban a biztonság a legfontosabb, így aki teheti, maradjon otthon. Erre buzdít mindenkit Magyarország legnagyobb lakásfejlesztője, a Cordia is: a vállalat a rendkívüli helyzetre reagálva éppen ezért kialakította a teljes lakásvásárlási folyamatot lefedő új, biztonságos, online megoldását, amivel otthonról intézhető el az összes szükséges lépés, az ingatlan kiválasztásától, virtuális bejárásától kezdve egészen […]

Tovább olvasom

Közel 30 milliós támogatás a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálattól

„Ha egy ország lakossága bajban van, akkor mindenkinek kötelessége egymásnak segíteni, a saját tudása és lehetőségei szerint. A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ) 30 évvel ezelőtt arra alakult, hogy hátrányos helyzetű gyermekeknek, gyermekintézményeknek segítsen. Az elmúlt 30 évben több mint 1 millió gyermeknek nyújtottunk kisebb-nagyobb segítséget. Most, ebben a vészes járványügyi helyzetben is megpróbálunk minél több […]

Tovább olvasom

A Jófogás naponta közel 400 000 látogatója között fogja népszerűsíteni a „Segítünk egymásnak” kezdeményezést

A Jófogás naponta közel 400 000 látogatója között fogja népszerűsíteni a „Segítünk egymásnak” kezdeményezést, amelyet az Önkéntességet és Adományozást Koordináló Akciócsoport fog össze. A koronavírus-járvány elleni harc legszélesebb összefogását Révész Máriusz országgyűlési képviselő irányítja, akivel gyors és várhatóan eredményes megállapodást kötött a nemes ügy érdekében a Jófogás vezetősége.   A Jófogás megragadta azt a lehetőséget, […]

Tovább olvasom

Kiemelt műsorokkal és sorozatmaratonnal készül Húsvétra a Viasat World

A médiavállalat az otthonmaradós ünnepi időszakra kiemelt műsorokkal és különleges sorozatmaraton kínálattal készül. Az Epic Drama sorozat-, a Viasat Explore felfedező-, a Viasat History történelmi csatorna, illetve a természet- és állatvilággal foglalkozó Viasat Nature mind-mind lebilincselő, illetve szórakoztatva informáló tartalmakat tűzött műsorra. A történelmi, bűnügyi és sci-fi műfajokat is felsorakoztató Epic Drama csatornán például A […]

Tovább olvasom

Digitális összefogást hirdet a Telekom

„A koronavírus-járvány okozta helyzet soha nem látott kihívások elé állít mindannyiunkat. A Telekomnál hiszünk abban, hogy digitális összefogással minden előttünk álló akadályt sikerrel legyőzhetünk. Hiszünk az összefogás fontosságában, a digitalizáció adta lehetőségekben, és ügyfeleink közös erejében” – írja sajtóközleményében a Magyar Telekom.   „Tudjuk, hogy most minden szó, minden kép, minden üzenet, minden videó sokkal […]

Tovább olvasom

Piacvezetőként zárta az első negyedévet a Toyota

Toronymagas előnnyel, 3827 új autó értékesítésével, 11,8%-os piaci részesedéssel zárta az első negyedévet a Toyota a magyarországi újautó piacon. Hasonlóan remekelt a japán autógyártó prémium márkája, a Lexus is, amely 34,3%-al növelte értékesítéseit hazánkban január és március között.   A világ legzöldebb autógyártójának sikeréhez hozzájárult az idén életbe lépő 95 g/km-es új európai flottaszintű emissziós […]

Tovább olvasom

Versenyjog koronavírus idején

A járvány befolyásolhatja a vállalati felvásárlások időzítését, ugyanakkor az Európai Unió várhatóan elnézőbb lesz a járvány miatt nyújtott állami támogatásokkal kapcsolatban – hívja fel a figyelmet dr. Horváth M. András, a Baker McKenzie versenyjogi szakértője. Emellett a fúziókra és vállalati együttműködésekre vonatkozó uniós jogalkalmazás is változhat.   Hogyan befolyásolja a járvány a felvásárlásokat? A járvány […]

Tovább olvasom

Négyszeresére nőtt a hívások száma a Rakuten Viberen

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja növelte alapvető funkcióinak kapacitását, és számos új kezdeményezést indított az összetartozás és a pozitív hozzáállás jegyében a COVID-19 járvány globális kitörése óta. Ezek a fejlesztések és törekvések a használat kiugró növekedését eredményezték világszerte.   Az elmúlt hetekben a platform teljes egészén növekedett a felhasználás mértéke. A […]

Tovább olvasom

A FitRadio és az Atmedia az otthoni edzést támogatja

Az edzőtermek minőségi zenei programszolgáltatója, a FitRadio a koronavírus miatt megváltozott élethelyzetre való tekintettel applikációján is elindította a reklámértékesítést, amelyet a rádió kizárólagos értékesítője, az Atmedia április 3-ától online és közösségi média felületeken megjelenő reklámkampánnyal támogat.  Márciusban az edzőtermek és a szépségszalonok többsége átmenetileg bezárt, emiatt megnőtt a lakossági igény a FitRadio applikációjának zenei szolgáltatása […]

Tovább olvasom