Hírek

Decembertől digitális visszapillantó rendszerrel is rendelhető a Lexus ES

A Lexus ES felsőkategóriás luxus limuzin decembertől digitális visszapillantó rendszerrel is rendelhető: a hagyományos visszapillantó tükröket felváltják a jármű belsejében elhelyezett kijelzők, amelyekre digitális kamerák nagy felbontású képeken küldik a valós idejű információkat. A rendszer védett az eső, a hó, sőt a kosz ellen is, így a vezető minden közlekedési helyzetben tiszta képet kap. Az […]

Tovább olvasom

Hatalmas megtakarítást hozhat az épületek automatizálása

Csökkenő költségek, hatékonyabb mérnökök és fejlesztők, sokkal több információ a helyes döntések meghozatalához – többek között ezekkel az előnyökkel jár egy épületüzemeltetési rendszer felújítása, illetve az épületautomatizálási megoldások alkalmazása. A Schneider Electric IoT-ra (dolgok internete) és a felhő technológiára épülő EcoStruxure rendszerei közel harmadával csökkenthetik a nem tervezett karbantartások számát.   Egy épület esetében a […]

Tovább olvasom

Hogyan maradhat fiatalos hangunk idős korban?

A hangunk változik, ahogy öregszünk. Legtöbben aggódunk az őszülő haj, vagy mélyülő ráncok miatt, de figyelmen kívül hagyjuk az egyik legjelentősebb időskori jelenséget, a hangunk változását. Pedig hangszalagjaink, csakúgy, mint testünk izmai, karbantartást igényelnek. Minden harmadik 65 éven felüli él együtt valamilyen hang-problémával, ideértve a rekedtséget és hang-gyengeséget. Jó hír azonban, hogy rengeteget tehetünk azért, […]

Tovább olvasom

Minden eddiginél többen küldenek hibridlevelet

Ugrásszerűen megnőtt a kereslet a járvány idején az online levélfeladás iránt. A hibridlevél típusú küldeményekkel elkerülhető a postai fizikai kapcsolat, hiszen a levelet egy digitális postahivatalban, elektronikusan kell feladni, a címzetthez mégis papíron jut el a küldemény. Egy átlagos hazai kis- és középvállalkozás esetében a postai ügyintézés heti 1-2 órát vesz igénybe, a havonta feladott […]

Tovább olvasom

Tévénézési trendek a „Korona-karantén” időszakában – 16. heti frissítés

A világszerte tomboló koronavírus-járvány 2020. márciusára hazánkat is elérte, melynek következtében számos országhoz hasonlóan nálunk is veszélyhelyzet alakult ki, és ez alapjaiban változtatta meg mindannyiunk életét. Március közepén bezártak az iskolák, óvodák, és aki meg tudta oldani, otthoni munkavégzésre váltott. Mindez természetesen hatással volt és van a tévénézési szokásokra is. Az utóbbi hetek adataiból az […]

Tovább olvasom

Digitális tudás mindenkinek_ a PwC világszerte ingyenesen elérhetővé tette digitális „edzéstervét”

A PwC világszerte ingyenesen elérhetővé tette Digital Fitness Assessment applikációját, amelynek segítségével mindenki felmérheti „digitális fittségét” és bővítheti ismereteit több mint 60 technológiai területen.   Összhangban a PwC New world. New skills. programjával, azon globális célkitűzéssel, hogy a vállalat 2022-ig egymilliárd ember képzéséhez járuljon hozzá, a PwC első körben július végéig világszerte mindenki számára elérhetővé […]

Tovább olvasom

Különórák karantén alatt – kidobott pénz minden forint, amit erre fordítunk?

Nagyon sok gyereknek nem csak az iskolába járása szűnt meg március közepén, hanem a délutáni különórái is vagy befejeződtek vagy online platformra kerültek. Nyelvet tanulni hatékonyan lehet online is, de vajon hogyan zajlik így egy zeneóra, mi történik a röplabda- és jégkorongedzésen vagy a programozásórán? A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi szakértői szerint a különóráknak […]

Tovább olvasom

A SodaStream állatos videóval biztat az otthonmaradásra

Nem könnyű sokáig otthon maradni, de most ezzel segíthetjük azokat, akik nap mint nap küzdenek azért, hogy legyőzzük a koronavírust. A világ első számú szódagépgyártója éppen ezért olyan videót készített, amely bemutatja, hogyan pihennek meg az állatok a kapóra jött plusz időben mindannyiunk közös otthonában, a Föld nevű bolygón.   A SodaStream úgy döntött, hogy […]

Tovább olvasom

A Hyundai Holding kreatív lead ügynökségi tenderét a Republic Group nyerte

A Hyundai Holding Hungary év elején meghirdetett meghívásos kreatív lead ügynökségi tenderét a több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező Republic Group nyerte idén tavasszal. A Hyundai autómárka megerősítéséhez a reklámügynökség kreatív és social területen szerzett tapasztalata szolgál biztosítékul.   Az otthoni munkavégzésben is helytálló Republic Group reklámügynökség a nem kevesebb, mint 21 tagból álló országos […]

Tovább olvasom

A reklámok szerepe a korlátozás alatt

Az Atmedia multimédiás kereskedőház az Ipsos segítségével kvalitatív kutatást végzett a reklámfogyasztásról 2020. április 14-17 között. Az eredményekből kiderül, hogy a lakosság mai, speciális élethelyzetében a reklám szerepe a korábbiakhoz képest átértékelődött, és olyan insightok is kapcsolódnak hozzá, mint például az élet folytathatósága, a csökkenthető kiszolgáltatottság vagy az összefogás és a biztonság.   Az Atmedia […]

Tovább olvasom