Hírek

Egyszerre két országban forog Steiner Kristóf új YouTube-szériája

A Kristóf’s Kitchen YouTube-csatorna tartalomgyártójának terveit is átírta a koronavírus, alkalmazkodva az eddig ismeretlen helyzethez az új epizódok egyszerre forognak a görögországi Methanán és Budapesten. A Kristóf’s Kitchen – Karanténban Steiner Kristóf receptkönyveinek legizgalmasabb fogásaiból válogat. „Ezúttal visszatérünk a gyökerekhez, azokból a receptekből táplálkozunk, amik engem is elindítottak a növényi alapú étkezés és a vegán […]

Tovább olvasom

A Salesworks közel 5,8 millió felhasználót ért el márciusban

Nem sokkal megalakulása után, a mérésben csak a múlt hónapban debütáló Salesworks oldalait látogatták a legtöbben idén márciusban. A valós felhasználókat tekintve közel 5,8 millió embert értek el a hálózathoz tartozó oldalak Magyarországon. Ez a szám az internetezők 91 százaléka, akik 721 millió oldalt töltöttek le az adott hónapban a DKT-Gemius Top 10 riportja alapján.   A #maradjotthon értelemszerűen […]

Tovább olvasom

Egyre több településen tiltják be a zöldhulladék égetését

Szoros összefüggés van a légszennyezés és a vírusos légúti megbetegedések súlyossága között, így a koronavírus-járvány miatt még a korábbi éveknél is sürgetőbb a zöldhulladék-égetés csökkentése. Az újabb tudományos eredmények és a lakossági fellépések hatására országszerte egyre több településen tiltják be ezeket az égetéseket. „Az egész völgyet ellepi a füst, a szomszéd faluig, mert többen kerti […]

Tovább olvasom

Jön Alberto Rodríguez maffiasorozata

A számos filmdíjjal jelölt, A pestis néven híressé vált spanyol gyártású krimidráma új évaddal és történettel tér vissza a képernyőkre. A második évad a Garduna keze címet kapta, és azt az első európai bűnbandacsaládot mutatja be, amelyből később megalakult a hírhedt nápolyi Camorra maffia is. A Garduna öt évvel a késő középkori pestisjárvány után vette […]

Tovább olvasom

A Fjällrävent választották az idei év legfentarthatóbb márkájának Svédországban

A Sustainable Brand Index™, Európa legnagyobb fenntarthatósági felmérése alapján 2020-ban a Fjällraven lett az iparág legfenntarthatóbb vállalata Svédországban. A svéd fogyasztók több mint 1400 márka közül választották az outdooor céget a „ruházat és felszerelés” kategória legjobbjának.   A Fjällräven termékek tervezésekor három fő szempontot tartanak szem előtt, a hosszú élettartamot, a tartósságot és fenntarthatóságot. A […]

Tovább olvasom

Toyota: gazdára talált a tízmilliomodik RAV4

10 millió darabos eladásával új mérföldkőhöz érkezett a Toyota úttörő SUV-modellje: a tekintélyes mennyiség 26 évet és öt modellgenerációt ölel fel. Több mint negyed évszázada, kategóriateremtő modellként a  Toyota RAV4 alapozta meg a kompakt, városi SUV-k piacát, ahol azóta is világszerte a legnépszerűbb modellnek számít. A Toyota ma a sikertörténet új fejezetére készül, hiszen a […]

Tovább olvasom

Gazdasági mentőcsomag: hogyan őrizhetőek meg a munkahelyek a járvány alatt?

A kormány három múlt heti rendelkezése a munkahelyek megőrzését és a munkáltatók, illetve munkavállalók támogatását célozza. Az új lehetőségek és az állami források optimális felhasználásához azonban számos feltételre különösen oda kell figyelni – hívja fel a figyelmet dr. Fehérváry Ákos, a Baker McKenzie munkajogi csoportot vezető nemzetközi partnere és dr. Óváry-Papp Nóra, a csoport vezető […]

Tovább olvasom

Az eMAG és az Extreme Digital is a segítők táborában

Az eMAG és az Extreme Digital is csatlakozott a Magyarország kormánya által létrehozott Önkéntességet és Adományozást Koordináló Akciócsoport Segítünk egymásnak kezdeményezéséhez. A két e-kereskedő vállalat 100 ezer darab arcmaszkot adományoz, hogy segítse az idősek és a krónikus betegek gondozását végzők munkáját.   Az eMAG Magyarország és az Extreme Digital április 15-én közös sajtótájékoztatón jelentette be, […]

Tovább olvasom

#énitthonmaradok | Virtuális könyvfesztivál és karanténszínezők Facebookon

A Facebook célja, hogy közelebb hozza egymáshoz az embereket és támogassa őket közösségek felépítésében. A platform számos eszközt kínál ennek elősegítéséhez – néhány embert számláló messengeres csoportoktól a különböző webhelyeket kiegészítő közösségeken át az ezres követőbázissal rendelkező csoportokig.   A Covid-19 világjárvány elleni védekezésben a fenti eszközök közül néhány különösen fontos, mert lehetőséget biztosítanak társadalmi […]

Tovább olvasom

Libri: legyünk büszkék kortársainkra

A Libri április és május között arra buzdítja az olvasókat, hogy ismerjék meg a kortárs magyar szerzőket és szavazzanak rájuk. A 2016-ban alapított Libri irodalmi díjak tavaszi kampánya a döntőbe került tíz kortárs magyar irodalmi alkotásra és szerzőikre hívja fel a figyelmet, a fő kreatívot Edward Hopper Éjjeli baglyok című festménye ihlette. Március végétől már […]

Tovább olvasom